Niin eli lueppas otsikko ;)
Vastaukset 14
- no siinä jotain
Oon kutosluokalle menevä tyttö, yleensä mulla on tiukat farkut, yleensä mustat mutta välillä pinkitkin, pitkähkö toppi tai kuviollinen t-paita, avonainen neuletakki-siinä perusjutut. Toki lämpimällä ilmalla pelkkä t-paita ja ehkä farkkushortsit ja legginssit. Kenkinä talvella tietty jotkut talvikengät, lämpimämmillä ilmoilla mustanhopeat kävelykengät tai meloninpunaiset varrettomat tennarin tyyliset kangaskengät, ehkä huppari ja talvella villakangastakki.
- lekijrtg
farkut, toppi, nahkatakki (:
helveti vaikee ''1 1'' - housutjalkaan, mars!
Näin minä puen kouluun:
Tartun valitsemaani vaatekkappaleeseen, esimerkiksi farkkuihin. Tämän haastavan osan jälkeen pujotan toisen jalkani farkkujen lahkeesta. Nyt onkin sitten juomatauon aika.
Sitten toistan juomataukoa ennen esiintyneen aktiviteetin.
Tämän jälkeen voin onnitella itseäni onnistuneesta urheilusuorituksesta.
Pukeeko joku muu jollakin erilaisella tavalla, vai miksi ihmeessä tällaisia kysymyksiä täytyy kysyä?- Anonyymi
Itse en käytä vaatteita
- AP
Muuten vaan :D
- y276171
laitan yleensä housut jalkaan
- ole hyvä
No yleensä pillit, toppi ja joku nätti ylä osa. Jos oon prinsessa fiilis niin legginssit, hame/mekko ja bolero :)
- nyannyancat
Lökärit ja huppari :) ja hupparin alla toppi....... ja joskus käytän reisitaskuhousui tai pillifarkkui :)
- tyylii:DD
Legginsit, toppi ja huppari. :D
- EI pillifarkkuja!!:P Hyi
Värilliset farkut (mulla on sähkönsiniset, punaiset, mintunvihreet ja persikan väriset), joskus jos haluun olla rennommin tai on liikuntaa niin harmaat lögärit, hupparit (usein aina kirkkaan ja iloisen värisiä),
pinkit lyhytvartiset tennarit (ei oo converset), hiukset ylettyy puoleen selkään ja niissä on vähän laineita (vihaan kyl niitä ja haluisin suorat, mutta en haluu suoristaa kun se vaurioittaa enkä muutenkaa joka päivä jaksais), pidän yleensä auki tai vasemmalla sivulla ponnarilla tai sitten keskellä takaraivoa tiukasti,
en käytä kesällä hattuja.
Meikiksi laitan ripsiväriä ja luomiväriä (luomiväri yleensä sinistä koska se sopii hyvin ruskeisiin silmiini), joskus jos on finnei niin niihin laitan jtn peitejuttui.
Ja lisään vielä että ne farkut mitä käytän EI ole pillit! Miksi niitä farkkui kutsutaan jotka ei oo pillit?
"normi farkut"? En ymmärrä miksi kaikki ja ihan oikeasti kaikki tytöt meidän koulussa käyttää pillejä?
Hirveen näköstä kun kaikilla ihan samanlaiset vaatteet:P - Tarkka vaatteista
Yleensä mulla on koulussa pillifarkut(siniset tai mustat) ja joku neuletakki/sifonkipaita/toppi/t-paita/peplum- tai pitsipaita.Kesällä shortsihaalari tai shortsit toppi
- yksi vaan
mulle on iha mitkä vaan vaatteet menee paitsi ei verkkarit missään nimessä ainut mitkä mulle ei tosiaankaan mee! :)
- toope665
Jätesäkki ja ankkahattu on yleensä päällä.
- pilli boy
Voi itku!!!! Maanantaina alkaa koulu, meen ysille. Joo meinaan laittaa mustat pillifarkut, mustan t-paidan, punasen hupparin, ai nii ja valkoset bokserit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa992164Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411408Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381054Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321018- 95873
- 82856
- 79751
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53747Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 92710
- 51669
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28516Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14480Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28472- 35464
- 33443
- 40437