Mä olen hirveän tarkka rahoistani, enkä ostele melkein ikinä mitään... vaatteetkin on vähissä, koska yritän löytää aina aivan täydellisen vaikkapa paidan, mutta vaatteissa ei perjaatteessa tarvitse edes mättää mikään, kun pelkästään hintakin voi estää ostokseni. Eikä sen tarvitse olla kuin vähän yli kympin toppi ja se on jo mielestäni liian kallis, kun vertailen sitten niihin kympin toppeihin. En saa ikinä ostettua mitään, kun ajattelen aina että minulle ei jää tarpeeksi rahaa, vaikken säästä mihinkään ja nytkin on melkein 500 euroa tilillä -_- miten pääsen tästä eroon???
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476