Tarina sai alkunsa vuonna 1980. Luin silloin jostakin nuorten lehdestä loitsuista, joilla saa selville tulevan puolisonsa.
Temppu oli hyvin yksinkertainen: Laske näkemäsi punaiset autot. Sadannen auton rekisterikilvessä on tulevan puolisosi nimikirjaimet.
Halusin tietenkin selvittää tulevan puolisoni, joten ryhdyin laskemaan autoja. Useamman päivän laskemisen jälkeen eräänä iltana olin jo päässyt numeroon 99. Pyöräilin illalla kotia kohti, kun yllättäen mutkasta tulee vastaan punainen Saab 96. Katsoin heti kilven: TP-59, mustapohjainen kilpi.
Mietin mielessäni T kirjaimella alkavia naisen nimiä... Tiina,Tuula ym.
Tuosta illasta kului noin 24 vuotta ja olin jo autuaasti unohtanut koko asian. Kohtasin naisen jonka nimikirjaimet ovat TP syntymävuosi -59
Olen kertonut tarinan tällä palstalla aikaisemmin. Joku ehdotti että olin antanut itselleni tehtävän löytää tuntomerkkeihin sopiva nainen.
En enää muistanut kyseistä hömppäloitsua, enkä tiennyt TP:n syntymävuotta ennen kuin tein hänen kanssaan lähempää tuttavuutta, joten ohjelmointi teoria ei oikein käy tässä tapauksessa...
Jos haluatte tietää tulevan puolisonne, laskekaa punaisia autoja...
Vain sattumaa?
eri mies
1
328
Vastaukset
- Loitseri
Tuo on eräänlainen rakkausloitsu tuokin vaikka se ennustamiselta kuulostaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781396
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181100- 21996
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114868Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652