Olen joskus kuullut, että joillakin on taikavoimia. Siitä lähtien, olen aina kun menen tietokoneelle, katsonut Wicipediasta taikuudesta. Saisinko neuvoja tänne, kiitos! Ja olkaa niin kilttejä että ette kirjoittaisi tänne mitään, ellette tiedä mitä kirjoitatte! Eli ei mitään sopimatonta.
Miten saisin taikavoimia????
taika tyttö
6
1175
Vastaukset
- weleho
että semmonen trolli
- xD
Kenelläkään ei ole ''taikavoimia''. Kaikki taikuus on silmänkääntötemppuja. Katso netistä, sieltä löytyy ohjeet miten tehdään.
ps. Se on wikipedia... - näin
Elikkä eka harjoittelet leijumista kunnes yllät pilveen asti
- RealMagig
elikkäs eka
1: menet äitis luo
2: lasket housut
3: mene pihalle, juokse alasti lähimpää kauppaa
4: osta Es
5: sitte kotii huoneesees
6: avaa tietokone
7: mee nettii kirjota sinne ylös minä.homo.com
8: lasket että tulee sata (100) spinniä
9: sitte tylnnä sormes peppuun 10 kertaa
10: sinulla on taikavoimat- Anonyymi
En suosittele tuota
osta siwasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980