Olen joskus kuullut, että joillakin on taikavoimia. Siitä lähtien, olen aina kun menen tietokoneelle, katsonut Wicipediasta taikuudesta. Saisinko neuvoja tänne, kiitos! Ja olkaa niin kilttejä että ette kirjoittaisi tänne mitään, ellette tiedä mitä kirjoitatte! Eli ei mitään sopimatonta.
Miten saisin taikavoimia????
7
1809
Vastaukset
- weleho
että semmonen trolli
- xD
Kenelläkään ei ole ''taikavoimia''. Kaikki taikuus on silmänkääntötemppuja. Katso netistä, sieltä löytyy ohjeet miten tehdään.
ps. Se on wikipedia... - näin
Elikkä eka harjoittelet leijumista kunnes yllät pilveen asti
- RealMagig
elikkäs eka
1: menet äitis luo
2: lasket housut
3: mene pihalle, juokse alasti lähimpää kauppaa
4: osta Es
5: sitte kotii huoneesees
6: avaa tietokone
7: mee nettii kirjota sinne ylös minä.homo.com
8: lasket että tulee sata (100) spinniä
9: sitte tylnnä sormes peppuun 10 kertaa
10: sinulla on taikavoimat- Anonyymi
En suosittele tuota
osta siwasta
- Anonyymi
No jos yöllä kello 12.00 menet keskelle huonetta jossa nukut pistä silmät kiinni ja ajattele tarkaan voimaa minkä tahdot ja sitten lausu sen voiman nimi takaperin niin saat sen. HUOM en ole itse varma toimiiko tämä ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3694626Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1492615Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575832223- 1471781
- 331354
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441312- 411303
- 791181
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431039Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8907