Fennopoint/CleanFinland

Myyntinousuun

Kertokaas onko kellään kokemusta kyseisestä firmasta? Hakevat Fuengirolaan myyjiä. Maksaako palkat ajallaan jne.

Kiitos kaikille vastauksista.

27

3272

Vastaukset

• joopa joo, pesuainetta korjaamoille, kuljetuslikkeille, ym , ihan vit.. kilpailtu ala ja pilattu, onnea vaan.

• Ainakin pesuaineet oli tosi huonoja, pistän paluu postina takaisin....

• Miksi mitä tilasit sieltä????

• Point kirjoitti:

Miksi mitä tilasit sieltä????

Ei vissiin mitään.

• tyrkyttävät puolivängällä puhelimitse pesuaineita 20 litran pakkauksia ja sitten lupaavat jotai lomamatkaa siihen kaupanpäälle : (

väsyttävän pitkiä puheluita vaikka sanoin heti aluksi että en tarvitse pesuaineita.

• Oon ollut töissä siellä. Se on raskasta duunia ja hyvä palkka ja palkat maksettiin ajallaan ja vaikka ei tullut paljon kauppaa niin silti tuli hyvin palkka

• Paska mesta ei maksa palkkaa kunnol vetää välist eikä suostu palauttaa verokorttii. Hämärähommii koko mesta täynnä.

• Fennopointtii vaan jaksaa soitella ja tarjota sitä (kallista) pesuainetta, ja ostajat varmaan saa palkkioksi

matkoja epsanjaan.

Täältä löytyy lisää tietoa:
    https://www.google.fi/#q=fennopoint

• Ne saa kauppoja sellaisilta firmoilta joilla on palkattu ostajahenkilö, mutta kun soittavat pikkufirmoille joissa omistaja itse vastaa ostoista niin juttu paljastuu kun tarjoavat niitä huikeita taulutelevisioita tai matkoja epsanjaan ym.

• Myyt pesuaineita vitun kalliilla ja pienellä provikalla

• On hyvä työantaja ! Palkat maksetaan aina ajallaan, peruutuksia ei juuri tule.

• Mä olin muutaman viikon. Hyvä porukkahenki ja kuuma blondi esimiehenä, ei paha. Ei ollut mun juttu kuitenkaan, pari kauppaa tein ja rahat tuli niinku piti mut pää ei kestäis provisioo. Jotkut siel takoo isoa liksaa. Oli monta niitä ketkä on olleet pitkään ja asiakkaat yleensä tilaa lisääkin!

• Espanjan pomona mies. Ikää en tiedä ja haistanut en oo. Helsingissä olin ja kusetus oli kielletty.. Koko ajan muistutettiin että kaikki pitää sanoo oikein että asiakkaat tietää mitä tilaa. Ja monet tilas uudestaan jo monetta kertaa. Tuskin ottais jos myis paskaa ja kusettais.
    Kai ne samat säännöt on siellä epsanjassakin?!

• Mitä nyt puhelinmyyntifirmalta voi odottaa, mutta ihan kohtalaisessa kunnossa ja rentoa porukkaa. Työhän on ihan perseestä, mutta kahmitut lounarit ja joka tunti 10 mina tauko piti hermot kurissa. Jengiä "lomautettaan" jos ei tule myyntiä, mutta omalla kohdalla myin tätä tuhansien eurojen nanoteknologiasaippuaa niin että soittelivat vielä perään voisinko tulla taas ensi kesänä.

• Itse tilasin pesuainetta,en kuitenkaan sitä isoa satsia missä oli Espanjan matka kaupantekijäisinä,tilasin oman firman tarpeisiin sopivan määrän,ja sain kuitenkin sen matkan kaupan päälle.Pesuaineet toimivat hyvin,ja matkaa odotellessa,ja kyllä ,myyjä kertoi mitä ehtoja matkaan sisältyy=) en voi moittia,asiallista palvelua,hyvät aineet ja vielä matka kaupan päällle.

• Ohhoh, ylläoleva ei ilmeisesti ole saanut saippuaa kaupaksi ja nyt on mielipaha? :) Noin puolen vuoden kokemuksella ei voi ainakaan palkanmaksussa moittia!
    Toki kun palkkana on provikkaa niin jotain tarvii myydäkin.

• Jos sinne meet töihin niin varmista että yleensä saat palkkaa. Provikoilla et pysty elämään. Kysäsin itte parilta tyypiltä jotka itse oli ollut siellä tosi pitkään niin eivät olleet onnistuneet myymmään kuin yhden kaupan viikossa keskimäärin. Siitä tulee tuntiliksaa 3€. Et sillee.

• Kaikki tuo yhden päivän kokemuksella? TAITAVAA salapoliisityötä :)

• Ja taas pientä yrittäjää kusetettiin.!!
    Miten käsitätte sanonnan; lasku tulee nolla alvilla? Ja kun lasku tulee, siinä loppusumma onkin yli kaksisataa euroa suurempi, kun sovittiin,eli alvi lisättiin kuitenkin.Firman mielestä tämä sanonta on yleinen käytäntö, kun myydään yrityksille..tuli niin kalliit pesuaineet, ettei raaski edes käyttää. Saa nähdä tuleeko matkaa, möyhkäsin sen verran puhelimessa, kun vihdoin löysin sinne suoran numeron.
    No. Opin tästä taas jotain, ÄLÄ koskaan tilaa mitään,äläkä vastaa puhelimeen kiireisen työn ohessa!!!!!

• No etkös kuitenkin saa alvin verottajalta takas?

• varokaa tilaamasta täyttä kusetusta

• No jopas alkoi tälläistä vanhaakin ukkoa huvittamaan kun kolleega vinkkasi tästä keskustelusta. Minä omistan itse oman yritykseni ja alvit maksan niinkuin muutkin. Kertaakaan ei ole Fennopointin kanssa ollut ongelmia. Päinvastoin kaikki on hoitunut paremmin kuin hyvin. Jopa tekemäni reklamaatio tuotteesta käsiteltiin heti ja sain toimivan tilalle. Yksi reissu takana ja toinen edessä. Kyllä kelpaa minulle ja "äireelle"

• Kesällä tilasin. Pitkin hampain mutta kun oli niin hyvä myyjä. Hämmästyin kun pesin autoa. Sehän toimii ja pirun hyvin toimikin niinkuin ne muutkin litkut! Reissu tehtiin marraskuussa ja hämmästyttiin taas. Ei ollut myyntipuhetta sekään. Vaimokin kehui. Hotellia että meikäläistä :). Homma toimii!

• Millainen on Teneriffa ja Los christianos majoittumislahjakortilla 7 pvä aaati Fennopointilta kun ostettiin aineita

• Tässäkin ketjussa firman omat miehet kehumassa yritystä.

Paistaa selvästi läpi!!

• Olen ollut pitkään töissä ja oon tykännyt kyllä. Tuotteita kehtaa myydä (sen verran oon saanu jo palautetta vanhoilta asiakkailta) ja onhan se loma luksuskohteessa aika kova juttu. Pääsääntöisesti sitäkin on kehuttu :). Palkka on hyvä kun myy paljon! Huonot ei tienaa..
    Kohtuullisen rentoa porukkaa!

• Onks näille matkoille päästy kans vai jääkö lupaukseksi?

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.