Miks ne ei tajuu?

Olen ihmetelly noit arkeologeja kun ne ei osaa yhristää ruukkujentasankon ja Pääsiäissarten hommia toisiinsa.
Ne kivikupithan kuuluu kivipäille mut se et miks ne juomaastiat on eri maassa on mullekkin mysteeri,muutossa unohtunu ehkä?
Oikeestaan mun piti puhuu omasta möhlöstä suvustani ja pahansuopaisuureta lähinnä.
Tässä mennä vuonna kun tuli muutama kilo lihottua niin sanottiin ikävästi.
Likan kuoleman jälkeen ens näkemältä ei osaanottoa vaan tokaisu,sää oot lihonu.
Nyt kun oon taas kisakunnos niin ei sanakaan,ei kai teillä oon tommosia kökkötraktoreita suvussa.

6

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

Stonehenge, olympiasoihtuineen voisi olla Akujen yövalo.

Myös minun sukuuni kuuluu vähän hölmöjä, joiden suista joskus pääsee melkomoisia sammakoita.
      Kateus on kumma voima, jonka sukulainen kehtaa ääneen sanoa.
      Myös laukaista outoja lauseita.
      Olenkohan laitoksella vaihtunut?

• ...

Valitettavan tutunkuuloista. Tee kirves, sille aina töitä löytyy.

=DW=

• Ei ne tajuu omaa parastaan,meinaan harmaasiepon poikaset,eilen ehtoolla räpistelivän pitkin ikkunapeltejä.
      Nyt on pesä tyhjä ja tommonen sare,istukoon sitten märässä kuusikossa sulat takussa kun olis voinut pysyy pesäsään vanhempien ruokittavana.
      Ihmis pennut on paljon fiksumpia

• .

Jeeppi, Italiassakin vanhatpojat asuvat mammansa helmoissa, kunnes ovat kaljuuntuneita röllykkämahoja.

• Arkeologit eivät ole tiedemiehiä.
      Annapa heille lusikka toiseen käteen ja pullasuti toiseen, niin silmänsä lasittuvat kuten muinainen ruukunpalanen.
      Pienekin raapaisu ruukun pinnassa on heille muinaista kirjoitusta, joka liittyy aina johonkin uskontoon.
      Ihan aina.

Otaha sie kuupparattori ja mene kuopaisemaan kaivauksille vähän syvemmältä.
      Hyvin on mielesi laajempi kuin yhdenkään Arkeologin. :)

H.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      64
      5680
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      107
      3575
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      57
      3438
    4. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      5
      2663
    5. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      93
      2662
    6. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      74
      2530
    7. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      42
      2394
    8. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      86
      1967
    9. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      340
      1894
    10. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1593
    Aihe