Oletko kokenut jotakin odottamatonta?

Olin nukkunut n. viikon lyhyitä unia ja herännyt väsyneenä ajatellen, että kahvilla ja kun jonkin aikaa valvoo niin sitten jaksaa. Eilen toivoin, että saisin nukkua 9,5h. Kävin selkäpiin varaan ja nukahdin. Tänä aamuna heräsin erikoisella tavalla, jota en ole ennen kokenut. Suloisen kuuloinen herätysääni soi pääni sisällä. Ikäänkuin digitaalisesta äänilähteestä tuleva ja unessa ihmettelin, että onko kännykässäni tuollainenkin ääni ja etten laittanut herätystä illalla. Soitto jatkui soiden usean kerran kunnes tajuntani alkoi tuumimaan, ettei kännykässäni ole tuollaista ääntä. Ääni oli suloinen, mutta siinä oli herättävyyttä. Nousin ylös ja kytkin kännykkään virran.

Heräsin klo 5.30 ja olin nukkunut 9,5h. Olo on virkeämpi kuin viikkoon.

10

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Return to Jerusalem

Katsoessani Jari Tervon käytöstä kun oli tullut aika hänen esitellä ymmärtämättömyyttäänsä, epäkunnioitustaan Jumalaa kohtaan ja kovuuttansa paiskaamalla Raamattu lattialle tv-lähetyksessä. En olisi uskonut Tervosta ja yllätuin kuinka pieni ihminen hän onkaan kaiken sen "sivistyneen" puheen takana.

Näen Tervon teon symbolisena.

Korania ei olisi uskaltanut heittää. Niin kova hän ei sentään ole eikä ymmärtämätön.

• näin helsingissä hkl

bussi ei tullutkaan aikataulun mukaisesti. piti odotella 12 min. jättävät ajamatta joitain vuoroja ketunhäntä kainalossa säästösyistä tai kuljettajien riittämättömyyssyistä.

• erxfmgyh

Olen. Tapasin yllättäen tulevan mieheni erään leirialueen grillipaikalla. En ollut koskaan ennen häntä tavannut, vaikka meillä yhteisiä tuttavia olikin. Yhteisiä vuosia on nyt jo parisenkymmentä.

Onnellinen sattuma siis.

• entinen autokaupoias

Paskat tuli kauana sitten, vuonna 1999 autoliikkeessä jännityksestä meneekö sikamainen tarjous läpi vai ei pieraistessa housuun mutta siitä on jo vuosia. Pääsin tilanteesta muiden haistamatta pois ja perseeni puhdistamaan. Tarjous ei mennyt läpi kun tarjosin 130.000 markan autosta 55.000 markaa mutta asiakas vaikutti sellaiselta, että kannattaa yritti kun oli niin autokuumeinen.

• ttrqqwq

Minä olen kokenut vastaavaa kuin aloittakin. Olin kerran jättänyt herätyskellon pois päältä koska ajattelin, että herään minä kuitenkin ajoissa. En olisi kuitenkaan herännyt ajoissa, ellen olisi kuullut sydämessäni kukon laulua, joka herätti minut. Lapsuudessani olen kuullut paljonkin aitoa kukon laulua ja se oli kyllä aitoa ja monivivahteista ja täydellistä kukonlaulua, joka lisäksi voimistui koko ajan niin, että minun oli pakko herätä lopulta.

• miss ei kirj.

Kuulit sydämessäsi kukon laulua?????? Mitäpä jos näit vaan unta? Ei sinun sydämessäsi ole mitään kukkoja.

• evlut

Parantumisen olen kokenut

• zyrt

Niin minäkin. Hoitui leikkauksella sairaalassa.

• Kuin myös.

• näin on

Lääkärit ovat Jumalan lahja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4277
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2588
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2257
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2029
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1969
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1358
    Aihe