Air Berlin hotellipaketti ?

Koffer gepackt

Oletteko käyttäneet AB:n lentoja/lento hotellipaketteja ? Onko AB luotettava yhtiö ja miten aikataulut, palvelut ym. pitävät ? Tsekkasin heidän lento hotellipakettejaan ja hinnat ainakin näyttivät olevan halvempia kuin esim. Ebookersilla. Hotelleja löytyi joka lähtöön.

6

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole käyttänyt Air Berlinin hotellipakettimahdollisuutta, mutta palvelu koneessa on ollut hyvää ja terminaalihomma Berliinissä selkeää. Katselin yhtiön hotellipakettitarjontaa, ja näyttää olevan sijainniltaan hyviä hotelleja. Itse kyllä voisin seuraavan kerran kokeilla.

• vatanen

Air Berlin yhtiönä vaikutti erittäin jämptiltä (saksalaista perusteellisuutta)
      matkustaessani keväällä kolmeen otteeseen.
      Hotellihomma toimii kuulopuheiden perusteella myös itse
      asuin Gat Poin Charlie hotellissa jonka varasin suoraan ja joka
      on aivan loistavassa paikassa Chackpoin Charlien vieressä

• Juha0001

Olen ollut 4 viikkoa tänä vuonna Berliinissä ja aina käyttänyt Air Berliiniä.Ei mitään moittimista.Muuten en kyllä piittaa koko Saksasta enkä Berliinistä

• .ld,cöd.ä

Miksi paketoida lennot ja hotelli yhteen? Esim booking.com In kautta löytyy valtava määrä hotelleja edullisesti. Pakettitarjoukset saattavat äkkipäätä tuntua edullisilta varsinkin kun esimerkkihinta on usein 2 yöltä. Liekö peruutusehdotkaan kohdallaan siinä tapauksessa että matka peruuntuu.

Air Berlinillä olen lentänyt useamman kerran eikä ongelmia ole ollut. Lentoaikataulut on joskus hiukan muuttuneet mutta se näyttää olevan ihan tavallista muillakin yhtiöillä.

• suosittelen ja käytä

Olen käyttänyt 2 kertaa Air Berlinin hotellipakettia (=Binoli-yhtiön) ja kaikki meni hyvin. Lähempänä matkaa pelkkä lento olisi tullut muutaman satasen kalliimmaksi kuin lento 4 yötä 4 tähden hotellissa!! Hoteelitarjonta runsas.
        Kaikki toimii hyvin ja kun on kysyttävää lennosta mitä ei löydy netistä, vastaus tulee sähköpostilla nopeasti.

• On hyvä

Olen käyttäänyt ja hyvin on toiminut.

Kannattaa katsella silti muitakin vaihtoehtoja. Aina en ole ottanut pakettia, koska ei ole ollut satavilla tietyille päiville juuri sitä hotellia jota olisin halunnut tai on tullut edullisemmaksi varata hotelli itse.

Lennot otan aina Air Berliniltä. Edulliset hinnat, hyvä aikataulu, täsmällinen palvelu ja siistit koneet. Ruokakin on hyvää, ja vaikka maksaa erikseen, on silti edullista ja annokset saa valita listalta. Työmatkalla sitä arvostaa, että pääsee Berliinistä myöhään illalla vielä yöksi kotiin ja saa kotimatkalla ruokaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      167
      2602
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      714
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe