VIVA:n mainos neljännes sivun kokoinen Kaisa!
Soita minulle, niin mennään paikan päälle -pyynnön kohdalla otti eteen suorin
käsin ja kerien.
Mitäs sanotte, pimu on se on p. antavan näköinen.
Kaisa oli lehdessä WOW
25
921
Vastaukset
- Johtaja Kärkinen
Ottia ja tuota.
Kyllähä se maar rupes ahtaalta tuntuu meinaa tää vanha kämppä, vaikka viime
kuussa vast tähä muutinki.
Niin jotta piukkojen paikkojen eessä tässä nyt sitte ollaa. - täh
Kuka Kaisa?
- Herra Nousukas
Kaisa on täysiverinen puumanainen.
Kiinteistövälittäjä, joka hoitaa hommat kaikissa asennoissa niinkuin pitää.
Muut välittäjät ovat kuulemma soikeina kateudesta Kaisan rinnoilla. - naapurin Liisa
Miltähän se Kaisa mahtaisi näyttää suoraan saunasta tulleena ilman pakkelikerroksia, huulipunia ja silmäsiniä, ripsiräpsyttimiä, vartalonmuokkaajavaljaita, korkeita korkoja ja antavia mekkoja? Veikkaanpa että ihan naapurin Liisalta.
- Neiti Sievänen
Minä olen innostunut Kiinteistökuningatar Kaisasta.
Voin myöntää, että minulle on muodostunut jonkinlainen pakkomielle tuohon rempseään aikuiseen naiseen.
Kaisa höpsöttelee, mutta kaiken sen shampanjan ja ja naapurin Liisan tyypillisen naismaisen kadehdinnan alla on todella sympaattinen ihminen.
Olen tykästynyt niin paljon, että en sanoja löydä. - Ohhoohhhoohoo
Täh! Nyt en ymmärrä teitä - --
- Etusivun juttu
Paniko kukaan merkille lehdestä, että Kaisalla on ennakkomarkkinoinnissa
Patskussa seitsemän kolmiota? /VIVA
As Oy Riihimäen Kaisa.
Jouluksi kotiin ja Kaisa&Rosa vie sinut paikanpäälle silloin kun sinulla sei eikun
sopii.
Liian iso hittolainen, olisi seksikäs taloyhtiön nimikin ja välittäjä. - IhkuMahku
Taas saadaan nauttia Kaisasta.
IS kertoo ilouutiset:
Kiinteistökuningatar Kaisa Liski on saanut poikavauvan. Onnellinen äiti kertoi iloisesta uutisesta heti tuoreeltaan Ilta-Sanomille.
TV:n kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski, 44, on saanut kolmannen lapsensa.
- Pikkumies syntyi vähän etuajassa ja voi hyvin, niin kuin koko perhe. Maailman kaunein vauva!! Kaisa viestittää IS:lle.
Lapsi on Kaisan ja hänen miehensä Kimmon esikoinen. Kaisalla on ennestään kaksi lasta, Amanda ja Valtteri.
Kaisan raskausaikaa seurataan Liv-kanavalla 15.8. alkaen Kaisa ja puoli valtakuntaa -tosi-tv-sarjassa, jossa Kaisan lisäksi nähdään stailisti Teuvo Loman.
Liski on jo ennen synnytystä kertonut MeNaiset-lehden haastattelussa, että hän ei aio imettää kuopustaan. Ilta-Sanomille Kaisa kuitenkin vakuutti imettävänsä, jos maitoa riittää.
- Alkuun varmasti imetän vähän, koska muuten varmasti räjähtäisin, mutta tuttipulloon aion ehdottomasti opettaa niin pian kuin mahdollista, Liski sanoi Ilta-Sanomille maaliskuussa.
Onnittelut perheensisäyksen johdosta.- papattix
Harmi, että Kaisa asuu tuolla Hausjärvellä.
Menisi nyt ainakin politiikkaan mukaan ja löisi luut kurkkuun näille ristavaroille ja
hietasille.
Niitten businekset ei kestä päivänvaloa
Tämä heidihän on jokin sossupomo siellä ja mies näyttää olevan jonkinsortin
urakoitsija.
http://ristavaara.fi/?id=1
http://www.finder.fi/Maanrakennustöitä, maansiirtotöitä/MR. Ristavaara Oy/RIIHIMÄKI/paattajat/1608518
heinoskallahan on palvelubusiness ja sen ukolla ilm. on maansiirto tms yritys,
en ole varma. (Jorma Hietanen).
http://www.palvelunelio.fi/
Niin sitä vaan, että ei nämä kaksi kepua ainakaan maatalousta harjoita, tosin
sitäkin varmaan on, jotta tukiaiset tippuu tilille säännöllisesti.
Et jolleen
- Simo Lääpällään
Voi vieköön!
Totaalinen missi. Kaisa aloitti äsken uuden sarjansa ja Riksustakin esillä
jotain kämppiä.
Tässä infot:
Ei viitsi alkaa kesken katsomaan, tsekkaan jälkikäteen netistä.
18.8. 21-22 LIV - tunti Kaisaa
Sarjan avausjaksossa Teuvo jännittää Kiinteistökuningattaren tapaamista sillä välin kun Kaisa yllättää tiimiläisensä kertomalla näille sekä vauvauutisistaan että Teuvon palkkauksesta. Kaisan mukana päästään kurkistamaan MeNaiset -lehden haastattelun kulisseihin ja haetaan myyntiin kolme erilaista kohdetta Espoosta ja Riihimäeltä. Lisäksi hän pitää esittelyn Tapiolassa sijaitsevassa kerrostaloasunnossa ja Teuvo pääsee läksyttämään ensimmäisen stailauskohteensa omistajaa kyseenalaisista sisustusratkaisuista. - Simo Lääpällään
Olipas nautinnollista seurata.
Riksussakin vierailtiin 21.30 min kohdalla suunnittelemassa Kiinteistö Oy Kaisaa.
Ja kehuttiin paikkakunta samaan syssyyn.
http://www.livtv.fi/ohjelmat/kaisa-ja-puoli-valtakuntaa/etusivu - Naiset isolla N:llä!
Lehdessä Stylisti Teuvo Loman kehua Riksua, mm. sijainniltaan ja hyvänä
paikkana asua. Tietty siinä oli vähän Kaisa -buffia mukana, jos se alkaa enemmänkin kämppiä täällä myymään ja tuo projektikin pitäis saasa kaupaks.
Tuli vaan mieleen, että milloin joku päättäjä on päästänyt jotain tuon suuntaista
suustaan? Ainakin sillä yhdellä ne päästöt on ihan päinvastaisia, älkää vaan
kukaan tänge ängetkö, no en varmasti mikäli sen blogia pelkästään ulkopaikkakuntalaisena muuttajana jotain paikkaa etsisin. Ajattelin sitten, että olenko tässä puolentoista vuoden aikana, mitä olen sen poliittista uraa seurannut,
niin ei kyllä tule mieleen yhtä ainoaa kehun sanaa tästä paikkakunnasta vaan
päinvastoin kaikki tilaisuudet, milloin pystyy, niin mustamaalaamiseen ne menee.
No, meni vähän sivuraiteille, mukavahan se on, jos maankuulut henkilöt täällä
kiinteistöbusinesta pyörittävät, tiedä vaikka joku Kalmulainen kattois tilaisuuden
lypsää kaupungilta rahaa. Laittais kaupunki ton Kaisan niille puhumaan, niin lundin olis hätää kärsimässä. - simply the best
Tänään tulee kolmas jakso.
On muuten ainoa reality -ohjelma, mitä seuraan uutisten ja sen semmoisten
lisäksi.
Suosittelen kaikille, varsinkin kiinteistövälitysalalle aikoville tai jo oleville opettavainen ohjelma.
Kateellisetkin kollegat kiduttavat itseään sarjaa katsomalla ja sitten duunissa
koko viikko menee "haukkumiseen". - retro-pippuri
Kaisa todellakin olisi loistava valtuutettu Hausjärvelle.
Se varmaan on kokoomukseen edelleen kallellaan, mutta taitaa aika olla yhtä
piukilla kuin sen paikatkin.
Se vaan, että kun ja kohta samaa kuntaa niiden kanssa ollaan, niin se kerkiäis
laittaa senkin Heidi "rakennekynsi" Riistavaran kuriin ja nuhteeseen.
Saas nähdä taas lehdistä, että millaset se näihin vaaleihin piirrättää. Paavo
sillä taitaa muuten jemmassa ollakin, mutta ei ehkä kannata sitä panna, kun
sillä pärjää. Ei vaan, oman kuvan se tietysti maalaa, toivottavasti. - 3 maskottisoturia
Se ja sama mitä maalaa tämä Heinä Riitavaara.
Jokohan on vaalikampaus valmis, bestiksellä näkyy faceliftingiä myöten viritykset
fotossa.
Silvaani Hausjärven Sulttaani arvatenkin käyttää golf drive in hampparipaikkaa
kampanjansa tukena.- kolo palli rikä
Se on sitten noittenkin golfpallon lentorata vastatuulessa.
Jos huomasitte, niin sillivaani pani tekstarina, että valitus on hallintooikeudessa
niitten päätöksestä. Piste. Eikä se muuta sano keskeneräisestä asiasta.
Kukahan totakin on alkanu valittaa, jos tapahtuis täällä, niin siitä ois jo revitty
valittajan toimesta lehtikirjoitus paikkakunnan virallisen valittajan kynästä.
- Simo Lääpällään
Nyt mä olen aivan kauhean simona.
Kaisa piää tänään paritalon esittelyn Riihimäellä.
Sekä kertoo jees maan mainion jo pitkään odottamani UUTISEN.
Aivan sairaan UPEAA!! - ent.riksulainen
Onks tää Kaisa joku julkimo osastoa b-sarjan tähtöset tai jotain? Ei ole napannu mulle pilkunkaa vertaa eikä nappaakkaan jos Rixussa kohkataan nykyään vaan tällasesta tädistä. Hiukan on paikkakunnan jutut latistuneet muutamas vuodes aika surkeiksi.
- Simo Lääpällään
Ei muuta kuin Kaisa ilmoita jo!!!
Matinkin Susanna ihan varmasti menee päättämään Jyväskylän asioista.
Jos jokin on varma, niin se on aivan varma!
Matin Susanna-rakkaan yllätyspäätös - lähtee ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin
Matti Nykäsen rakkaana tunnettu yrittäjä Susanna Ruotsalainen asettuu Kokoomuksen ehdokkaaksi Jyväskylässä tulevissa kunnallisvaaleissa.
Onkohan muuteten verrattu, että mistä puolueista on eniten tyrkkiksiä, en
tarkoita näitä kahta.
Niin, että Tanja Karpelat ja sensellaiset...Guzeniinaa en laske samaan julkkis-
sakkiin, koska sillä kuitenkin on vanhaa "pohjaa huru mycket". - Simo Lääpällään
Haloo, Kaisa! Missä sä meet??? Hopi sen ilmoituksen kanssa nyt!
Sähän olet tai olit varavaltuutettu Espoossa, onko muuten kirjat vielä siellä.
Ruusunen menee Espoon valtuustoon.
Entisen pääministerin Matti Vanhasen naisystävänä tunnetuksi tullut Susan Ruusunen lähtee mukaan politiikkaan.
Kepunaistenmies,tykkääkö naiset muuten absolutista? No kai sillä on rahaa, valtaa ja isojorma.
Ruusunen (ent. Kuronen) on SDP:n kunnallisvaaliehdokas Espoossa.
Vanhanen ja Ruusunen erosivat vuonna 2006. Seuraavana vuonna Ruusunen kirjoitti kohua aiheuttaneen kirjan Pääministerin morsian, jossa hän kertoo avoimesti suhteestaan Matti Vanhaseen.
Ruusunen sai pian kirjan julkistuksen jälkeen tappouhkauksia, ja herjauksia, jotka etenivät lopulta aina poliisitutkintaan. - Simo Lääpällään
Nonni, pettymyshän tästä tuli.
Kaisa oli harkinnut loppuun saakka, mutta perhe menee vauvan myötä edelle.
Voi kuitenkin olla, että seuravissa vaaleissa kokoomus saa tämän seksipommin
listoilleen.
Ja eikös Riistavara ollut myös tänään lehdessä Prisman käytävillä.
Nälkäpäiväkeräys tonkkaan tunki seteliä ja sai palstamillejä runsaasti, että
melkein koko maailman kerkis siinä parantaa.
En ollutkaan nähnyt kuin naamakuvan siitä ja sen perusteella ei todellakaan uskoisi, että vartalo on niin (loukkaamatta) verrataan vaikka Kaisaan "pyöreä". - näin,.,,
Joskus Katsoin Kaisa ja puoli valtakuntaa. Mutta, kun mukaan tuli kuvioihin HOMO Teuvo Loman. En katso enää.
Koska homot on kuvottavia epänormaaleja, inhottavia jumalan valuvirheitä. Oksettavia. Eipähän ole tippaakaan enää mielenkiintoa katsella sikamaisia homoja.
Sen homon tullessa kuvioihin mukaan, katsominen on ehdottomasti Stop.
Inhoan homoja. Mitä ne sivistyneessä suomenmaassa tekee. - haluatko jutella
"Tutkimuksien mukaan homofopia johtuu siitä kun peittelee omaa homouttaan".
Oletko yrittänyt koskaan käsitellä tätä asiaa. Ehkä näet Teuvossa itsesi, tai haluat Teuvoa ja siksi olet Teuvolle vihainen.? Oletko vihainen itsellesi? - Suti Reijo
Teuvo on neitimäinen, kuten elinkumppaninsa. En välitä, itse olen macho homo.
- Hetero Marko
Itse olen täysin hetero, mutta harastan kavereittenkanssa miesten välistä hetero seksiä.
Vaimoa sitten rakastan kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865