voinko olla raskaana ... ?

En tiedä minne olisi pitänyt tästä kirjoittaa, mutta niin...

Syön Mercilon nimisiä e-pillereitä ja viimeisellä viikolla (viime viikonloppuna) unohdin ottaa perjantain pillerin, lauantaina otin perjantain ja lauantain pillerit (niinkuin ohjeessa sanotaan) heti kun muistin, mutta oksensin n. tunnin sisällä... eli periaatteessa sama kun en olisi ottanut pillereitä. Otin sunnuntain pillerin sitten uudestaan sillon lauantaina jo. Olin yhdynnässä lauantai - sunnuntai välisenä yönä viime viikolla, sunnuntaina otin maanantain pillerin (joka oli siis liuskan viimeinen) Kävin hakemassa jälkiehkäisyn (Norlevo) apteekista maanantaina eli yhdynnästä oli joku 48h aikaa. Nyt tuosta on kulunut kohta viikko, aloitin e-pillerit suoraan putkeen eli en pitänyt taukoviikkoa, joka siis nyt minua kaduttaa. Olo on tosi outo, särkee päätä lähes kokoajan ja pahoinvointia on ollut myös.. Mietin vaan voiko johtua noista hormooneista vaiko raskaudesta? olen aika nuori ja pelkään todella paljon että olisin raskaana, mutta eihän näin pian (viikon sisällä) pitäisi tulla minkäänlaisia raskauden oireita?

Ps. mitä minun pitäisi tehdä, kun nyt olen syönyt tästä liuskasta 7 ensimmäistä pilleriä, pitäisikö lopettaa liuska kesken ja odotella menkkoja vai syödä loppuun ja pitää taukoviikko?
050
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


helphelp kirjoitti:

En tiedä minne olisi pitänyt tästä kirjoittaa, mutta niin...

Syön Mercilon nimisiä e-pillereitä ja viimeisellä viikolla (viime viikonloppuna) unohdin ottaa perjantain pillerin, lauantaina otin perjantain ja lauantain pillerit (niinkuin ohjeessa sanotaan) heti kun muistin, mutta oksensin n. tunnin sisällä... eli periaatteessa sama kun en olisi ottanut pillereitä. Otin sunnuntain pillerin sitten uudestaan sillon lauantaina jo. Olin yhdynnässä lauantai - sunnuntai välisenä yönä viime viikolla, sunnuntaina otin maanantain pillerin (joka oli siis liuskan viimeinen) Kävin hakemassa jälkiehkäisyn (Norlevo) apteekista maanantaina eli yhdynnästä oli joku 48h aikaa. Nyt tuosta on kulunut kohta viikko, aloitin e-pillerit suoraan putkeen eli en pitänyt taukoviikkoa, joka siis nyt minua kaduttaa. Olo on tosi outo, särkee päätä lähes kokoajan ja pahoinvointia on ollut myös.. Mietin vaan voiko johtua noista hormooneista vaiko raskaudesta? olen aika nuori ja pelkään todella paljon että olisin raskaana, mutta eihän näin pian (viikon sisällä) pitäisi tulla minkäänlaisia raskauden oireita?

Ps. mitä minun pitäisi tehdä, kun nyt olen syönyt tästä liuskasta 7 ensimmäistä pilleriä, pitäisikö lopettaa liuska kesken ja odotella menkkoja vai syödä loppuun ja pitää taukoviikko?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu