Varokaa kun vuokraatte autoa Espanjasta AVIS:lta tai BUDGET:ilta

jepajepa

Netissä maksettu hinta, joka kuitilla vahvistettiin lopulliseksi summaksi ei sitten ollutkaan sitä, kun viikko vuokrauksesta kortilta oli veloitettu lisää rahaa. Jouduttiin jonottamaan etukäteen maksettua autoa pienten lasten kanssa 2 tuntia lentokentällä ja palkkioksi saatiin maksaa enemmän kuin mitä parempi auto olisi maksanut viereisellä tiskillä ilman jonotusta.

Omaa tymyyttä toki kun ei 5 tunnin lennon ja 2 tunnin jonotuksen jälkeen jaksanut enää kiinnostua pienellä painetusta. Tämä vaan noin varoitukseksi Espanjaan aikoville. Ei oo ihme että maa on vaikeuksissa, siellä lienee paikkaustalkoot käynnissä.

5

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma syy...

      "Omaa tymyyttä toki kun ei 5 tunnin lennon ja 2 tunnin jonotuksen jälkeen jaksanut enää kiinnostua pienellä painetusta."

      Eli siis myönnät itse, että et jaksanut/viitsinyt lukea sopimusehtoja, ja nyt sitten kiukuttelet asiasta.

      Ei kai se ole vuokraajan syy, jos asiaks ei viitsi lukea paperia, mihin nimensä laittaa.
      Turhaa kiukuttelua, kun syyllinen löytyy katsomalla peiliin.

    • Typical case

      Olikos kyse:
      Varasit pikkuauton, mutta ne oli loppu, joten sait isomman samalla vuokrasummalla, mutta isomman auton kalliimmat vakuutukset ja omavastuun pienennykset maksaa ekstraa?

      Ja jos raha meni jälkeenpäin, niin oliko jäänyt tankkaamatta palauttaessa vai jokin veloitus naarmusta tms?

      • jepajepa

        Auton luokka oli sama, eikä mitään naarmuja ollut. Naarmuissa tuo summa olisi ollut isompi (1800) ja sitä varten mulla oli erillinen täysvakuutuskin. Polttoainekin veloitettiin erikseen. Mitään extraa ei otettu vuokrauksen yhteydessä.
        Avasin tästä tapauksesta reklamaatiotiketin CarTrawelille. Ja jos se ei mene läpi, niin sitten sitten vien asian Visalle käsiteltäväksi. Ei toi mahdollinen rahallinen menetys mua harmita vaan se, että etukäteen sovittuihin asioihin ei voi luottaa vaikka niistä on mustaa vailkoisella. Mielestäni olin jo sopimuksen tehnyt ja vain noutamassa autoa.


      • jepajepa
        jepajepa kirjoitti:

        Auton luokka oli sama, eikä mitään naarmuja ollut. Naarmuissa tuo summa olisi ollut isompi (1800) ja sitä varten mulla oli erillinen täysvakuutuskin. Polttoainekin veloitettiin erikseen. Mitään extraa ei otettu vuokrauksen yhteydessä.
        Avasin tästä tapauksesta reklamaatiotiketin CarTrawelille. Ja jos se ei mene läpi, niin sitten sitten vien asian Visalle käsiteltäväksi. Ei toi mahdollinen rahallinen menetys mua harmita vaan se, että etukäteen sovittuihin asioihin ei voi luottaa vaikka niistä on mustaa vailkoisella. Mielestäni olin jo sopimuksen tehnyt ja vain noutamassa autoa.

        Yllättäen reklamaatio meni läpi ja rahat palautetaan ylimenevältä osalta. Että hyvä näin. Voihan olla, että kyseessä on sitten ollut puhdas erehdys, jos tätä haluaa positiivisin silmin katsella.


    • ou jees

      MULLE kävi budget sloveniassa toisinpäin eli hita halpeni.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe