Niitä on ne seitsemän, mikä liike auttaa mihinkin?
Mulla on ollut silloin tällöin "tunneperäinen" tukossa....
Sydämeni on yli 10 vuotta tuntenut vain samaa tunnetta, ilman pienintäkään muutosta? Olenko kuollut?
Älyperäinen ei ole ollut tukossa, eikä vaistonvarainen, mutta muutamassa muussa kuten "ylemmässä tunneperäisessä", on ollut vipinää, sillä typerät asiat naurattaa yhtenään.... Tiedän, se ei ole miehekästä.....
Missä asennossa CHAKRAT avautuu?
2
170
Vastaukset
- Helppoa tietoa....
Ne Chakrat Michaelin mukaan:
1. Ylempi Älyperäinen
2. Ylempi Tunneperäinen
3. Alempi Älyperäinen
4. Alempi Tunneperäinen
5. Ylempi Liikkuva
6. Alempi Likkuva
7. Vaistonvarainen
Älyperäiseen saattaa auttaa esim. tukan leikkaaminen joissakin tapauksissa, tai lobotomia...
Tunneperäiseen hellyys tai sydämen ohitusleikkaus
Liikkuvaan mikä tahansa urheilu tai onnettomuus ja vamma jäsenelle
Vaistovaraiseen ei voi vaikuttaa, kuin puhumalla tai mykistymällä, siellä asustaa henki.....
Riittikö arvoisa Pakstori, kun halusit taas skitosilla, ja puhua itsestäsi 3. persoonassa, kuin paraskin Mooses? - 1. ja 4.-peräinen...
Noita on myös 10. Mutta silloin kukin kerrotaan 10/7 = 1.42857....
Eli kantaluku ei muutu, jos ei yritä käyttää siinä muita jakomieliä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055029
- 624906
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961- 432731
- 152247
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441794- 341651
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371578