Olen lähdössä ulkomaille tapaamaan ensimmäistä kertaa buddhalaista nettiystävääni. Tarkoituksenamme on pysyvä parisuhde. Miten buddhalaiset suhtautuvat esiaviolliseen seksiin? En tarkoita sitä, että seksiä täytyisi harrastaa ensimmäisellä tapaamisella, mutta jos toinen tuntuu hyvin läheiseltä, voiko sitä ehdottaa? Itselläni ei ole mitään buddhalaisuutta vastaan. Olen kasvissyöjäkin...
Tapaaminen
3
311
Vastaukset
- Matkalta palannut.
No, joo. Vastauksia ei tullut ja reissukin on tehty ajat sitten. Emme harrastaneet seksiä enkä sitä edes ehdottanut, vaikka samassa hotellihuoneessa vietimmenkin kolme yötä. Tapaaminen oli ihana ja päätimme mennä naimisiin. Käytännön järjestelyjä täytyy pohtia.
- hienoa :)
Paljon onnea teille!
- Matkoilta palannut
No niin. Nyt on oltu jo kuukausi naimisissa. Jonkin verran joudun vielä odottelemaan, että saan vaimoni Suomeen.
Aloitukseeni vastauksena, että yhdyntää emme harrastaneet ennen avioliittoa, mutta HÄNEN ALOITTEESTAAN muuta seksiä kylläkin. Minä olisin hyvin voinut odottaa ne muutamat päivät kiltisti omassa sängyssä...
No, ei se minua haitannut, mutta siinä vain tulee ajatus, että noin se tuntuu menevän monien muidenkin uskovien kanssa. Eräskin neitokainen omalta paikkakunnaltani kertoi, että hän oli ollut lestadiolaisnuorukaisen kanssa samassa sängyssä ja tällä oli seisonut koko yön, mutta kun mies oli niin uskontonsa "pilaama", yhdyntää ei tapahtunut. Sittemmin tuo mies meni toisen tytön kanssa naimisiin ja kyllä minä lukisin koskettelut ja muut esiaviolliseksi seksiksi.
Joka tapauksessa minä olen nyt hyvin onnellinen, vaikka joudunkin vielä odottelemaan oikean perhe-elämän alkamista. Ja minä olen luonnollisesti uskollinen hänelle kaiken aikaa.
Kerronpa vielä muille ulkomaalaisten kanssa naimisiin aikoville käytännön neuvon. Kaikkien papereiden piti olla kunnossa ja minulla oli mm. maistraatin antama estettömyystodistus, myös virallisesti käännettynä. Paikan päällä kuitenkin selvisi, että se ei kelpaa, koska siinä ei ollut henkilötunnusta, vain syntymäaika. Se ei siis täsmännyt passin kanssa. Tuli ylimääräinen pitkä lento Suomen konsulaattiin, josta sain todistuksen, että estettömyystodistuksen henkilö on sama henkilö kuin passissani. Asioidessamme uudestaan avioliittotoimistossa sinne tuli pari, jonka toinen puolisko oli ranskalainen. Heillä oli sama ongelma. Kummallista, että viranomaiset eivät tiedä tuollaisia asioita, vaikka kansainvälisiä avioliittoja solmitaan paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483