olen tilannut domainin domainmaailma.comista.
Olen ihan sekaisin kun olen ennen käyttänyt helppoa websiä, ja nyt täytyi siirtyä tuollaiseen rakettitieteeseen. Miten saan siirrettyä ilman mitään FPTSYSLOSGY paskaa html koodini cPaneliin, niin että lopputulos on toimiva sivu, eikä joku valkoinen tausta missä on listassa kaikki tiedostoni.
Mistä täytyy painaa, että saan puhtaan html sivun eteeni, mihin voin koodata sivun koodit, tallentaa ja saada sivun posahtamaan internetin ihmeelliseen maailmaan? Niinkuin websissä, sivut on siistissä litaniassa hallintapaneelissa, klikkaan, ja eteeni avautuu kirjoittamani koodi, tallennan, ja sivu onkin jo toiminnassa!
Miten päästä alkuun (cPanel)
auttakaa-avutonta
2
412
Vastaukset
- fgsdgdsg
sun pitää siirtää ne tiedostot ensin palvelimelle vaikka ftp-ohjelmalla.
- RantaApinanaPanel
niinjust :D lataa filezilla ja homma toimii ku junan vessa (jos sattuu olemaan niin ylellinen juna et siel on se vessa) eikä tarvi vouhottaa ton cpanelin kanssa turhaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849