Air Berlin hotellipaketti ?

Koffer gepackt

Oletteko käyttäneet AB:n lentoja/lento hotellipaketteja ? Onko AB luotettava yhtiö ja miten aikataulut, palvelut ym. pitävät ? Tsekkasin heidän lento hotellipakettejaan ja hinnat ainakin näyttivät olevan halvempia kuin esim. Ebookersilla. Hotelleja löytyi joka lähtöön.

6

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole käyttänyt Air Berlinin hotellipakettimahdollisuutta, mutta palvelu koneessa on ollut hyvää ja terminaalihomma Berliinissä selkeää. Katselin yhtiön hotellipakettitarjontaa, ja näyttää olevan sijainniltaan hyviä hotelleja. Itse kyllä voisin seuraavan kerran kokeilla.

• vatanen

Air Berlin yhtiönä vaikutti erittäin jämptiltä (saksalaista perusteellisuutta)
      matkustaessani keväällä kolmeen otteeseen.
      Hotellihomma toimii kuulopuheiden perusteella myös itse
      asuin Gat Poin Charlie hotellissa jonka varasin suoraan ja joka
      on aivan loistavassa paikassa Chackpoin Charlien vieressä

• Juha0001

Olen ollut 4 viikkoa tänä vuonna Berliinissä ja aina käyttänyt Air Berliiniä.Ei mitään moittimista.Muuten en kyllä piittaa koko Saksasta enkä Berliinistä

• .ld,cöd.ä

Miksi paketoida lennot ja hotelli yhteen? Esim booking.com In kautta löytyy valtava määrä hotelleja edullisesti. Pakettitarjoukset saattavat äkkipäätä tuntua edullisilta varsinkin kun esimerkkihinta on usein 2 yöltä. Liekö peruutusehdotkaan kohdallaan siinä tapauksessa että matka peruuntuu.

Air Berlinillä olen lentänyt useamman kerran eikä ongelmia ole ollut. Lentoaikataulut on joskus hiukan muuttuneet mutta se näyttää olevan ihan tavallista muillakin yhtiöillä.

• suosittelen ja käytä

Olen käyttänyt 2 kertaa Air Berlinin hotellipakettia (=Binoli-yhtiön) ja kaikki meni hyvin. Lähempänä matkaa pelkkä lento olisi tullut muutaman satasen kalliimmaksi kuin lento 4 yötä 4 tähden hotellissa!! Hoteelitarjonta runsas.
        Kaikki toimii hyvin ja kun on kysyttävää lennosta mitä ei löydy netistä, vastaus tulee sähköpostilla nopeasti.

• On hyvä

Olen käyttäänyt ja hyvin on toiminut.

Kannattaa katsella silti muitakin vaihtoehtoja. Aina en ole ottanut pakettia, koska ei ole ollut satavilla tietyille päiville juuri sitä hotellia jota olisin halunnut tai on tullut edullisemmaksi varata hotelli itse.

Lennot otan aina Air Berliniltä. Edulliset hinnat, hyvä aikataulu, täsmällinen palvelu ja siistit koneet. Ruokakin on hyvää, ja vaikka maksaa erikseen, on silti edullista ja annokset saa valita listalta. Työmatkalla sitä arvostaa, että pääsee Berliinistä myöhään illalla vielä yöksi kotiin ja saa kotimatkalla ruokaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2198
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1899
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1894
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1586
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1449
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1407
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      973
    Aihe