MITEN PUKEUDUTTE KOULUUN :)

Haluun vaan tietää

Niin eli lueppas otsikko ;)

14

1456

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no siinä jotain

Oon kutosluokalle menevä tyttö, yleensä mulla on tiukat farkut, yleensä mustat mutta välillä pinkitkin, pitkähkö toppi tai kuviollinen t-paita, avonainen neuletakki-siinä perusjutut. Toki lämpimällä ilmalla pelkkä t-paita ja ehkä farkkushortsit ja legginssit. Kenkinä talvella tietty jotkut talvikengät, lämpimämmillä ilmoilla mustanhopeat kävelykengät tai meloninpunaiset varrettomat tennarin tyyliset kangaskengät, ehkä huppari ja talvella villakangastakki.

• lekijrtg

farkut, toppi, nahkatakki (:

helveti vaikee ''1 1''

• housutjalkaan, mars!

Näin minä puen kouluun:
      Tartun valitsemaani vaatekkappaleeseen, esimerkiksi farkkuihin. Tämän haastavan osan jälkeen pujotan toisen jalkani farkkujen lahkeesta. Nyt onkin sitten juomatauon aika.
      Sitten toistan juomataukoa ennen esiintyneen aktiviteetin.
      Tämän jälkeen voin onnitella itseäni onnistuneesta urheilusuorituksesta.
      Pukeeko joku muu jollakin erilaisella tavalla, vai miksi ihmeessä tällaisia kysymyksiä täytyy kysyä?

• Anonyymi

Itse en käytä vaatteita

• AP

Muuten vaan :D

• y276171

laitan yleensä housut jalkaan

• ole hyvä

No yleensä pillit, toppi ja joku nätti ylä osa. Jos oon prinsessa fiilis niin legginssit, hame/mekko ja bolero :)

• nyannyancat

Lökärit ja huppari :) ja hupparin alla toppi....... ja joskus käytän reisitaskuhousui tai pillifarkkui :)

• tyylii:DD

Legginsit, toppi ja huppari. :D

• EI pillifarkkuja!!:P Hyi

Värilliset farkut (mulla on sähkönsiniset, punaiset, mintunvihreet ja persikan väriset), joskus jos haluun olla rennommin tai on liikuntaa niin harmaat lögärit, hupparit (usein aina kirkkaan ja iloisen värisiä),
      pinkit lyhytvartiset tennarit (ei oo converset), hiukset ylettyy puoleen selkään ja niissä on vähän laineita (vihaan kyl niitä ja haluisin suorat, mutta en haluu suoristaa kun se vaurioittaa enkä muutenkaa joka päivä jaksais), pidän yleensä auki tai vasemmalla sivulla ponnarilla tai sitten keskellä takaraivoa tiukasti,
      en käytä kesällä hattuja.
      Meikiksi laitan ripsiväriä ja luomiväriä (luomiväri yleensä sinistä koska se sopii hyvin ruskeisiin silmiini), joskus jos on finnei niin niihin laitan jtn peitejuttui.
      Ja lisään vielä että ne farkut mitä käytän EI ole pillit! Miksi niitä farkkui kutsutaan jotka ei oo pillit?
      "normi farkut"? En ymmärrä miksi kaikki ja ihan oikeasti kaikki tytöt meidän koulussa käyttää pillejä?
      Hirveen näköstä kun kaikilla ihan samanlaiset vaatteet:P

• Tarkka vaatteista

Yleensä mulla on koulussa pillifarkut(siniset tai mustat) ja joku neuletakki/sifonkipaita/toppi/t-paita/peplum- tai pitsipaita.Kesällä shortsihaalari tai shortsit toppi

• yksi vaan

mulle on iha mitkä vaan vaatteet menee paitsi ei verkkarit missään nimessä ainut mitkä mulle ei tosiaankaan mee! :)

• toope665

Jätesäkki ja ankkahattu on yleensä päällä.

• pilli boy

Voi itku!!!! Maanantaina alkaa koulu, meen ysille. Joo meinaan laittaa mustat pillifarkut, mustan t-paidan, punasen hupparin, ai nii ja valkoset bokserit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      99
      2164
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      41
      1408
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1054
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1018
    5. 95
      873
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      856
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      79
      751
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      747
    9. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      744
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      92
      710
    11. 51
      669
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      621
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      28
      516
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      480
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      472
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      464
    19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      443
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40