Ellen

Tyttötrion äiti

Hei,

Mitä mielleyhtymiä teille tulee nimestä Ellen? Olemme ajatelleet kastaa nuorimmaisen tyttäremme Elleniksi, mutta sanokaa mielipiteitä, onko vaikea lausua tai käyttää?

Ja toinen ongelma on toinen/toiset nimi/nimet eihän Ellenin perään soinnu mikään kauniisti. Ja haluaisimme, että toinen nimi tai kolmas sisältäisi tuon Liina lopun!

Isotsiskot ovat:
Pinja Pauliina
Aada Elli Eveliina

Mielellämme kuulemme mielipiteitä Ellen-nimestä ja sopivia toisia nimiä myös.

22

4766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NimiTäti

      Ellen Wilhelmiina/ Karoliina/ Josefiina.

      Ellen on kiva nimi.

    • jenna.

      Ellen on ihan kiva nimi ja mielestäni sitä ei ole mitenkään vaikea lausua tai käyttää :) tässä vielä nimiehdotuksia Pinjan ja Aadan siskolle:

      Tuija
      Marja
      Vilja
      Kaisla
      Saga
      Veena
      Eimi
      Elle
      Nelli
      Sisko

      Ellenille toisia nimiä:

      Ellen Josefiina
      Ellen Vilhelmiina
      Ellen Kristiina
      Ellen Anseriina

      Ellen Lilja Karoliina
      Ellen Fanni Katariina
      Ellen Iida Rudolfiina
      Ellen Essi Anniina

    • tyttötrion äiti

      NimiTäti:
      Kiitos ehdotuksista ja kommentista.
      Ellen Karoliina on ihana nimi, mutta mielestäni tuo nimi töksähtää, eikä soinnu kauniisti. Wilhelmiina on myös kaunis, mutta töksähtää jotenkin. Josefiina nimestä en tykkää.

      jenna: Kivoja nimiä olet ehdotellut, mutta tuo Ellen tuntuu jo nyt niin tyttömme nimeltä, että on vaikea miettiä mitään muuta.
      Toisista nimistä, ehkä kaipaan Ellenin jälkeen 2nimeä, jotenkin tuntuu töksähtävän tuo 1nimi. Vilhelmiina, Karoliina ja Anniina ovat kauniita, muista ehdottamistasi toisista nimistä en pitänyt. Ellen Lilja Karoliina olisi aivan ihana ja sointuisi, mutta mies ei siedä Lilja nimeä.

      Mietin toiseksi nimeksi Lumi-nimeä on mielestäni todella kaunis (vaikka en tiedä sopiiko kesälapselle)
      Mutta mitäs sanotte näistä töksähtääkö?
      Ellen Lumi Karoliina
      Ellen Lumi Adeliina
      Ellen Lumi Lilian (tää ois niin mun suosikki, mutta mies on ehdoton –iina päätteen suhteen ja mielummin vielä –liina pääte.)

      Mies tykkäisi myös Inka nimestä, joten mietinnässä myös
      Ellen Inkaliina (mutta tämäkin töksähtää mielestäni)

      Tää on jokseenkin niin vaikeeta, isosiskojen nimien kohdalla on enemmän ollut vaikeuksia päättää se etunimi ja toiset nimet ovat tulleet itsestään. Ellen on vaan aika haasteellinen etunimi.

      • Anonyymi

        Karoliina on hyvin kaunis nimi, mutta moni ei osaa sitä lausua kunnolla , väärin lausuminen ei ole eduksi nimelle


    • ????

      Ellen Maria Rosaliina
      Ellen Inga Rosaliina
      Ellen Lila Rosaliina

      Ellen Inka Celiina (Seliina)
      Ellen Mary Angeliina (Anceliina)
      Ellen Inge Adaliina
      Ellen Inka Aliina

      Erin Inka Aliina
      Erin Inka Anniina

    • kesäsää

      Ellen Linda Karoliina
      Ellen Viivi Karoliina

      Ellen Inka Tuuliina
      Ellen Sofi Tuuliina
      Ellen Tia Tuuliina

    • Riikka-Äiti-86

      Itse tykkään myös Ellen nimestä, mutta siihen on todella vähän nimiä, jotka sopivat toisiksi nimiksi.

      Mutta muutama ehdotus:
      Ellen Aliisa/Aliina
      Ellen Lumi Linnea
      Ellen Anniina
      Ellen Kiia Karoliina
      Ellen Anna Adeliina

      • Perse

        Kyllä siihen löytyy vaan paljon nimiä ku jaksaa miettiä


    • tyttötrion äiti

      Kauniita nimiä olette ehdotelleet! Kiitos!

      Eniten säväytti noin yleisesti tuo Seliina ainakin minua. Muutkin ovat kauniita, mutta silti koen aika töksähtäviksi.

      Tässä muutama mitä saimme teidän ehdotusten perusteella muunneltua, ikä töksähtäisi vähiten ja sointuisi kauneimmin:

      Ellen Sara Seliina
      Ellen (Kiia) Karoliina
      Ellen Tiia Tuuliina
      Ellen Lumi Adeliina
      Ellen Rosaliina (tähän joku lyhyt välinimi ehkä?)

      Lisääkin saa ehdotella, mutta eniten kiinnostaa mielipiteet?

      • .....

        Ellen Sara Seliina noista paras.

        Ellen Sara Selena
        Ellen Sara Selina
        Ellen Silja Selina
        Ellen Selja Helena
        Ellen Milja Helena
        Ellen Milja Selena
        Ellen Selja Susanna
        Ellen Silja Susanna


      • sfasfa

        Vaihtaisin vähän:

        Ellen Miia Karoliina

        Tuuliina on aikamoinen väännös. Muut....jaa-a, eivät oikein kuulosta luontevilta, menee väkisin väännetyn puolelle, varsinkin Tuuliina.


    • cillami

      Ellen on kiva nimi ja parhaiten se toimii minusta silloin kun siihen yhdistetään vain yksi lisänimi:

      Ellen Olivia
      Ellen Minea
      Ellen Aurora
      Ellen Josefiina

      Tai kun välinimi on lyhyt
      Ellen Lia Adele
      Ellen Tua Daniela
      Ellen Mea Mariel

    • ehdotuksia ja mielip

      Ellen on kiva nimi. ei oikein tuota -liina loppua saa sopimaan, -iina loppuinen voisi mennä, jos laitatte sen kolmanneksi ja jonkun toisen nimen väliin. mutta: minusta olisi kivempaa, että Ellenillä olisi nimi, joka on itsenään kaunis, eikä "väkisinväännetty", jotta sopisi sisarusten nimiin. sen takia myös muutama ehdotus, jossa ei ole tuota -iina loppua.

      Ellen Maria Vilhelmiina
      Ellen Maria Karoliina

      Ellen Juulia Isabella
      Ellen Marleena
      Ellen Heidi Marianne
      Ellen Hanna Kristiina

    • 18

      Ellen Miia Kristiina

      Ellen Miina Katriina

    • tyttötrion äiti

      Kiitos paljoista nimiehdotuksista, ihania nimiä olette keksineet kun omat päämme lyövät tyhjää.

      Itse en niin piittaa tuosta liina loppuisesta nimestä (kun ei sillalailla mene suvussakaan) mies vaan haluaa sen ehdottomasti, koska me ei olla otettu mitään nimiä suvusta ja etunimet ovat tytöillä ihan omanlaisensa. Jotain samaa pitää kuulemma olla)

      No eilen sitten puhuttiin josko katsottaisiin jotain muuta nimeä, joka tulisi suvusta tällä kolmannelle ja se miehelle kuulemma käy tai siis käy ehkä.

      Eli sen verran kriteereihin muutosta, että -liina loppuinen nimi (-iina käy ehkä myös) Tai nimen tulisi sisältää joku näistä: Leena, Vuokko, Anne tai Rosa/Roosa meillä on suvussa aika vähän käyttökelpoisia nimiä.

      Nyt olen myös mieltynyt nimeen Adeliina, mutta Ellen Adeliina ei oikein sovi.
      Mies haluaisi vielä niin, että olisi toiset nimet alkaisivat samalla kirjaimella tai sitten jos on 2nimeä niin ne alkaisivat samalla kirjaimella, mutta Ellen Elliina kuulostaa aika tyhmältä niin laitoimpa sitten siihen kohtaan stopin, ei käy se enää!!

      Kiitos jos vielä jaksatte pähkäillä meidän kanssa.

    • jenna.

      Minusta taas Ellen Adeliina sopisi oikein hyvin:) ehkä paremmin Ellenin jälkeen sopisi vain yksi nimi mielestäni=)

    • 1

      Ellen Rosa/Roosa Maria

    • ????

      Ellen Elmi Rosaliina
      Ellen Erin Anneliina
      Ellen Essi Rosaliina
      Ellen Eva Rosaliina
      Ellen Elise Rosaliina

    • &&

      Ellen Lila Rosaliina
      Ellen Anne Rosaliina
      Ellen Armi Rosaliina
      Ellen Anni Katleena
      Ellen Anni Matleena
      Ellen Tia Madleena
      Ellen Vuokko Rosaliina
      Ellen Leena Anniina
      Ellen Vuokko Anneleena

    • Anonyymi

      Hei nimeni on Ellen aurora, ja pikkusisarukseni on aina osannut lausua nimeni, ei varmaan enää auta nimetä 10 vuotiasta lasta, mutta kommentoin silti(•‿•)

    • Anonyymi

      Ellen on kaunis nimi

    • Anonyymi

      Hei,mun nimi itseasiassa on ellen ja toinen nimi hilma!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe