Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

iPhone 4 kuoret

epävarma

Eli löysin sivuston (linkki myöhemmin), jossa oli todella paljon, todella kivoja kuoria iPhone 4/4s:lle. Ne olivat halpoja, ilmainen kuljetus (shipping) ja jotkut kuoret tulisivat 24 h sisällä.
Nyt on vaan se ongelma, että haluaisin tietää sivun luotettavuuden ennenkuin rupean mitään tilaamaan.
Eli onko kellään kokemusta tästä sivustosta:http://www.miniinthebox.com/

Olen hyvin kiitollinen kaikenlaisista vinkeistä! Myös jos tiedätte joitain luotettavia ja suhthalpoja nettishoppeja! (:

77

10843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iStyles!!!!!!

    • nättejäkuoria

      Tuosta sivustosta ei ole minulla kokemusta, mutta täältä löytyy aika kivoja kuoria:
      mytrendyphone.fi
      (:

    • Bling*

      Huuto.netistä löytyy paljon erilaisia kuoria.

    • suojaapuhelimesi

      Jos kuoret tai näyttökin on rikki, täältä voipi käydä ihmettelemässä uudet tilalle. www.suojaapuhelimesi.fi On myös muita kun iphonen tuotteita.

    • räikkönen
    • jani A

      itsekin eksyin ijohdon sivuille, valikoima on suht laaja ja hinnatkin edullisia muihin verrattuna!

    • OmenaMIES23

      Luotettava ja Suomalainen iPhone 4/4S/5 kuorii yritys on Tyyli Omena niil on facebook sivut ja tilaus onnistuu sähköpostilla.

      Oon tilannu muutaman kerran ja hyvin toimii, niil on aika pitkä toimitusaika mut se on sentää ilmane.

      www.facebook.com/tyyliomenany

      Niil on myös mainosvideo
      http://www.youtube.com/watch?v=Rl_FQdrUEJ0

    • iphonehullurakastaja

      se on enemmän kuin puhelin, se on iPhone

    • käytössä2
    • kjghkjgh

      Täyytyy sanoo nyt kun tämmösen keskustelun löysin, että uskon sivuston olevan laillinen, sillä olen itsekkin käynyt tuolla katselemassa kuoria, kun yks bloggaaja oli kerran blogiinsa ton linkittäny, ja oli sieltä tilannut kuoria:)

    • auttttakaaaa

      hei onko jollai kokemusta et saako tuolta winno kaupassta mistä saa iphone kuoria nii saako sieltä tilattua postiennakolla???

    • aughyt

      Miniinthebox

      tai tuolta tuo on hyviä kuoria uattakaaaa

    • biibbolan_Baari

      ite tein http://www.designksins.fi - sivustolla kovat kuoret omasta lomakuvasta viime aasian reissulta (maisemakuva), se on toi'designcover' tuote. mahtavaa et saa tehtyä omilla kuvilla ;)

    • gffds

      viime aasian reissulta (maisemakuva), se on toi'designcover' tuote. mahtavaa et saa tehtyä omilla kuvilla ;) http://moztechno.com/

    • Toi ei ole hauskaa

      Toi ei ole kivaa, epäasiallista gffds! :(

    • SannuliP

      Tullut tilailtua www.omppulogo.com verkkiksestä aika paljon kuoria. Edullisia ja valikoima vaihtelee aika usein. Tulee myös nopeesti.

      • Suojakuorten metsästäjä

        Ootteko nänhy jossakin halpoja sellaisia iPhone 4s kuoria joissa olisi kaninkorvat? Kiitän paljon kaikista vinkeistä;)


      • Nikkeee1
        Suojakuorten metsästäjä kirjoitti:

        Ootteko nänhy jossakin halpoja sellaisia iPhone 4s kuoria joissa olisi kaninkorvat? Kiitän paljon kaikista vinkeistä;)

        Tässä muutama linkki. Tuli vastaan kun selailin Lux-Case.fi sivuilla kuoria omaan puhelimeen. Noilla sivuilla on iPhoneen ainaki tarpeeks Suojakuoria. Aikasemmin tilasin tuolta ja voin kokemuksesta sanoa että kaikki toimi hyvin ja toimitus oli perillä parissa päivässä.

        http://lux-case.fi/bugs-bunny-light-blue-iphone-4-4s-suojakotelo.html

        http://lux-case.fi/funny-bunny-tummansininen-iphone-4-4s-suojakotelo.html


    • Samis2308v

      Suoja kuorten metsästäjä oon samaa mieltä kertokaa!

      • Suojakuorten metsästäjä

        Vihdoin löysin paikan jossa niitä kaninkorvaisia on ja paljon muita hienoja!:D mutta se on sama paikka josta nimimerkki epävarma kirjoitteli. Minäkin tässä mietin onko sivu luotettava... Siltä se kyllä vaikuttaa. joten nimimerkki samis2308v käyppä katsomassa:)


    • ShitPhone

      miksi hankkia desing puhelin, muin mm iphone?
      jos se tarvii peittää joihinkin kumipussin siään?

      • Voi voi

        Olet vaan kateellinen niille joilla on iPhone nimimerkki ShitPhone...


    • sirpsu

      www.tuunaaluuri.com on ollut hyvä. Ainakin minä olen saanut tuotteet nopeasti ja sopu hintaan.

    • lauraaaaaaaaaaa

      mun kaveri tilas tuolt, tuli perille ja oli kaikki oli ehjiä ja hienoja, kannattaa ostaa ! :)

    • bamboodigger
    • Kahvi21

      Skykaupassa on joitain.

    • jonnu4

      Omppulogo.comista on tullut hankittua iPad Minille kuoret. Siellä on myös iPhonelle.

      • jopasa

        www.icenter.fi
        suomalainen, ei toimitus kuluja, eikä kallista!


    • jokuvaa2

      Itsekkin olen käynyt tuolla Miniintheboxin sivuillla ja olen miettinyt että kannattaako tilata?Mitä mieltä te olette?,oletteko itse tilanneet?

      • toinen kusetettu

        Ei kannata 40euron kelloon 25euron tullit ja kuljetusmaksut.


    • -kmk-

      On luotettava. Ite tein aika ison tilauksen (määrällisesti ei rahallisesti) ja perille tuli kaikki ehjänä. Eikä tullimaksukaan ollu kovin paha. On oikeesti ilmainen toimitus mut jos ottaa sen vaihtoehdon nii menee pitempään ku paketti tulee perille. jos haluut että siun pakettii kohdellaan nätisti nii ota sille vakuutus..ei maksa ku pari euroo lisää. Sitä en osaa sanoo että tuleeko perille 24h. Miun paketilla meni reilu viikko tulliselvityksineen päivineen. tilaaminen on tosi helppoa ja maksuhan suoritetaan etukäteen. Suosittelen siis lämpimästi miniInTheBoxia =)

      • Asdgjköää

        Joo ne on halpoja mutta ne on dollareita! Oon käyny itekki siellä ja meinasin ostaa mutta huomasin ettei ollukkaa euroissa


      • -kmk-
        Asdgjköää kirjoitti:

        Joo ne on halpoja mutta ne on dollareita! Oon käyny itekki siellä ja meinasin ostaa mutta huomasin ettei ollukkaa euroissa

        Nii siis eihän miulla tilillä ookkaan muita ku dollareita :D


    • rohkea kokeilija ;)

      Itse uskaltauduin juuri noin tunti sitten tilaamaan tuosta samaisesta paikasta. Pitkään kyllä harkitsin onko luotettava sivusto, mutta päätin kokeilla ja tilasin sieltä kahdeksalla eurolla (3kuorta) niin ajattelin että ei siinä sitten voi paljoa hävitä jos siihen kahdeksan euroa laittaa. Suuri valikoima, ja TOSI halvat hinnat. Suosittelen ainakin tähän mennessä tulleiden kokemuksien perusteella :)

    • jeennaa1

      Onko tämä miniinthebox ihan kelpo kauppa? Yritin tilata, ja vaati pankkikortin suojakoodia? Miten tämän kanssa? Uskaltautuuko tilaamaan? Ja mitä suojakoodia tämä meinasi :D

    • kulaus_vesinen1
    • Irkku
    • Markkinamiehet

      Hauska ketju lukea kun joka toinen viesti taitaa olla yrityksen mainos :)

    • Welluko
    • GS4

      Miks kaikki linkittelee muita sivuja? Kysyjä kysyi tuon kyseisen sivun luotettavuutta ja kokemuksia siitä.

    • itelaxxi
      • hölmönä

        Ei noi kyllä 5C puhelimeen taida olla.


    • En suosittele

      Tilasin miinintheboxista kuoren samsungiin, mutta tuote ei vieläkään ole tullut perille vaikka tilauksesta on nyt puoltoista kuukautta. Lupaavat toimitusajaksi enintään 20 arkipäivää, joten tuskin ikinä välttämättä enää tuleekaan. En suosittele.

    • annikki13

      No nyt tuli kokemuksia tuosta "halvasta" miniintheboxista!!!! Tavara EI todellakaan tule 24 h sisällä, vaan kestää kyllä huomattavasti ja toinen juttu, mitä EI mainita missään, on nuo TULLIMAKSUT.

      Eli kyllä hintaa tulee ihan kivasti kuorille ja sitten vielä niiden odottelu... Ei kiitos enää toista kertaa! Ehken viisainta ostaa suoraan liikkeestä tai tilata kotimaiselta sivustolta, niin välttyy ikäviltä yllätyksiltä.. esim. facesta trendal group oy, myy maahantuojan hinnoilla...

      • miniinthebox

        Hei,

        Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme vastikään liittyneet jäseneksi tänne. Voisitteko ystävällisesti kertoa, onko ongelmanne ratkaistu? Voimmeko vielä auttaa?

        Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.miniinthebox.com/fi/knowledge-base/c1200/a2292.html. Sivu on osa tietopankkiamme, jonne pääsee sivustomme asiakaspalvelu -kohdasta.

        Ystävällisin terveisin,
        MiniInTheBox


      • apple4
        miniinthebox kirjoitti:

        Hei,

        Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme vastikään liittyneet jäseneksi tänne. Voisitteko ystävällisesti kertoa, onko ongelmanne ratkaistu? Voimmeko vielä auttaa?

        Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.miniinthebox.com/fi/knowledge-base/c1200/a2292.html. Sivu on osa tietopankkiamme, jonne pääsee sivustomme asiakaspalvelu -kohdasta.

        Ystävällisin terveisin,
        MiniInTheBox

        Me emme pysty tilaamaan, jonku pankkikortin takia, kun sitä ei ole! :( eik ilmas sitä voi tilata? Mutta postittaa.


    • Odottelija

      Miniintheboxin kuoria saa todellakin odotella.. luvattiin 10-20 päivässä, olen odotellut jo yli kuukauden! Laitoin viestiä ja kyselin kuorien perään, vastataan vain että odota vielä viikko. Puolentoista viikon jälkeen lähetin uudelleen viestiä kun kuoria ei vieläkään näkynyt, ja vastataan että odota vielä 2viikkoa!!!?? Kuoria ei siis vieläkään yli kuukauden odottelun jälkeen ole näkynyt...
      Nyt tässä odotellaan se pari viikkoa, jos sattuisi että kuoret tulisivat perille. Jos ei tule niin vaadin rahoja takaisin, mutta saas nyt nähdä onko sekään mahdollista..

    • :-)

      Tietäkö kukaan että voiko miniintheboxissa maksaapostiennakolla?

      • iPhone 4 omistaja

        ei kannata ostaa sieltä


    • apple2

      IPhone 5C maillille oli myös www.kauppanet.com - sivustolla.

    • Odottelija

      En todellakaan suosittele MiniInTheBoxia jos haluatte luotettavalta taholta kuoret!!! kirjoitin jo aikaisemmin, kuinka olen odottanut jo kuukauden kuoria. Lähetin heille viestiä ja aina vain käskettiin odottamaan vielä viikko, vielä kaksi viikkoa jne... Nyt olen odottanut yli 2 kuukautta!! Vaadin saada rahani takaisin kun eivät näköjään voi kuoria lähettää.. Saattaahan tämä olla yksittäinen tapaus että kuoret eivät tule perille, mutta aika huonon kuvan yritys antaa jos turhaa pyytää odottamaan.

      • minävaan

        No tää ei nyt varsinaisesti liity tähän keskusteluun, mutta sun kommenttiin kylläkin, joskus jotkut tilaukset kestää.. itekkin tilasin H&M vaatteita yms. ja kun ei alkanut niitä näkyä niin pistin sitten palautetta että millonkos tuotteet tulevat, no ne sitten vastas että viikon päästä, sit kun oli mennyt kaks viikkoa eikä vaatteita alkanut näkyä niin kysyin sitten taas ja sanoi että tulee 2 viikon päästä jne se jaykui ainakin 3kuukautta.... mut kyl ne sit tuli. (:


      • Minävaan
        minävaan kirjoitti:

        No tää ei nyt varsinaisesti liity tähän keskusteluun, mutta sun kommenttiin kylläkin, joskus jotkut tilaukset kestää.. itekkin tilasin H&M vaatteita yms. ja kun ei alkanut niitä näkyä niin pistin sitten palautetta että millonkos tuotteet tulevat, no ne sitten vastas että viikon päästä, sit kun oli mennyt kaks viikkoa eikä vaatteita alkanut näkyä niin kysyin sitten taas ja sanoi että tulee 2 viikon päästä jne se jaykui ainakin 3kuukautta.... mut kyl ne sit tuli. (:

        Jatkui*


      • miniinthebox
        minävaan kirjoitti:

        No tää ei nyt varsinaisesti liity tähän keskusteluun, mutta sun kommenttiin kylläkin, joskus jotkut tilaukset kestää.. itekkin tilasin H&M vaatteita yms. ja kun ei alkanut niitä näkyä niin pistin sitten palautetta että millonkos tuotteet tulevat, no ne sitten vastas että viikon päästä, sit kun oli mennyt kaks viikkoa eikä vaatteita alkanut näkyä niin kysyin sitten taas ja sanoi että tulee 2 viikon päästä jne se jaykui ainakin 3kuukautta.... mut kyl ne sit tuli. (:

        Hei,

        Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme vastikään liittyneet jäseneksi tänne. Voisitteko ystävällisesti kertoa, onko ongelmanne ratkaistu?
        Toivottavasti voimme vielä auttaa Teitä.
        Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!

        Ystävällisin terveisin,
        MiniInTheBox


      • Tärppi
        miniinthebox kirjoitti:

        Hei,

        Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme vastikään liittyneet jäseneksi tänne. Voisitteko ystävällisesti kertoa, onko ongelmanne ratkaistu?
        Toivottavasti voimme vielä auttaa Teitä.
        Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!

        Ystävällisin terveisin,
        MiniInTheBox

        Mennyt yli kuukausi ja ei kuulu pakettia. Asikaspalvekaan ei vastaa mitään, vaikka olen yrittänyt asiaa useaan otteeseen tiedustella. Yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen vaan.


    • iPhone 4 omistaja

      Meinasin itsekkin tilata tuolta koska siell'ä oli tosi kivoja kuoria mutta sivu ei ole luotettava serkunni osti sieltä ja tuli 34 euron postikulut yhdetä kuoresta mutta nyt itse tilasin paripäivää sitten Mytrendphone.fi:stä ja oli luotettava sivu koska on suomessa:)

    • moi

      tilasin kerran miniinthebox sivulta kuoria, noin 40 eurolla, tuli 8e tullimaksut. toimituksessa saattaa kestää n. kuukausi, mulla luki kuitissa että tuli hongkongista :D mut siis, hyvälaatusia tuotteita ollu, suosittelen!:)

    • ReijoSS
      • ollimolli

        Tilasin www.megashop.fi toimii hyvin, toimitus 3 päivässä ja kiva ja laaja valikoima


      • juusoh
        ollimolli kirjoitti:

        Tilasin www.megashop.fi toimii hyvin, toimitus 3 päivässä ja kiva ja laaja valikoima

        Fonekoveri.comissa näytti olevan ainakin hienoja flippikuoria. Lupaa ainakin nopeat toimitukset.


    • jajony00
    • Miniintheboxtilaaja

      Ite tilasin miniintheboxista kuorta. Mutta en miettinyt että onko se ees luotettava , ite kaverillani tuli perille asti hyvin ja tosi hienot kuoret olikin iPhonelle ( 4s )
      Ite innostuin ja nyt odotan tuleeko ne hyvin perille.

      Mutta minua kiinnostaa tuleeko ne postilaatikkoon (Kotia) Vai pitkääkö mennä posti-toimistoon ?

    • s4mini
    • lalalaa

      On luotettava paikka :)
      Itse olen tilannut sieltä samsung galaxy miniin kuoret mutta ei tulut 24h sisällä vaan 2-3 pv sisäl (?)

    • :))))

      kyllä se on ihan luotettava.
      tilasin sieltä monet kuoret kännykkääni ja ne oli tosi hyviä, mut ainut huono juttu oli että tilauksessa kesti 2 kuukautta.

      • coska

        Mutta kun ei toimi, niin ei toimi,jos jotain pielessä ei takuita.


      • ykskolmasosa
        coska kirjoitti:

        Mutta kun ei toimi, niin ei toimi,jos jotain pielessä ei takuita.

        Näin on vain osa tuotteista toimii kunnolla kokemukseni mukaaan, jos sittenkään


    • Tosi tosi pettynyt!

      Viimeiseksi olen tilannut.. Mielestäni hyvä ja huono puoli.
      paljon hyvä tavarat
      halpaa
      ilmainen Kiirehtiä merenkulut, kesti 3-5päivää.

      -tulin vero, melkein puoli hinnasta mitä ostin tavarat

      Uudestaa tekemässä tilaa tämä MiniInTheBoxilta tavarat? En!
      Jatkaan tilaa e-ville.com sieltä kun hyvä firma, myös luotettava.

    • nunucofi

      www.nunuco.fi - suomalainen suojakuorikauppa

      iPhone,Samsung,iPad suojakuoret ja lisätarvikkeet.

    • tunikko
    • tiedän kyllä

      olen tillannut sieltä paljon kaikkea ja kaikki on tullut perille ja ei ollut postimaksua ja tuli 24h sisällä!! on luotettava.

    • pekka4

      Ostin viime vuoden lopulla ja tämän vuoden 2014 alussa LED-lamppuja. Ensimmäisessä toimituksessa piti olla hopeisella kehyksellä säädettäviä lamppuja…tulikon MUSTALLA kehyksellä EI säädettäviä lamppua. Näiden lamppujen palautus on tehty, mutta uusien toimitus on vielä kesken, samoin palautusmaksun palautus 33 €, siis hommaan on mennyt 3 kk!! ja vielä kesken.
      Toisessa tilauksessa tilasin hopeisella kehyksellä säädettäviä lamppuja…tulikin 6 oikein, mutta yksi väärä oli käytetty lamppua ja kolme väärää oli valkoisella kehyksellä. Tässäkin tapauksessa palautukset on tehty, mutta uusien toimitus on vielä kesken, samoin palautusmaksun palatus 25,50. Saapi nähdä mitä tulee?? TS pitää olla hyvä asiantuntemus mitä on tilaamassa ja mitä saa ja yrityksen toimitukset ovat mitä sattuu ja homma kestää ja ei ole koskaan varmaa saako vastauksen kysymyksiin..pitäisi olla puhelinnumero, jossa voisi selvittää asiat paremmin ja nopeammin!!!!

      • miniinthebox

        Hei,

        Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme vasta luoneet profiilin tänne. Voisitteko ystävällisesti kertoa, onko ongelmanne ratkaistu? Voimmeko vielä olla avuksi?
        Olemme halukkaita auttamaan Teitä ongelmissanne.
        Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!

        Ystävällisin terveisin,
        MiniInTheBox


    • iphone9x
    • Yep

      Eli huomasin että viesti on laitettu vuonna 2014 mutta jaa... On ihan luotettava koska juuri tilattiin,tullimaksu kyllä saattaa tulla mutta perille tulivat tosin yksi oli rikki..

    • Iphone suojakuoret n

      mä olen tilannut Iphone suojakuoret omalla kuvalla, siis omalla valokuvalla kisusta :D ja niistä tuli tosi mageet. tilasin smartphoto.fi

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1485
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1449
    8. 52
      1308
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe