Turkin "uskolliset miehet" kuka sinua odottaa???

Rehellisyys

jatkoa...Olisi kiva kuulla kun Turkissa on niin uskollisia miehiä kenen luo olet menossa sinne vielä tänä vuonna?Osuuko sama mies kellekkään?Kokeillaanpas laitetaan nimi ja paikka.Esim Mehmet ja Alanya ja Nasiv Marmaris.Katotaan kuinka moni menee samaa miestä tapaamaan.Tämä voidaan ottaa ihan huumorilla mutta kokeillaan aika kiva homma vai mitä?Katsotaan huumorilla kuka Turkin "uskollisin mies"

22

5728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      ...idea sinänsä,mutta kun näitä Mehmetejä,Mustafia ja muita on siellä aikas paljon.Pitäis vielä lisäksi laittaa paikka missä työskentelee(hotelli,ravintola,kauppa,disco jne)...
      esim.Alanya,Namik ja kauppa Serena X coll.
      Sitten ainakin puhutaan samoista ihmisistä :)

    • Rehellisyys

      Joo voisi laittaa miehen nimen ja paikan mistä(Alanya,Marmaris ym.) ja missä työskentelee ja milloin olet menossa hänen tykönsä.Katsotaan miten hyvin nää miehet on sumplinut et "tyttöystävät" tulee eriaikoihin!!!

      • ****

        ...ihan mukana tässä jutussa! Sen verran paljon tuttuja/ystäviä siellä että ihan mielenkiinnolla haluaisin tietää ketkä niiden pauloihin on langennut ja kuinka "rehellisiä" ne on mulle ollut :) Ja tää juttu pitää ottaa sitten ihan huumorilla ja varautua siihen että jos on täysin retkahtanut ja uskonut kaiken niin mielen voi pahoittaa...
        esim. Namik taitaa pyörittää useampaa tyttöä täältä Suomesta vaikka omaa suomalaisen tyttöystävän joka toimii matkaoppaana.


      • wilpurii
        **** kirjoitti:

        ...ihan mukana tässä jutussa! Sen verran paljon tuttuja/ystäviä siellä että ihan mielenkiinnolla haluaisin tietää ketkä niiden pauloihin on langennut ja kuinka "rehellisiä" ne on mulle ollut :) Ja tää juttu pitää ottaa sitten ihan huumorilla ja varautua siihen että jos on täysin retkahtanut ja uskonut kaiken niin mielen voi pahoittaa...
        esim. Namik taitaa pyörittää useampaa tyttöä täältä Suomesta vaikka omaa suomalaisen tyttöystävän joka toimii matkaoppaana.

        namikilla tosiaa vaihtaa niita muijia ku sukkia


      • ****
        wilpurii kirjoitti:

        namikilla tosiaa vaihtaa niita muijia ku sukkia

        Taidat itsekin tuntea tapauksen?


      • vilma
        **** kirjoitti:

        Taidat itsekin tuntea tapauksen?

        Ahaa.. Tekin tunnette siis tämän Namikin. Hän osaa puhua hyvin suomea. Ilmeisesti ollaan samassa henkilössä vai?
        Tämä herra suuttui kerran verisesti mulle kun en alkanut hänen kans millekään. Kuvitteli kai, että kaikki suomalaiset on helppoja nakkeja. Ihme ja kumma, hän tunsi minut kun olin viime vuonna lomalla siellä. Tulipa silloin juteltua hänen kanssa ja hän kertoi, että hänellä on tyttöystävä Suomesta ja sanoipa ihan paikkakunnankin, mistä tyttö oli kotoisin.


      • SMM
        vilma kirjoitti:

        Ahaa.. Tekin tunnette siis tämän Namikin. Hän osaa puhua hyvin suomea. Ilmeisesti ollaan samassa henkilössä vai?
        Tämä herra suuttui kerran verisesti mulle kun en alkanut hänen kans millekään. Kuvitteli kai, että kaikki suomalaiset on helppoja nakkeja. Ihme ja kumma, hän tunsi minut kun olin viime vuonna lomalla siellä. Tulipa silloin juteltua hänen kanssa ja hän kertoi, että hänellä on tyttöystävä Suomesta ja sanoipa ihan paikkakunnankin, mistä tyttö oli kotoisin.

        No eipä tuo ihan turhia kuvitellut...


      • ****
        vilma kirjoitti:

        Ahaa.. Tekin tunnette siis tämän Namikin. Hän osaa puhua hyvin suomea. Ilmeisesti ollaan samassa henkilössä vai?
        Tämä herra suuttui kerran verisesti mulle kun en alkanut hänen kans millekään. Kuvitteli kai, että kaikki suomalaiset on helppoja nakkeja. Ihme ja kumma, hän tunsi minut kun olin viime vuonna lomalla siellä. Tulipa silloin juteltua hänen kanssa ja hän kertoi, että hänellä on tyttöystävä Suomesta ja sanoipa ihan paikkakunnankin, mistä tyttö oli kotoisin.

        Samassa henkilössä ollaan. Olin alkukesästä siellä ja tyttöystävä pyöri kuvioissa mukana.Mukava ja herttainen tyttö.
        Mullekin se suuttui viime syksynä kun nätisti sen torjuin ja ilmoitin ettei kiinnosta. Hyvissä väleissä ollaan kuitenkin edelleen ja joka kerta käyn sitä moikkaamassa.


      • Älykäs
        vilma kirjoitti:

        Ahaa.. Tekin tunnette siis tämän Namikin. Hän osaa puhua hyvin suomea. Ilmeisesti ollaan samassa henkilössä vai?
        Tämä herra suuttui kerran verisesti mulle kun en alkanut hänen kans millekään. Kuvitteli kai, että kaikki suomalaiset on helppoja nakkeja. Ihme ja kumma, hän tunsi minut kun olin viime vuonna lomalla siellä. Tulipa silloin juteltua hänen kanssa ja hän kertoi, että hänellä on tyttöystävä Suomesta ja sanoipa ihan paikkakunnankin, mistä tyttö oli kotoisin.

        No hei haloo vilma, jos se sun namikis on tommonen pelle, niin ei se tarkoita et "kaikki turkkilaiset on pellejä" Ajattelisit vähän aivoillas. Eli kirjoittaisit otsikoksi vaikka "namik pelle" Et sillee.


      • mummo
        wilpurii kirjoitti:

        namikilla tosiaa vaihtaa niita muijia ku sukkia

        juuh, olen näemmä sekstaillu Turkin "uskollisimman" miehen kanssa ;)


      • vilma
        Älykäs kirjoitti:

        No hei haloo vilma, jos se sun namikis on tommonen pelle, niin ei se tarkoita et "kaikki turkkilaiset on pellejä" Ajattelisit vähän aivoillas. Eli kirjoittaisit otsikoksi vaikka "namik pelle" Et sillee.

        Anteeksi vaan, mutta tämä Namik ei ole ollut koskaan minun heila, eikä tule olemaan. Kyllä siellä lomakohteissa vaan aika monet ovat aikamoisia pellejä, ei tietenkään kaikki, mutta aika harva niistä on "kunnollisia". Miksi muuten hermostuit otsikosta noin paljon? Ei kai sulla oo vaan hellu siellä oottamassa.... ;)


      • Älykäs
        vilma kirjoitti:

        Anteeksi vaan, mutta tämä Namik ei ole ollut koskaan minun heila, eikä tule olemaan. Kyllä siellä lomakohteissa vaan aika monet ovat aikamoisia pellejä, ei tietenkään kaikki, mutta aika harva niistä on "kunnollisia". Miksi muuten hermostuit otsikosta noin paljon? Ei kai sulla oo vaan hellu siellä oottamassa.... ;)

        Ei mulla oo mitään helluu siel...oon sitäpaitsi jätkä...eikä mul oo muijaakaa siel... mä halusin vaan sanoo sulle sen et ei kaikki ihmiset ole samanlaisia, vaikka ovatkin saman maalaisii...ajattele jos ne sanois meist samaa "suomalaiset pellet"...miten reagoisit tommoiseen? Ei mekään kaikki olla samanlaisii, on pellejä ja on älykkäitä...et sitä vaa...


    • Haloo

      KIESUS!!!Montako keskustelua tästä samasta aiheesta teidän pitää aloittaa???!!!!!!!!!

    • Iita

      Tunteeko kukaan Alanyasta Uhria? Hänen nimensä "suomeksi käännettynä" Onni. On töissä nahkaliikkeessä, jonka nimeä en nyt yhtäkkiä muista. Liike sijaitsee pääkadulla. Onni puhuu sujuvasti suomea sekä muita kieliä.

      • zzzzzzzzzzzzzz

        Se kirjotetaan ugur!!!ja lausutaan uuuur.


      • mie

        olen monesti kävelly kyseisen kaupan ohi turkissa..hän olisi ostanut äitini 1000 kamelilla..hauska mies=)


    • selam

      Hah onpas hauska puheenaihe!
      No sanokaapas vaikka kuinka moni on menossa tapaamaan Kaania tai Suleymania Januksesta tai vaikkapa Flower gardenin jengiä?

      • ****

        mutta moikkaamaan oon menossa Süleymania ja muita Janukseen taas syksyllä. Süleymanin oon tuntenu jo 2 vuotta mutta mitään ei oo koskaan tapahtunut,äijä on aika limainen...


    • Meiju

      ...oispa kiva tietää, kuinka moni on menossa tapaamaan Marcoa(Netto Leader) Alanyaan ja koska? Itse menen syyskuussa, taas;)

    • sisko

      tunnen leventin, vieläpä aika hyvinkin.... kerro lisää, tässähän tulee ihan uteliaaksi!

      • sisko

        sisko odottaa edelleenkin viestiä.....


    • -S

      Moikka moi,

      Lukisiko tätä palstaa joku joka asunut tai työskennellyt Marmariksessa jo vuonna 1990 ? Etsin Namik nimistä miestä joka iältään olisi ehkä 40-50.v...Namik silloin työskennellyt paikallisena oppaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe