Tietsikkaan tuli Live security platinum palkki

Juu. Yhtäkkiä tuli live security platinum palkki tietokoneeseeni. Mikä se on? Miten sen voi poistaa?

6

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyyppi

en tiiä

• Krapulavirus

Itse sain poistettua seuraavalla ohjeella:
      1. Laita kone päälle.
      2: Kun kone avautuu työpöydälle ja Live Security Platinum alkaa muka skannaamaan konettasi, niin katkaise koneesta virta pitämällä virtanäppäin pohjassa.
      3.Käynnistä kone ja heti kun laitat virran koneeseen näppäile F8:a, niin pääset valikkoon mistä valitse vikasietotilan.
      4.Kun pääset sinne työpöydälle, sinulle pitäisi ilmestyä sellainen ohje-ikkuna josta pitäisi löytyä ohjeet siihen miten kone käynnistetään viimeisimmän ehjän lokitiedoston mukaan.
      Valitse se, itselläni viimeisin ehjä loki oli pari päivää sitten ja valitsin sen. Kone alkoi suorittamaan sitä ja käynnistyi uudelleen. Virus hävisi, mutta kannatta silti tarkistaa jollain virustorjuntaohjelmalla, että kone on varmasti puhdas.

• näin minä

Mulla ei tossa vikasietotilassa tullu semmosta ohje-ikkunaa, mutta semmonen ilmotus kyllä tuli. En nyt muista mitä siinä luki, mutta kun painoin 'ei' (siinä oli kyllä- ja ei-painikkeet) niin tuli semmonen järjestelmänpalautus-jutska. Siinä oli joku kalenteria muistuttava jutskeliini, jossa oli kaikki menneet päivät lihavoidulla, tämä päivämäärä mukaanlukien. (7.8.) Laitoin sitte sen järjestelmän palautuksen edellisen päivän kohalle eli 6.8. Kone teki sitte sen palautushomman ja käynnisty uudelleen, jollon mun käsittääkseni kone oli poistanu kaikki eilisen jälkeen asennetut ohjelmat, mukaanlukien tuo live-securityplatinumpaskan. Näin siis minä pääsin eroon tosta viruksesta (kun olin ensin asentanu hirveen määrän skannausohjelmia yms. eikä mikään ollu auttanu).

• HyppyKubba

Et todelakaan ole ainoa... Aika monet kärsii tuosta.

• Maanantai

Heips!

Minulla on sama virus koneessa. Tein sellaisen mokan vaan että irrotin akun. Nyt se ei anna palauttaa konetta esim. eiliseen jolloin virusta vielä ei ollut vaan siihen hetkeen kun laitoin akun takaisin paikoilleen, eli mikä neuvoksi?

• rgrggrgrrg

tuoha on ite viruspaska
      mullaki kävi sain pois sen järjestelmän palauttamalla

se sammutteli windowsin omia juttuja

ei vielä microsoftin essential tuntenu sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5467
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3622
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2126
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1683
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19