Tarina sai alkunsa vuonna 1980. Luin silloin jostakin nuorten lehdestä loitsuista, joilla saa selville tulevan puolisonsa.
Temppu oli hyvin yksinkertainen: Laske näkemäsi punaiset autot. Sadannen auton rekisterikilvessä on tulevan puolisosi nimikirjaimet.
Halusin tietenkin selvittää tulevan puolisoni, joten ryhdyin laskemaan autoja. Useamman päivän laskemisen jälkeen eräänä iltana olin jo päässyt numeroon 99. Pyöräilin illalla kotia kohti, kun yllättäen mutkasta tulee vastaan punainen Saab 96. Katsoin heti kilven: TP-59, mustapohjainen kilpi.
Mietin mielessäni T kirjaimella alkavia naisen nimiä... Tiina,Tuula ym.
Tuosta illasta kului noin 24 vuotta ja olin jo autuaasti unohtanut koko asian. Kohtasin naisen jonka nimikirjaimet ovat TP syntymävuosi -59
Olen kertonut tarinan tällä palstalla aikaisemmin. Joku ehdotti että olin antanut itselleni tehtävän löytää tuntomerkkeihin sopiva nainen.
En enää muistanut kyseistä hömppäloitsua, enkä tiennyt TP:n syntymävuotta ennen kuin tein hänen kanssaan lähempää tuttavuutta, joten ohjelmointi teoria ei oikein käy tässä tapauksessa...
Jos haluatte tietää tulevan puolisonne, laskekaa punaisia autoja...
Vain sattumaa?
eri mies
1
241
Vastaukset
- Loitseri
Tuo on eräänlainen rakkausloitsu tuokin vaikka se ennustamiselta kuulostaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.815970Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3135363Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie484610Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3123650Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.12217Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362122Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1001247- 7933
- 154804
- 52675