Tarvitsen rahaa ja minulle ehdotettiin puhelinmyyjän työtä. En löydä mitään työhön liittyviä tehtävä tietoja. Voisiko joku kertoa mitä työssä tarkalleen ottaen tehdään?
Puhelinmyyjä!
_apua_
1
165
Vastaukset
- Morosopo
Sinun täytyy ensin hakea työtä
Mutta sulle annetaan päivänä 1 myyntiin vaikka me naiset lehti ja olet siellä puhelinmyynti toimistossa automaatti valitsimen kanssa myymässä lehteä ostajlle.
Yhest myynist saa noin 3e joskus vähemmän.
Jos et myy ollenkaan et saa mitään ja jos myyt miljoona tuotetta saat suunilleen 3miljoonaa
Kaiken tarvittavan voit löytää ttäältä http://adf.ly/Al8jL löydät haku-osoitteen ja jtn tietoa työstä :)
Mutta siin on eka 5sekan mainos jolla auta minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171