Olemme menossa juhliin vauvan kanssa ja imetys olisi hyvin hankalaa niissä olosuhteissa, joten ajattelin lypsää maitoa pulloon varalta. Imetän tietysti juuri ennen juhlaan lähtöä ja heti juhlan jälkeen. Säilyykö maito hyvänä pullossa lämpimällä säällä kun ajomatkaakin on reilu tunti?
Vastaukset 3
- 8888888888
No en kyllä kauaa säilyttäisi lämpimällä. Ottakaa kylmälaukku autoon? Sinne pullot "kylmäkallejen" kanssa niin pysyvät parempana pidempään. :)
- MItkä juhlat?
Miksi olisi hankalaa imettää?
Itse imetin ystävän häissä, ja lapseni nimiäisissä.
Tuleeko maitoa hyvin lypsämällä?
Jos on ihan pakko pistää pulloon on kyllä kylmälaukku parempi vaihtoehto, ja lämmittäminen paikan päällä. - ewtwe
http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=165
Tuon mukaan maito säilyy huoneenlämmössä 6-10h, mutta esim. näin kesäkuumalla autossakin voi olla tosi lämmintä. Minä kun laiska olen, imettäisin myös juhlissa esim. vessassa tmv niin ei tarvitsisi pullojen kanssa touhuta. Jos pullon haluat ottaa mukaan niin laita kylmälaukkuun jääkaapista ja lämmitä paikan päällä. Ei sitä itsekään halua tuntitolkulla pöydällä ollutta maitoa juoda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS942605Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15995Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.55824Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46761- 50744
- 47664
- 80616
- 50605
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍69602Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594