Tapaaminen

Matkaan lähtevä

Olen lähdössä ulkomaille tapaamaan ensimmäistä kertaa buddhalaista nettiystävääni. Tarkoituksenamme on pysyvä parisuhde. Miten buddhalaiset suhtautuvat esiaviolliseen seksiin? En tarkoita sitä, että seksiä täytyisi harrastaa ensimmäisellä tapaamisella, mutta jos toinen tuntuu hyvin läheiseltä, voiko sitä ehdottaa? Itselläni ei ole mitään buddhalaisuutta vastaan. Olen kasvissyöjäkin...

3

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkalta palannut.

      No, joo. Vastauksia ei tullut ja reissukin on tehty ajat sitten. Emme harrastaneet seksiä enkä sitä edes ehdottanut, vaikka samassa hotellihuoneessa vietimmenkin kolme yötä. Tapaaminen oli ihana ja päätimme mennä naimisiin. Käytännön järjestelyjä täytyy pohtia.

      • hienoa :)

        Paljon onnea teille!


    • Matkoilta palannut

      No niin. Nyt on oltu jo kuukausi naimisissa. Jonkin verran joudun vielä odottelemaan, että saan vaimoni Suomeen.
      Aloitukseeni vastauksena, että yhdyntää emme harrastaneet ennen avioliittoa, mutta HÄNEN ALOITTEESTAAN muuta seksiä kylläkin. Minä olisin hyvin voinut odottaa ne muutamat päivät kiltisti omassa sängyssä...
      No, ei se minua haitannut, mutta siinä vain tulee ajatus, että noin se tuntuu menevän monien muidenkin uskovien kanssa. Eräskin neitokainen omalta paikkakunnaltani kertoi, että hän oli ollut lestadiolaisnuorukaisen kanssa samassa sängyssä ja tällä oli seisonut koko yön, mutta kun mies oli niin uskontonsa "pilaama", yhdyntää ei tapahtunut. Sittemmin tuo mies meni toisen tytön kanssa naimisiin ja kyllä minä lukisin koskettelut ja muut esiaviolliseksi seksiksi.
      Joka tapauksessa minä olen nyt hyvin onnellinen, vaikka joudunkin vielä odottelemaan oikean perhe-elämän alkamista. Ja minä olen luonnollisesti uskollinen hänelle kaiken aikaa.
      Kerronpa vielä muille ulkomaalaisten kanssa naimisiin aikoville käytännön neuvon. Kaikkien papereiden piti olla kunnossa ja minulla oli mm. maistraatin antama estettömyystodistus, myös virallisesti käännettynä. Paikan päällä kuitenkin selvisi, että se ei kelpaa, koska siinä ei ollut henkilötunnusta, vain syntymäaika. Se ei siis täsmännyt passin kanssa. Tuli ylimääräinen pitkä lento Suomen konsulaattiin, josta sain todistuksen, että estettömyystodistuksen henkilö on sama henkilö kuin passissani. Asioidessamme uudestaan avioliittotoimistossa sinne tuli pari, jonka toinen puolisko oli ranskalainen. Heillä oli sama ongelma. Kummallista, että viranomaiset eivät tiedä tuollaisia asioita, vaikka kansainvälisiä avioliittoja solmitaan paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe