Onko pukki kaalimaan vartijana?

Rannalla Tuulee

Miten minun sisäinen ääneni kertoo että hajupojasta ja niistä monista muista rekatuista, siis yhdestä henkilöstä on kuitenkin kyse.

Tämää taitaa olla shefu tai muuten vaan vastuullinen, tuo kohellus ja kaiken aikainen kannanotto k a i k k i i n kirjoituksiin?
Myös sellaisia vastauksia on poistettu missä on ollut hänelle tärkeitten henkilöitten kirjoituksia jotka ovat kirjoittajalle tuoneet epämiellyttäviä vastauksia.
No kuten nuo omat ilkeydet osittain on vain napakoita vastauksia jäänyt kuin tyhjän päälle.
Näistä hän oli kirjoittanutkin eräällä toisella palstalla miten voi kirjoittajan saada noloon tilanteeseen

Seuratkaa!

16

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Tuskin.

• :)

Eihän tällä palstalla edes ole seriffiä, enkä tälle syömälle usko, että hän kuuluu ylläpitoon.

• ajahiljaa

Ei kuulu ylläpitoon, eikä millään ikäpalstalla ole suosittu.
      Samalla miehellä on rekattuja nikkejä ties monta noiden kuuden lisäksi, ajomies, pilmari jne.. ja joka välissä ennättää mustalla nikillä vastaamaan itselleen ja haukkumaan muut.

Omaan ketjuunsa vastaa itse, ei tule riitaa ja saa haluamiaan vastauksia, sitä se mies on tehnyt jo vuosia.

Yksi mies, sata naamaa !

• Veikko Kettunen

ajahiljaa.........

Voi sinuakin luuserin raasua. Ethän uskalla edes kahta kertaa käyttää nikkinäsi samaa sekavaa sanaa tai lauseen pätkää, piileskellessäsi puskassa. Sillä et luuseri kuitenkaan pitkälle pötki, osaava saa kyllä selville missä luuseri vaikuttat

Ei täälä kenenkään tarvitse itselleen vastailla kyllä täälä sinuin laisiasi pahveja piisaa.
        Sulla ei ole kuin yks naamai ,perse ja pärstä ne ovat identtiset.

• *Kukkahame*

Noin moneksi jakautuneet älykäppyrät kyllä voi keksiä hullumpaakin mitä me kaikki yhdessä.

Mikään ei ole mahdottomuus.

Voisin hyvin uskoa

• voihan nenä

Kukkahame !

Ketkä me yhdessä keksimme. Ketkä me Sinäkö homeperseenä ja Kurdin morsian. Ei teitä moneksi ole...

• älkää kadehtiko....

Kyllä ajomiehen avaukset ovat mielenkiintoisia ja viestit asiallisia. Sille ei kukaan tule mitään mahtamaan jos joskus ajomies sattuu jotain puskapelleä vähän näpäyttämään. ei kuitenkaan aiheettomasti.

• älähänsietie

Voi kristus - älkää kadehtiko.
      Taidat olla untuvikko näillä palstoilla.

Ajomies raatelee, ei näpäytä nätisti näpeille. Useimmiten aiheettomasti, sen on saanut tuta muutki kuin ruuneperi, kukkamekko, maalaismies, alvari ym ennenkin palstoilla kirjoitelleet joista moni meni eikä palannut.

• palstalainen..

Tuo juuri kateiden harjoittamaa tasapäistämistä. Nerot on maailman sivu yritetty polkea maan rakoon. Monet ovatkin vasta kuoltuaan saaneet sen kunnian joka heille olisi kuulunut jo eläessään.
        Olen lukenut monia hajupojan nikillä kirjoitettuja viestejä kaikki ovat omaa luokkaansa. Palstalta ei löydy vastaavia kirjoittajaa.
        Onhan aivan turha ryhtyä hänen kanssaan väittelemään ja uhittelemaan, turpiin siinä tulee eikä siinä auta edes tappouhkaukset.

• naurankuutamoon

Ihme paikka tämä. Saadaan nokkapokka aikaan siitäkin, onko joku palstan sefu, vaikkei sellaista täällä ole olemassakaan.

Sallikaa minun nauraa partaani.

• Ja kuiten sanotaan: ei partapahoille kasva, turbiinijouset joutaville, vai miten se meni.

• naurankuutamoon

Olen siis paha, kun kasvaa vain pari karvaa leu'assa. Nekin nypin atuloilla pois. :))

Mieheni aikoinaan, kun alkoi harmaantumaan, aikoi nyppiä yksitellen jokaisen harmaan karvan pois parrasta.
        Ei nypi enää ja parta on tallella, melkein harmaa jo kokonaan.

Turbiinipa turbiini.

• Siis riamuiten kuljen kuin mä hupp...ei kun kuninkas mä oisin hiekkatien teuvo mä oon. Kirjavat kuteeni jokeen kohta heitän, nauran 8olemattomaan) kuudamoon.

• naurankuutamoon

Kirjavat vaiheeni kertoa mä voisin, jos niin soisin. Minä soitan harmonikkaa.

Ei olla hupparissa, vaan kuin Mauno, jota naiset tilaavat, ryntään pian raitille.
      Kuu-ukko korkealla nähdä ja kuulla saa, kun suutarin tyttären porraspuu narahtaa.

• jassoo

riiuullekkos se on taival...

• sefu

tai ei. Tuossa eilen katoin Kaide Puun viestiä Pulu Parvekkeella. Avauksen ja Jepuliksen viestien välissä oli muutama tosi törkyviesti, nyt ne oli poissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe