Nicon coolpix p510, Onko hintansa veroinen kamera?
Vastaukset 2
Nimimerkiille "Wanna know" vastaan, kyllä on. Kokemusta kameroista on jonkun verran. Suoritin ilmavoimien valokuvauskurssin -59ja olen siitä asti käsitellyt erilaisia kameroita harrastusmielessä. Merkeistä parhaaksi on osoittautunut Nikon. (Kestävyys). Olen kokeillut myös muita merkkejä. Omistan tällä hetkellä Coolpix P150kameran jonka etuina on hinta ja kameran monipuolisuus ja mukana tuleva manuaali ( yli 260 sivua) joka päihittää laajuudessaan monet valokuvaoppaat. Varsinkin aloittelijalle on tämä opas kullan arvoinen. Voit tutustua kameraan netissä jossa on riittävästi tietoa. Nikonin laatuun voit luottaa!
- PS
"Hintansa arvoinen" riippuu täysin siitä, mihin tarkoitukseen olet kameraa hankkimassa, mikä on vaatimuksesi kuvanlaadun suhteen ja oletko automaattiräpsijä vai menetkö manuaalisäädöillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534