Nicon coolpix p510, Onko hintansa veroinen kamera?
COOLPIX P510
2
172
Vastaukset
Nimimerkiille "Wanna know" vastaan, kyllä on. Kokemusta kameroista on jonkun verran. Suoritin ilmavoimien valokuvauskurssin -59ja olen siitä asti käsitellyt erilaisia kameroita harrastusmielessä. Merkeistä parhaaksi on osoittautunut Nikon. (Kestävyys). Olen kokeillut myös muita merkkejä. Omistan tällä hetkellä Coolpix P150kameran jonka etuina on hinta ja kameran monipuolisuus ja mukana tuleva manuaali ( yli 260 sivua) joka päihittää laajuudessaan monet valokuvaoppaat. Varsinkin aloittelijalle on tämä opas kullan arvoinen. Voit tutustua kameraan netissä jossa on riittävästi tietoa. Nikonin laatuun voit luottaa!
- PS
"Hintansa arvoinen" riippuu täysin siitä, mihin tarkoitukseen olet kameraa hankkimassa, mikä on vaatimuksesi kuvanlaadun suhteen ja oletko automaattiräpsijä vai menetkö manuaalisäädöillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634