Varokaa kun vuokraatte autoa Espanjasta AVIS:lta tai BUDGET:ilta

jepajepa

Netissä maksettu hinta, joka kuitilla vahvistettiin lopulliseksi summaksi ei sitten ollutkaan sitä, kun viikko vuokrauksesta kortilta oli veloitettu lisää rahaa. Jouduttiin jonottamaan etukäteen maksettua autoa pienten lasten kanssa 2 tuntia lentokentällä ja palkkioksi saatiin maksaa enemmän kuin mitä parempi auto olisi maksanut viereisellä tiskillä ilman jonotusta.

Omaa tymyyttä toki kun ei 5 tunnin lennon ja 2 tunnin jonotuksen jälkeen jaksanut enää kiinnostua pienellä painetusta. Tämä vaan noin varoitukseksi Espanjaan aikoville. Ei oo ihme että maa on vaikeuksissa, siellä lienee paikkaustalkoot käynnissä.

5

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma syy...

"Omaa tymyyttä toki kun ei 5 tunnin lennon ja 2 tunnin jonotuksen jälkeen jaksanut enää kiinnostua pienellä painetusta."

Eli siis myönnät itse, että et jaksanut/viitsinyt lukea sopimusehtoja, ja nyt sitten kiukuttelet asiasta.

Ei kai se ole vuokraajan syy, jos asiaks ei viitsi lukea paperia, mihin nimensä laittaa.
      Turhaa kiukuttelua, kun syyllinen löytyy katsomalla peiliin.

• Typical case

Olikos kyse:
      Varasit pikkuauton, mutta ne oli loppu, joten sait isomman samalla vuokrasummalla, mutta isomman auton kalliimmat vakuutukset ja omavastuun pienennykset maksaa ekstraa?

Ja jos raha meni jälkeenpäin, niin oliko jäänyt tankkaamatta palauttaessa vai jokin veloitus naarmusta tms?

• jepajepa

Auton luokka oli sama, eikä mitään naarmuja ollut. Naarmuissa tuo summa olisi ollut isompi (1800) ja sitä varten mulla oli erillinen täysvakuutuskin. Polttoainekin veloitettiin erikseen. Mitään extraa ei otettu vuokrauksen yhteydessä.
        Avasin tästä tapauksesta reklamaatiotiketin CarTrawelille. Ja jos se ei mene läpi, niin sitten sitten vien asian Visalle käsiteltäväksi. Ei toi mahdollinen rahallinen menetys mua harmita vaan se, että etukäteen sovittuihin asioihin ei voi luottaa vaikka niistä on mustaa vailkoisella. Mielestäni olin jo sopimuksen tehnyt ja vain noutamassa autoa.

• jepajepa
        jepajepa kirjoitti:

Auton luokka oli sama, eikä mitään naarmuja ollut. Naarmuissa tuo summa olisi ollut isompi (1800) ja sitä varten mulla oli erillinen täysvakuutuskin. Polttoainekin veloitettiin erikseen. Mitään extraa ei otettu vuokrauksen yhteydessä.
        Avasin tästä tapauksesta reklamaatiotiketin CarTrawelille. Ja jos se ei mene läpi, niin sitten sitten vien asian Visalle käsiteltäväksi. Ei toi mahdollinen rahallinen menetys mua harmita vaan se, että etukäteen sovittuihin asioihin ei voi luottaa vaikka niistä on mustaa vailkoisella. Mielestäni olin jo sopimuksen tehnyt ja vain noutamassa autoa.

Yllättäen reklamaatio meni läpi ja rahat palautetaan ylimenevältä osalta. Että hyvä näin. Voihan olla, että kyseessä on sitten ollut puhdas erehdys, jos tätä haluaa positiivisin silmin katsella.

• ou jees

MULLE kävi budget sloveniassa toisinpäin eli hita halpeni.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      91
      2073
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1845
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1480
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1425
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      144
      1374
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1314
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1254
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1116
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1024
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      101
      1003
    Aihe