TALOSSAMME ON NOIN KAKSIKYMMEMTÄ VUOTTA VANHA VARTTIKATTO. AJATTELIN MAALATA KATON. ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA VARTTIKATON MAALAUKSESTA, KESTÄÄKÖ MAALI? OLIKO MIELESTÄSI LIIAN KOVA URAKKA TEHDÄ ITSE? NIKSEJÄ MAALAUKSEEN
Vastaukset 3
- japi
Olemme kohtalotovereita, minullakin on 24 vuotta vanha haalistunut varttikatto. Jutteli juuri erään varttikattomiehen kanssa, joka oli maalannut kattonsa, mutta maali ei pysynyt.
Tähän ongelmaan lienee ainoa oikea konsti eli kattoremontti (uusi katto) joka maksaa mansikoita.
Varttilevyt lienevät ongelmajätettä (sisältävät asbestia), vai voiko ne viedä normallille kaatopaikalle? Tästä on kahdellaista tietoa. - varttikatto
Meillä on 35 vuotta vanha varttikatto, joka on kertaalleen maalattu yli 15 vuotta sitten. Hain ojeen Tikkurilan maalilinjalta. Se oli kehittänyt hyvän käsittelyn varttikatoille. Ensin tietenkin puhdistus, jonka teimme painepesurilla. Sitten lakkaus, joka suojaa vedeltä ja sitten varsinainen maali. Maalaus ja lakkaus on hyvä tehdä siveltimellä. Minulla on paljon koivuja, jotka likaavat katon ja olen suunnittelemassa uudelleen vastaava käsittelyä. Näissä vanhoissa katoissa on asbestiä, mutta asbestista on myöhemmin luovuttu; tarkkaa vuotta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051334Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 50686
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500