Eli mikä on tässä kuvassa http://weheartit.com/entry/32700986 olevan fontin nimi? Auttakaa!
Fontin nimi?
5
183
Vastaukset
- J©B
Ensisilmäyksellä:
– tuo ”I LOVE …” näyttäisi olevan (107) Extra Black Condensed (ehkä aavistuksen kavennettuna).
– ”kushand…” lienee Helvatica (47) Light Condensed
Fontin alkuperäinen nimi on ”Neue Haas Grotesk”
Leikkaukset suunnittelijat Max Miedinger ja Eduard Hoffmann
Mieman samannäköinen on Microsoftin tekemä Helvetican piraattiklooni Arial- J©B
kylläpä tuli taas hölmöiltyä kirotusvihreitä
po.
Ensisilmäyksellä:
– tuo ”I LOVE …” näyttäisi olevan Helvetica (107) Extra Black Condensed (ehkä aavistuksen kavennettuna).
– ”kushand…” lienee Helvatica (47) Light Condensed
Fontin alkuperäinen nimi on ”Neue Haas Grotesk”
Leikkausten suunnittelijat Max Miedinger ja Eduard Hoffmann
Hieman samannäköinen on Microsoftin tekemä Helvetican piraattiklooni Arial
ps. Max Miedinger oli 15 v koulupoika silloin kun hän suunnitteli Helvetican. Tuo nykyinen nimi tulee sveitsin kielestä (Confoederatio Helvetica, lyhenne CH = Sveitsi)
- turhaa runoilua
ei muuten ole Helveticaa. Harjaantunut ihminen näkee sen kyllä heti.
- harjaantunut?
Erikoista harjaantumista sinulla. Et ”muuten” pysty tunnistamaan fonttia vaikka olet muuten harjaantunut ihminen.
- kui?
harjaantunut? kirjoitti:
Erikoista harjaantumista sinulla. Et ”muuten” pysty tunnistamaan fonttia vaikka olet muuten harjaantunut ihminen.
Laskutikku ei tee insinööriä eikä harja harjaantunutta.
Fontintunnistusohjelmia on taas monia, osa hyviä osa huonoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294