Netissä maksettu hinta, joka kuitilla vahvistettiin lopulliseksi summaksi ei sitten ollutkaan sitä, kun viikko vuokrauksesta kortilta oli veloitettu lisää rahaa. Jouduttiin jonottamaan etukäteen maksettua autoa pienten lasten kanssa 2 tuntia lentokentällä ja palkkioksi saatiin maksaa enemmän kuin mitä parempi auto olisi maksanut viereisellä tiskillä ilman jonotusta.
Omaa tymyyttä toki kun ei 5 tunnin lennon ja 2 tunnin jonotuksen jälkeen jaksanut enää kiinnostua pienellä painetusta. Tämä vaan noin varoitukseksi Espanjaan aikoville. Ei oo ihme että maa on vaikeuksissa, siellä lienee paikkaustalkoot käynnissä.
Varokaa kun vuokraatte autoa Espanjasta AVIS:lta tai BUDGET:ilta
5
428
Vastaukset
- Oma syy...
"Omaa tymyyttä toki kun ei 5 tunnin lennon ja 2 tunnin jonotuksen jälkeen jaksanut enää kiinnostua pienellä painetusta."
Eli siis myönnät itse, että et jaksanut/viitsinyt lukea sopimusehtoja, ja nyt sitten kiukuttelet asiasta.
Ei kai se ole vuokraajan syy, jos asiaks ei viitsi lukea paperia, mihin nimensä laittaa.
Turhaa kiukuttelua, kun syyllinen löytyy katsomalla peiliin. - Typical case
Olikos kyse:
Varasit pikkuauton, mutta ne oli loppu, joten sait isomman samalla vuokrasummalla, mutta isomman auton kalliimmat vakuutukset ja omavastuun pienennykset maksaa ekstraa?
Ja jos raha meni jälkeenpäin, niin oliko jäänyt tankkaamatta palauttaessa vai jokin veloitus naarmusta tms?- jepajepa
Auton luokka oli sama, eikä mitään naarmuja ollut. Naarmuissa tuo summa olisi ollut isompi (1800) ja sitä varten mulla oli erillinen täysvakuutuskin. Polttoainekin veloitettiin erikseen. Mitään extraa ei otettu vuokrauksen yhteydessä.
Avasin tästä tapauksesta reklamaatiotiketin CarTrawelille. Ja jos se ei mene läpi, niin sitten sitten vien asian Visalle käsiteltäväksi. Ei toi mahdollinen rahallinen menetys mua harmita vaan se, että etukäteen sovittuihin asioihin ei voi luottaa vaikka niistä on mustaa vailkoisella. Mielestäni olin jo sopimuksen tehnyt ja vain noutamassa autoa. - jepajepa
jepajepa kirjoitti:
Auton luokka oli sama, eikä mitään naarmuja ollut. Naarmuissa tuo summa olisi ollut isompi (1800) ja sitä varten mulla oli erillinen täysvakuutuskin. Polttoainekin veloitettiin erikseen. Mitään extraa ei otettu vuokrauksen yhteydessä.
Avasin tästä tapauksesta reklamaatiotiketin CarTrawelille. Ja jos se ei mene läpi, niin sitten sitten vien asian Visalle käsiteltäväksi. Ei toi mahdollinen rahallinen menetys mua harmita vaan se, että etukäteen sovittuihin asioihin ei voi luottaa vaikka niistä on mustaa vailkoisella. Mielestäni olin jo sopimuksen tehnyt ja vain noutamassa autoa.Yllättäen reklamaatio meni läpi ja rahat palautetaan ylimenevältä osalta. Että hyvä näin. Voihan olla, että kyseessä on sitten ollut puhdas erehdys, jos tätä haluaa positiivisin silmin katsella.
- ou jees
MULLE kävi budget sloveniassa toisinpäin eli hita halpeni.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell512385- 531970
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511968Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1311654Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571230- 751211
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.146998Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103911