Mä olen hirveän tarkka rahoistani, enkä ostele melkein ikinä mitään... vaatteetkin on vähissä, koska yritän löytää aina aivan täydellisen vaikkapa paidan, mutta vaatteissa ei perjaatteessa tarvitse edes mättää mikään, kun pelkästään hintakin voi estää ostokseni. Eikä sen tarvitse olla kuin vähän yli kympin toppi ja se on jo mielestäni liian kallis, kun vertailen sitten niihin kympin toppeihin. En saa ikinä ostettua mitään, kun ajattelen aina että minulle ei jää tarpeeksi rahaa, vaikken säästä mihinkään ja nytkin on melkein 500 euroa tilillä -_- miten pääsen tästä eroon???
Miten päästä eroon kitsastelusta?
):
1
179
Vastaukset
- f0=2¤#"
mee töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201