Air Berlin hotellipaketti ?

Koffer gepackt

Oletteko käyttäneet AB:n lentoja/lento hotellipaketteja ? Onko AB luotettava yhtiö ja miten aikataulut, palvelut ym. pitävät ? Tsekkasin heidän lento hotellipakettejaan ja hinnat ainakin näyttivät olevan halvempia kuin esim. Ebookersilla. Hotelleja löytyi joka lähtöön.

6

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole käyttänyt Air Berlinin hotellipakettimahdollisuutta, mutta palvelu koneessa on ollut hyvää ja terminaalihomma Berliinissä selkeää. Katselin yhtiön hotellipakettitarjontaa, ja näyttää olevan sijainniltaan hyviä hotelleja. Itse kyllä voisin seuraavan kerran kokeilla.

• vatanen

Air Berlin yhtiönä vaikutti erittäin jämptiltä (saksalaista perusteellisuutta)
      matkustaessani keväällä kolmeen otteeseen.
      Hotellihomma toimii kuulopuheiden perusteella myös itse
      asuin Gat Poin Charlie hotellissa jonka varasin suoraan ja joka
      on aivan loistavassa paikassa Chackpoin Charlien vieressä

• Juha0001

Olen ollut 4 viikkoa tänä vuonna Berliinissä ja aina käyttänyt Air Berliiniä.Ei mitään moittimista.Muuten en kyllä piittaa koko Saksasta enkä Berliinistä

• .ld,cöd.ä

Miksi paketoida lennot ja hotelli yhteen? Esim booking.com In kautta löytyy valtava määrä hotelleja edullisesti. Pakettitarjoukset saattavat äkkipäätä tuntua edullisilta varsinkin kun esimerkkihinta on usein 2 yöltä. Liekö peruutusehdotkaan kohdallaan siinä tapauksessa että matka peruuntuu.

Air Berlinillä olen lentänyt useamman kerran eikä ongelmia ole ollut. Lentoaikataulut on joskus hiukan muuttuneet mutta se näyttää olevan ihan tavallista muillakin yhtiöillä.

• suosittelen ja käytä

Olen käyttänyt 2 kertaa Air Berlinin hotellipakettia (=Binoli-yhtiön) ja kaikki meni hyvin. Lähempänä matkaa pelkkä lento olisi tullut muutaman satasen kalliimmaksi kuin lento 4 yötä 4 tähden hotellissa!! Hoteelitarjonta runsas.
        Kaikki toimii hyvin ja kun on kysyttävää lennosta mitä ei löydy netistä, vastaus tulee sähköpostilla nopeasti.

• On hyvä

Olen käyttäänyt ja hyvin on toiminut.

Kannattaa katsella silti muitakin vaihtoehtoja. Aina en ole ottanut pakettia, koska ei ole ollut satavilla tietyille päiville juuri sitä hotellia jota olisin halunnut tai on tullut edullisemmaksi varata hotelli itse.

Lennot otan aina Air Berliniltä. Edulliset hinnat, hyvä aikataulu, täsmällinen palvelu ja siistit koneet. Ruokakin on hyvää, ja vaikka maksaa erikseen, on silti edullista ja annokset saa valita listalta. Työmatkalla sitä arvostaa, että pääsee Berliinistä myöhään illalla vielä yöksi kotiin ja saa kotimatkalla ruokaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6822
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4241
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3466
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3372
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      179
      3294
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3289
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2789
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      55
      2045
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      34
      1981
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13