Pentu tuli taloon

miauskis

Meillä on pariviikkoinen kissa alkanut ripuloimaan enkä saa sitä loppumaan. On annettu mirrille apteekista saatavia reseptittömiä, mm. maitohappobakteeri ym. lääkkeitä. Nyt on vähän paremmalla mallilla mutta kertokaa onko teillä kokemusta ja miten saitte vatsan kuntoon. Dieettiruoka ei kelvannut...

5

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miauskis

      Siis tarkoitan että pentu on ollut meillä pari viikokoa, toki luovutusiässä otettu ;)

    • mijauskis

      Oletko kuullut eläinlääkäristä?

      Puhelin käteen ja esitä kysymyksesi hänelle tai vastaanottoapulaiselle. Joka tapauksessa saat paremman vastauksen ja nopeammin kuin täältä. Pennun ripulointi on aina vaarallinen tila joten ei kannata viivytellä. Oikeesti.

      • miauskis

        Oletko itse kuullut tyhmistä vastauksista? Olen kyllä soittanut eläinlääkärille joka kehotti syöttämään juuri noita lääkkeitä tai jos tilanne jatkuu eikä pentu juo niin sitten vastaanotolle. Sinne ei kuitenkaan joka löysän paskan takia mennä joten ripuli voi parantua muillakin konsteilla joten olisiko liikaa pyydetty että tällä hömppäpalstalla saisi asiallisia vastauksia???


      • 88+88
        miauskis kirjoitti:

        Oletko itse kuullut tyhmistä vastauksista? Olen kyllä soittanut eläinlääkärille joka kehotti syöttämään juuri noita lääkkeitä tai jos tilanne jatkuu eikä pentu juo niin sitten vastaanotolle. Sinne ei kuitenkaan joka löysän paskan takia mennä joten ripuli voi parantua muillakin konsteilla joten olisiko liikaa pyydetty että tällä hömppäpalstalla saisi asiallisia vastauksia???

        Hömppäpalstalta et todellakaan saa asiallisia etkä varsinkaan asiantuntevia vastauksia, joten parasta kissanpentuasi ajatellen on ottaa yhteyttä vaikkapa toiseen eläinlääkäriin jos haluat sen toisenkin mielipiteen jota täältä yrität kysellä. Pennun ripulointi on ihan oikeasti hoitoa vaativa asia, sillä hyvin nopeasti se saattaa joutua henkeä uhkaavaan tai ainakin nopeasti huonoon kuntoon vievään kuivumistilaan. Täältä on ihan turha kysellä hoito-ohjeita tai vinkkejä sillä harvemmin täällä on ketään eläinhoidon ammattilaista tai edes täysipäistä maallikkoa "linjoilla".


    • miauskis

      Ok, pentuni paska on jo ihan kunnossa. On se nyt ihme ettei voi keskustella asiasta palstalla joka on olemassa kissojen asioita varten... tuo tuli taas kerran huomattua että täyspäisiä kirjoittajia ei täältä löydy, kunhan yritin asiallisesti kysyä kokemuksia,
      Ripuli todellakin on vakava asia mutta aina se ei vaadi lääkärinhoitoa vaan voi johtua ruokavaliosta ja sillä se saadaan myös korjautumaan. Tuo oli pointtini kyselyssäni mutta ilmeisesti on liikaa vaadittu että siihen voisi laittaa vastaukseksi omia kokemuksiaan pennustaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe