joo, eli semmosta oli tässä, että mulla on ite rakentama vahvistinsysteemi, eli autovahvistin merkkiä alpine(90w), ja subbari siinä. virtalähteenä toimii tietokoneen atx virtalähde.. okei, eli siis mun pitäis tämä juuri mainitsema systeemi saada yamaha htr6130, av vahvistimeen kiinni, käyttäen siitä omasta systeemistä lähtevää audio rca piuhaa, ja siihen rca johdon päähän tulis sitten rca y piuha eli: kaks naarasta, ja yks uros joka tulee sitten siihen av vahvistimeen ja sitten kun tossa av vahvistimessa on takana vain aktiivisubille paikka, niin meinasin tälläsellä systeemillä laittaa kiinni, toimiskohan?????
tartteis apua !!
2
117
Vastaukset
Pitäis toimia av-vahvarin kannalta. Mutta onko tuo alpine nimen omaan subbarivahvari? Siis sellainen monovahvari, johon syäötetään molemmat kanavat, jotta siihen saadaan bassot stereoiden kummastakin kanavasta?
Jos näin on, niin riittää että av-vahvarista menee piuha vain toiseen subbarivahvarin liittimeen. Pitää vain ruuvata ina lissää volaa ja tilanne on sama. Nimittäin AV vahvari sekoittaaa valmiiks kaikkienkin kanavien bassot subbarilähtöön. Alpinen ei tarvi enää sitä tehdä.
Ja jos alpinessa on säädettävä jakotaajuuus, niin se maksimiin ja av-vahvarista sitten säädetään oikea jakotaajuus, jonka alle menevät taajuudet menee subiin. (Pitää olla pikkasen alle alpinen max jakotaajuus asetuksen)
Riittääkö virtalähteen potku? Akku kykenee suuriin virtoihin, muuntaja ei. Voi olla että joudut pistämäään akun väliin virtapiikkejä tasaamaan. Savun hälvettyä tarkista kytkentä ;)- piitulainenj
kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189