Juu. Yhtäkkiä tuli live security platinum palkki tietokoneeseeni. Mikä se on? Miten sen voi poistaa?
Tietsikkaan tuli Live security platinum palkki
6
631
Vastaukset
- Tyyppi
en tiiä
- Krapulavirus
Itse sain poistettua seuraavalla ohjeella:
1. Laita kone päälle.
2: Kun kone avautuu työpöydälle ja Live Security Platinum alkaa muka skannaamaan konettasi, niin katkaise koneesta virta pitämällä virtanäppäin pohjassa.
3.Käynnistä kone ja heti kun laitat virran koneeseen näppäile F8:a, niin pääset valikkoon mistä valitse vikasietotilan.
4.Kun pääset sinne työpöydälle, sinulle pitäisi ilmestyä sellainen ohje-ikkuna josta pitäisi löytyä ohjeet siihen miten kone käynnistetään viimeisimmän ehjän lokitiedoston mukaan.
Valitse se, itselläni viimeisin ehjä loki oli pari päivää sitten ja valitsin sen. Kone alkoi suorittamaan sitä ja käynnistyi uudelleen. Virus hävisi, mutta kannatta silti tarkistaa jollain virustorjuntaohjelmalla, että kone on varmasti puhdas.- näin minä
Mulla ei tossa vikasietotilassa tullu semmosta ohje-ikkunaa, mutta semmonen ilmotus kyllä tuli. En nyt muista mitä siinä luki, mutta kun painoin 'ei' (siinä oli kyllä- ja ei-painikkeet) niin tuli semmonen järjestelmänpalautus-jutska. Siinä oli joku kalenteria muistuttava jutskeliini, jossa oli kaikki menneet päivät lihavoidulla, tämä päivämäärä mukaanlukien. (7.8.) Laitoin sitte sen järjestelmän palautuksen edellisen päivän kohalle eli 6.8. Kone teki sitte sen palautushomman ja käynnisty uudelleen, jollon mun käsittääkseni kone oli poistanu kaikki eilisen jälkeen asennetut ohjelmat, mukaanlukien tuo live-securityplatinumpaskan. Näin siis minä pääsin eroon tosta viruksesta (kun olin ensin asentanu hirveen määrän skannausohjelmia yms. eikä mikään ollu auttanu).
- HyppyKubba
Et todelakaan ole ainoa... Aika monet kärsii tuosta.
- Maanantai
Heips!
Minulla on sama virus koneessa. Tein sellaisen mokan vaan että irrotin akun. Nyt se ei anna palauttaa konetta esim. eiliseen jolloin virusta vielä ei ollut vaan siihen hetkeen kun laitoin akun takaisin paikoilleen, eli mikä neuvoksi? - rgrggrgrrg
tuoha on ite viruspaska
mullaki kävi sain pois sen järjestelmän palauttamalla
se sammutteli windowsin omia juttuja
ei vielä microsoftin essential tuntenu sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627