-vuokrataan kaksiosta toinen huone, ja pariskunta asuu toisessa huoneessa. Mitä ei kerrota:joudut kuuntelemaan kiihkeää lemmintää joka yö, ja törmäämään herraan alushousuisillaan aamulla kun haet lasin vettä.
-vuokrataan huone. Vuokranmaksu tapahtuisi edellisen kuun puolella! Siis tammikuun vuokra maksetaan joulukuussa! mitähän kela/sossu sanoisi?
-vuokrataan 3 huonetta. Isäntä ei jaksa vuokrata niitä erikseen opiskelijoille, vaan yhteinen vuokrasopimus. Mitä ei kerrota: kun joku muuttaa poikakaverin luo, olette kaikki 2 muuta asunnottomia. Kun yksi ei maksa vuokraa ja saa häädön, myös muut joutuvat ulos.
-vuokrataan kolmio, 3:lle eri ihmiselle, ysksi asuu olohuneessa, jonka LÄPI toinen asukas joutuu kulkemaan jotta pääsee minnekkään huoneestaan. Oh onkin näin muuttunut makuuhuoneeksi, jonka voi vuokrata makkarina. Entä jos se yksi onkin varas ja varastaa toisen omaisuutta, oh:sta jota ei siis saa lukkoon! Ei mitään yksityisyyttä myöskään.
Vähän JÄRKEÄ TEILLE VUOKRANANTAJAT! AJATELKAA ENNEN KUIN TEETTE NOITA ILMOITUKSIANNE! KUKAAN EI MUUTA ASUMAAN TOMMOISIIN JÄRJESTELYIHIN!
Älyttömimmät vuokrailmoitukset!
3
418
Vastaukset
- kaksi asuntoa
Hullu ei ole se, joka pyytää vaan se, joka maksaa. Asuuhan jotkut soluasunnoissakin, ei se sen kummempaa ole.
Jos ei ole muuhun varaa kuin kälyisen huoneen vuokraan niin se on sitten siinä. Suomessa on paha asua rappukäytävässä ja harva jaksaa sukulaisiaan asuttaa pitkään. - Katsoppa peiliin
Kenen vika se on jos sinä et tajua mitä vuokraat?
- jsrytj
EN OLEKKAAN vuokraamassa tuollaisia vitsi-huoneita. Mutta olen törmännyt niin moneen tuollaiseen ilmoitukseen, että on pakko nauraa. Ja, soluasunnoissa on sentään LUKOT huoneiden ovissa, niin ettei kuka vaan voi sinne mennä kun itse on poissa. Eikä joku olohuone toimi "makuuhuoneena". Opiskelijasoluissa sentän on kaikki samaa sukupuolta, niin ettei suihkua jaeta jonkun tuntemattoman miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289