Häät suunnitteilla ensi kesäksi ja jo nyt täällä pohdiskellaan tulevaa häämatkakohdetta ;)
Osaatteko antaa mitään suosituksia kohteesta, mihin siis kesällä (heinä-elokuu) kannattaa matkustaa? Huomioon otettava kohteen sää kyseisenä vuodenaikana sekä tietenki viihtyisyys ja nähtävyydet/hyvät ja rauhalliset rannat. Vain maapallo on rajana, joten mitään tiettyä maanosaakaan emme ole vielä valinneet.
Minne häämatkalle kesällä?
minnematkalle
3
233
Vastaukset
- gurggua
Tuolla on kivaa käydä:
http://www.youtube.com/watch?v=T9G12aKdBDU - pianukkomies
Sama homma täällä, mutta häämatka sijoittuu elo-syyskuuhun.
Pitkän harkinnan jälkeen aiomme suunnata Hawaijille. Toinen ehdottomasti harkinnan arvoinen paikka on Seychellit. Menkää te sinne ja kertokaa mistä jäimme paitsi. :)
Halpaa kuin saippua, mutta elämä on. - lovesunni
Malediivit, Kuredu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812