ostin tollasen suzuki gsx 750f vm-05 reilu kakskyt tuhatta ajetun.
elikkä polttoaine ei huilaa kun pri asennossa et missä vika?
voisko olla pumppu sökö? vai onko sulaketta pumpulle jos on niin missä?
tai onko kellään ollut saman moisia ongelmia?
onx kellään tietoo mis vika
5
179
Vastaukset
- Itsekin pitää osata
Et sitten itse osaa tarkistaa sulaketta, pumppua, filtteriä tai jospa bensahana on jäänyt jumiin...
- 750f
no kuule kyl osaan, polttoainehanan olen käyttännyt irti ja putsanut
samoten tankin ja putsarin mutta kun sullaketta en ole vain löytänyt pumpulle
liekkö jonkun muun kans samassa. - itsekin pitää osata
750f kirjoitti:
no kuule kyl osaan, polttoainehanan olen käyttännyt irti ja putsanut
samoten tankin ja putsarin mutta kun sullaketta en ole vain löytänyt pumpulle
liekkö jonkun muun kans samassa.Ja pyörässä on muutama kymmenen sulaketta, joita et osaa tarkistaa?
Vie hyvä mies kapine korjaamolle, jos et tuollaista pysty itse...
- Sussuki
Onxtossa mallissa vielä alipaineohjattu bensahana? Mikäli näin on, ei alipaine tule hanalle asti tai sitten hanan kalvo on särki.
- Sussuki
Alkoiko bensa huilata vai huilaako mopo tallissa? Olis ajokelit ny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512