rocca ala mare

rocca al mare

Hei!

Ollaan menossa tallinnaan vikingillä elokuussa.
Kysyisinkin kannattaako parin tunnin ajalla lähteä rocca al mareen?
(ilmaisbussi menee satamasta 14.15, takaisin 16.50)
Ehtiikö siellä mitään ja onko vaivan väärti?

Ennen ollaan käyty norde centrumissa, mikä on ihan ok, mutta sen jo osaa ulkoa..

Kiitos asiallisista vastauksista!

17

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XLmen

Siellä on 170 liikettä, sopii miettiä ite, kannattaako, kävely jo perillä vie määräajan. Eikä sillä ilmaisbussillakaan mikään sekuntiaikataulu ole, kuski voi imeskellä hammastikkua milloin mitenkin parkissa.
      Toisaalta ei se nordekaan mikään superpaikka ole.

• ss

Kannattaa mennä Roccaan. Pääsee kätevästi ilmaisbussilla, ja kyllä siellä saa aikansa kulumaan. Liikkeitä löytyy laidasta laitaan.
      Norde centrumia ei voi edes verrata siihen.

• rocca al mare

Juu, oon ymmärtänyt että on iso paikka. Sen takia mietityttää että kannattaako mennä sinne kun on niin vähän aikaa (ei ehdi nähdä paljon mitään). Suurin aika menee matkustamiseen melkeinpä. Nordehan on pieni, mutta lähellä. Ei ole mitään muuta kun norde ja viru jotka olisivat sataman lähellä ?

• kokemusta on

Ei kannata! Ennemmin kannattaa ottaa taksi ja mennä joko ulemisteen tai kristiineen!

• rocca ala mare

onko ulemiste lähellä? (pitänee googletta..=D)

• äitee123

Itse menisin Kristiine-keskukseen taksilla. Ihmettelen vaan miksi noin lyhyen aikaa Tallinnassa. Tallinnaan kannattaa varata aikaa ja yöpyä ainakin 2 yötä. Nähtävää ja koettavaa riittää. Ei voi sanoa käyneensä Tallinnassa jos satamassa pyörähtää. Itse lähdössä ylihuomenna jo toisen kerran tänä kesänä. Ja perheen kanssa matkustellaan omalla autolla. Niin ettei mitään rymymatkoja ole!

• :)

Me menimme viimeksi rocca al mareen. Kelloahan piti koko ajan katto,eikä siel kyllä paljoo kerenny shoppailee. Mut suosittelen silti

• rocca al mare

Kiitos!
      Totta että aikaa on vähän. Nordeenhan se riittää oikein hyvin, mutta voipi olla että pitemmälle menossa ei onnistu. Pitänee miettiä.
      Erinäisistä syistä ei nyt voi jäädä yöksi. Ehkä seuraavalla kerralla :)

• samba

Me käytiin Rocca al Maressa kun oltiin Tallinnassa muutama päivä sitten. Meillä oli Roccassa aikaa juuri pari tuntia ja se oli kyllä vähän lyhyt aika. Roccassa on kuitenkin se hyvä puoli että esim. melkein kaikki vaateliikkeet on keskitetty samaan käytävään jolloin nopeasti pääsee liikkeestä toiseen.
        Minun mielestäni kannatti käydä vaikka ei ollut enempää aikaa.

• turha reissu
        samba kirjoitti:

Me käytiin Rocca al Maressa kun oltiin Tallinnassa muutama päivä sitten. Meillä oli Roccassa aikaa juuri pari tuntia ja se oli kyllä vähän lyhyt aika. Roccassa on kuitenkin se hyvä puoli että esim. melkein kaikki vaateliikkeet on keskitetty samaan käytävään jolloin nopeasti pääsee liikkeestä toiseen.
        Minun mielestäni kannatti käydä vaikka ei ollut enempää aikaa.

Olen muutaman kerran käynyt siellä ja empä ole oikein löytänyt mitään. Vaatteiden hinnat ovat ihan Suomen hinnoissa ja muutenkin se on suunnattu turisteille.

• Suosittelen ulemisten kauppakeskusta. Sinne pääsee nopeasti satamasta bussilla 2.
        Ks. Myös keskustelu otsikolla ulemisten kauppakeskus.

• 040508

Suosittelen Solarista.
      Estonia puiestee.

Ehtii vaikka kävellen ja taksolla takas!
      Ja jos on aikaa, siellä on hyvävalikoimaset elokuvateatterit..

• vaatekaupat
    • tere, tere

Ei kannata lähteä pariksi tunniksi Rocca al Mareen. Siellä menee koko päivä, jos etsii itselleen tai kotiin jotain. Sitä paitsi samat liikkeet on Virukeskuksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2638
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45