Air Berlin hotellipaketti ?

Koffer gepackt

Oletteko käyttäneet AB:n lentoja/lento hotellipaketteja ? Onko AB luotettava yhtiö ja miten aikataulut, palvelut ym. pitävät ? Tsekkasin heidän lento hotellipakettejaan ja hinnat ainakin näyttivät olevan halvempia kuin esim. Ebookersilla. Hotelleja löytyi joka lähtöön.

6

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole käyttänyt Air Berlinin hotellipakettimahdollisuutta, mutta palvelu koneessa on ollut hyvää ja terminaalihomma Berliinissä selkeää. Katselin yhtiön hotellipakettitarjontaa, ja näyttää olevan sijainniltaan hyviä hotelleja. Itse kyllä voisin seuraavan kerran kokeilla.

    • vatanen

      Air Berlin yhtiönä vaikutti erittäin jämptiltä (saksalaista perusteellisuutta)
      matkustaessani keväällä kolmeen otteeseen.
      Hotellihomma toimii kuulopuheiden perusteella myös itse
      asuin Gat Poin Charlie hotellissa jonka varasin suoraan ja joka
      on aivan loistavassa paikassa Chackpoin Charlien vieressä

    • Juha0001

      Olen ollut 4 viikkoa tänä vuonna Berliinissä ja aina käyttänyt Air Berliiniä.Ei mitään moittimista.Muuten en kyllä piittaa koko Saksasta enkä Berliinistä

    • .ld,cöd.ä

      Miksi paketoida lennot ja hotelli yhteen? Esim booking.com In kautta löytyy valtava määrä hotelleja edullisesti. Pakettitarjoukset saattavat äkkipäätä tuntua edullisilta varsinkin kun esimerkkihinta on usein 2 yöltä. Liekö peruutusehdotkaan kohdallaan siinä tapauksessa että matka peruuntuu.

      Air Berlinillä olen lentänyt useamman kerran eikä ongelmia ole ollut. Lentoaikataulut on joskus hiukan muuttuneet mutta se näyttää olevan ihan tavallista muillakin yhtiöillä.

      • suosittelen ja käytä

        Olen käyttänyt 2 kertaa Air Berlinin hotellipakettia (=Binoli-yhtiön) ja kaikki meni hyvin. Lähempänä matkaa pelkkä lento olisi tullut muutaman satasen kalliimmaksi kuin lento 4 yötä 4 tähden hotellissa!! Hoteelitarjonta runsas.
        Kaikki toimii hyvin ja kun on kysyttävää lennosta mitä ei löydy netistä, vastaus tulee sähköpostilla nopeasti.


    • On hyvä

      Olen käyttäänyt ja hyvin on toiminut.

      Kannattaa katsella silti muitakin vaihtoehtoja. Aina en ole ottanut pakettia, koska ei ole ollut satavilla tietyille päiville juuri sitä hotellia jota olisin halunnut tai on tullut edullisemmaksi varata hotelli itse.

      Lennot otan aina Air Berliniltä. Edulliset hinnat, hyvä aikataulu, täsmällinen palvelu ja siistit koneet. Ruokakin on hyvää, ja vaikka maksaa erikseen, on silti edullista ja annokset saa valita listalta. Työmatkalla sitä arvostaa, että pääsee Berliinistä myöhään illalla vielä yöksi kotiin ja saa kotimatkalla ruokaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe