Tarvitsen rahaa ja minulle ehdotettiin puhelinmyyjän työtä. En löydä mitään työhön liittyviä tehtävä tietoja. Voisiko joku kertoa mitä työssä tarkalleen ottaen tehdään?
Vastaukset 1
- Morosopo
Sinun täytyy ensin hakea työtä
Mutta sulle annetaan päivänä 1 myyntiin vaikka me naiset lehti ja olet siellä puhelinmyynti toimistossa automaatti valitsimen kanssa myymässä lehteä ostajlle.
Yhest myynist saa noin 3e joskus vähemmän.
Jos et myy ollenkaan et saa mitään ja jos myyt miljoona tuotetta saat suunilleen 3miljoonaa
Kaiken tarvittavan voit löytää ttäältä http://adf.ly/Al8jL löydät haku-osoitteen ja jtn tietoa työstä :)
Mutta siin on eka 5sekan mainos jolla auta minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42875- 73806
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17799Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51724Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208661- 38539
- 43536
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39485Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37429- 40426