Eli onko täällä ketään muita jotka eivät ole seurustelleet vielä kunnolla ollenkaan? Tuntuu että olen ainoa joka ei kelpaa kenellekkään :( mikä minussa voisi olla vikana? Jotakin säätöä on tietty ollut, muttei siitä mitään isompaan ole tullut. Haluaisin niin oman kullan ! (:
15-v ja sinkku, ikuisestikko?
11
506
Vastaukset
- keksinmurunen
Oon viistoistavuotias ja tyttö, mutta mulla ei oo ollu edes säätöä kenenkään kanssa, paitsi ehkä näitä ennen kolmosluokkaa koettuja "leikkisäätöjä", mutta eihän ne pitkälle ole kantanut. :'D
Syy on vaan se, että pidän lähes kaikkia ikäisiäni poikia "kypsymättöminä", elämäntilanteeni ei ole sopiva seurustelusuhteille ja oikeastaan pelottaisi sitoutua toiseen ihmiseen. Tai sitten ehkä ajattelen, etten kelpaa kenellekään ja olenkin väsynyt esittämään ja miellyttämään muita.
Mutta kun yleisillä paikoilla poika hymyilee ja vilkuilee niin hymyilen takaisin, mutta ei koskaan enempää. :) Mä vaan viihdyn vapaana, EIKÄ TÄLLÄ IÄLLÄ OLE KIIRE MIHINKÄÄN SUHTEESEEN. - iidaddaa
Oon 16 vuotta ja en oo seurustellu kunnolla vielä. Muutama vuos sitte oli yks jätkä jonka kaa menin yhtee, sit erottii, takas yhtee, erottii, takas yhtee, erottii jne.... mut ei se ollu mitää kunnollist musta ku oli vaa sellast koheltamista:D et et todellakaan oo ainoo ;)
- goddamn
voi helekutta sentää. Sää oot 15-vuotta ja luulet että oot sinkku "ikuisesti". Voi elämä eksää tajua että sää oot vielä LAPSI. Sannooko sulle järki ollenkaa että kuuluukohan lasten aloittaa vakavia seurustelusuhteita? Ja toisekseen, ku kasvat aikuisemmaksi niin sun mielipiteet muuttuu ja nuin nuoressa iässä alotettu seurustelusuhde ei tule mitä todennäköisimmin olemaan pysyvä. Vaan se on sitte justii näitä säälittäviä itsetuntorikkosten teinien värkkäilyä, vaan sen takia ku "muutki seurustelee".
Mää oon 16-vuotias tyttö enkä oo vielä seurustellu enkä tule seurustelemaan vielä moneen vuoteen todennäköisesti. Itseasiassa en oo oikeastaan yhtään kiinnostunu edes seurustelusuhteen alottamisesta. Mää ootan että löydän oman itseni ja etsin ja kehitän omaa identiteettiäni ja aikuistun. - jepsuttaja
aika hyvin sanottu goddamn :) itse kans samalla linjalla. oon 15v tyttö. odottelen sitä oikeeta, mut ei tän ikäisenä vielä mitään vakavaa, ei mitään kiirettä vaikka välillä jo polttelis löytää mukavan pojan ja on sillain yksinäinen. kyllä kerkee myöhemminkin.
- niitä aikoja kaivate
Pitäkää nuorena oikeasti enemmän hauskaa. Vanhemmiten saa kyllä seurustella ja vaihtoehto sinkkuuteen katoaa lapsien mukana kauemmas päivä päivältä.
- gfhdfgh
Nyt vittu oikeesti tiedän monia 25v jotka ei ole seurustellu
- tää on mun mielipide
Oon 14 ja en oo ollu kenenkää kans. Ei oo ollu ees mtn säätöö..
Mut kyl sitä ehtii myöhemminki.
Sus ei oo mtn vikaa, odotat nyt vaa rauhas et oot oikeesti valmis. Turha sitä on joskus teininä olla nii innoissaan ku on löytäny jonku 15v poitsun itselleen ja 'päässy' neitsyydestä... - qq
Joo, ei todellakaan mitään kiirettä! 15v on vielä nuori/lapsi, joten ole huoletta. Ei ole mitenkään noloa, vaikka ei seurustele.
- öddjgpg
18, eikä koskaan seurustellu. Enkä pääasiallisesti koe siihen mitään tarvetta. Ei oo ollu ees mitään "säätöä" koskaan. Sitä kerkeää ja jos ei kukaan kiinnostu niin ei kiinnostu, ei sille mitään mahda. Kyllä sitä ilman kumppaniakin pärjää, kun on ystäviä. Niiden kanssa saa rellestää, mennä ja tulla just kuten haluaa eikä tarvitse ajatella mitä kumppani ajattelee. Positiivisia puolia löytyy aina!
- ujotyttöne
Itse olen 17 vuotias, ei minullakaan ole edes säätöä ollut, aika harvoin edes juttelen pojille kun ujostuttaa niin pirusti :) Vähän olen erästä katsellut, jos ei etene mihinkään niin eipäs siinä, vielä ehtii.
- Anonyymi
On !!! Minä ainakin olen 15 vuotias tyttö joka etsii poikaystävää mulla ei ole ulkonäöllä väliä mut mun mielestä luonne ratkaisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433703- 362404
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321955- 191709
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971499- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko921332