MITEN PUKEUDUTTE KOULUUN :)

Haluun vaan tietää

Niin eli lueppas otsikko ;)

14

1409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no siinä jotain

Oon kutosluokalle menevä tyttö, yleensä mulla on tiukat farkut, yleensä mustat mutta välillä pinkitkin, pitkähkö toppi tai kuviollinen t-paita, avonainen neuletakki-siinä perusjutut. Toki lämpimällä ilmalla pelkkä t-paita ja ehkä farkkushortsit ja legginssit. Kenkinä talvella tietty jotkut talvikengät, lämpimämmillä ilmoilla mustanhopeat kävelykengät tai meloninpunaiset varrettomat tennarin tyyliset kangaskengät, ehkä huppari ja talvella villakangastakki.

• lekijrtg

farkut, toppi, nahkatakki (:

helveti vaikee ''1 1''

• housutjalkaan, mars!

Näin minä puen kouluun:
      Tartun valitsemaani vaatekkappaleeseen, esimerkiksi farkkuihin. Tämän haastavan osan jälkeen pujotan toisen jalkani farkkujen lahkeesta. Nyt onkin sitten juomatauon aika.
      Sitten toistan juomataukoa ennen esiintyneen aktiviteetin.
      Tämän jälkeen voin onnitella itseäni onnistuneesta urheilusuorituksesta.
      Pukeeko joku muu jollakin erilaisella tavalla, vai miksi ihmeessä tällaisia kysymyksiä täytyy kysyä?

• Anonyymi

Itse en käytä vaatteita

• AP

Muuten vaan :D

• y276171

laitan yleensä housut jalkaan

• ole hyvä

No yleensä pillit, toppi ja joku nätti ylä osa. Jos oon prinsessa fiilis niin legginssit, hame/mekko ja bolero :)

• nyannyancat

Lökärit ja huppari :) ja hupparin alla toppi....... ja joskus käytän reisitaskuhousui tai pillifarkkui :)

• tyylii:DD

Legginsit, toppi ja huppari. :D

• EI pillifarkkuja!!:P Hyi

Värilliset farkut (mulla on sähkönsiniset, punaiset, mintunvihreet ja persikan väriset), joskus jos haluun olla rennommin tai on liikuntaa niin harmaat lögärit, hupparit (usein aina kirkkaan ja iloisen värisiä),
      pinkit lyhytvartiset tennarit (ei oo converset), hiukset ylettyy puoleen selkään ja niissä on vähän laineita (vihaan kyl niitä ja haluisin suorat, mutta en haluu suoristaa kun se vaurioittaa enkä muutenkaa joka päivä jaksais), pidän yleensä auki tai vasemmalla sivulla ponnarilla tai sitten keskellä takaraivoa tiukasti,
      en käytä kesällä hattuja.
      Meikiksi laitan ripsiväriä ja luomiväriä (luomiväri yleensä sinistä koska se sopii hyvin ruskeisiin silmiini), joskus jos on finnei niin niihin laitan jtn peitejuttui.
      Ja lisään vielä että ne farkut mitä käytän EI ole pillit! Miksi niitä farkkui kutsutaan jotka ei oo pillit?
      "normi farkut"? En ymmärrä miksi kaikki ja ihan oikeasti kaikki tytöt meidän koulussa käyttää pillejä?
      Hirveen näköstä kun kaikilla ihan samanlaiset vaatteet:P

• Tarkka vaatteista

Yleensä mulla on koulussa pillifarkut(siniset tai mustat) ja joku neuletakki/sifonkipaita/toppi/t-paita/peplum- tai pitsipaita.Kesällä shortsihaalari tai shortsit toppi

• yksi vaan

mulle on iha mitkä vaan vaatteet menee paitsi ei verkkarit missään nimessä ainut mitkä mulle ei tosiaankaan mee! :)

• toope665

Jätesäkki ja ankkahattu on yleensä päällä.

• pilli boy

Voi itku!!!! Maanantaina alkaa koulu, meen ysille. Joo meinaan laittaa mustat pillifarkut, mustan t-paidan, punasen hupparin, ai nii ja valkoset bokserit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9388
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      50
      3982
    3. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      41
      2920
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      127
      2596
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      102
      2529
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      27
      1987
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      16
      1665
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      33
      1477
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1297
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179