Mulla on picasa 3 kuvankäsittelyssä, ja nyt ohjelma on jostain syystä alkanut muuttaa joitain kuvistani violeteiksi! Eli ohjelma pilaa kuvan, enkä tiedä miten saisin kuvan takaisin normaaliksi, mistä tämä voisi johtua? Mulla ei ole mitään hajua, kuvia on paljon koneella ja picasassa, ennen picasa päivitti itse uudet kuvat ohjelmaan, nyt ei enää toimi sekään, käytän canonin järkkäreitä sekä pokkaria kuvaamiseen. Päivitin ohjelman eikä näytä sekään auttavan. Mikä neuvoksi?
Picasa muuttaa kuvani violetiksi!
4
196
Vastaukset
- FastStone Image View
FastStone Image Viewer: Ilmainen, helppokäyttää ja monipuolisempi kuin toi picasa.
http://www.download.fi/haku/tulokset.cfm?q=faststone image viewer - hermomenee
Latasin tuon ohjelman ja totesin et mun ymmärrys ei riitä siihen kun oon tottunut picasaan. Muutin nyt kaikki kuvat jpg muotoon toisella koneella ja siirsin takaisin tälle koneelle, nyt ne sit alko pelittää, vaik en ymmärrä mitä hyötyä tosta edes oli kun äsken ei tässä toiminut edes jpg. No mutta problem solved ainakin hetkeksi.
- OlliL
Katoppas kamerastasi mikä kuvan tallennus formaatti ja väriavaruus on valittuna.
- Anoooonyyymi
Mulla on myös nyt ruvennut picasa sekoilemaan! Kun kuvan tallentaa muokkauksen jälkeen, osa kuvista katoaa kokonaan pois, enkä ole saanut niitä takaisin! Ja osa tulee kokonaan harmaaksi..tai nyt on ruvennut tulemaan harmaa kuvio koko kuvan päälle!! Ja olen yrittänyt kumota tallennuksen, sitten kuva "zoomaantuu" keskikohtaan ja siihen se sitten jää..ei saa kokoa muuttamallakaan enää oikean kokoiseksi. Kuvat pilalla. Hienoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462584
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253