Eli noin 200 kpl Aamunkasteen Akaattikotilon poikasia varattavissa :) Jos kiinnostaa ota yhteyttä S.postilla [email protected]
Vastaukset 6
- Aamunkasteenkotilot
Mulla olis nyt myynnissä eilen eli 6.8.12 kuoriutuneita aksu vauvoja .......
Ovat 100 % eri sukuisista vanhemmista :) Terveille näyttävät :) Luovutus Loka-marraskuussa :) Erittäin pirteitä ovat päivän ikäsiks :). Postitus mahdollisuus on myös haku onnistuu asun Kuopiossa . Tuonti onnistuu Kuopion lähistöllä sovitusti :) !
Lisätietoa ja kuvia joko [email protected] tai [email protected]
Eli kotilot ovat Aamunkasteen kotiloja :) ! Myyn vaan lemmikki kotiloiksi :) Hinta sovitaan s.postissa noin 1.50 e -3.00 e kappale mutta jos otat enemmän tietysti halvemmalla :) ! - tiinatindekoo
Miksi olet säästänyt noin paljon tavallisia akaatteja? :O
- elekääostako
Ja ei muuten oo järkiä tukia tämmöstä touhua. Elekää ostako.
- kotilo128
hullu säästää noin paljon!!!!! voin vaikka vannoa että kaikille ei otia löydy:(
- kotilo12
niin ootko tosissas et säästät noin monta kotiloo?
tuskin ees puoletsaa kotia:(
pahoittelut!!!!:(- Jessuss
Samaa mieltä. 20 poikasta samalle kotilolle korkeintaan vuodessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483