Onko kellää Dobermania, kävisikö kotikoiraksi, vahtikoiraksi?
Millainen on luonteeltaan perheelle, muihin ihmisiin?
Koiralla täytyisi löytyä luonnetta tarpeen vaatiessa "pysyy kaupustelijat aidan toisella puolen ja muut ohi kulkijat"
Saksanpaimenkoira tekee jo kovasti vanhuuttaan...nukkuu pois ennemmin tai myöhemmin.
Ruhallinen omakotialue ympärillä peltoa ja metsää.
Doberman, vartiointiin kotiin
3
331
Vastaukset
- Hyvä vahti kyllä
Pentuna hyvä ottaa,(tietenkin)vähän vaativa koulutettava,hiukan arvaamaton,
kaverin "rauhallinen"dobermanni portaissa yhtäkkiä tempasi hihnat
kireelle ja tappo naapurin kissan.
Ei kannata ottaa jos ei tiedä koirista,oletan,että tiedät.
Täysi tappaja joidenkin "machotyyppien" käsissä jotka ei ole
muuta koulutusta antaneet kuin remmiä ja ruokaa. - Nimimerkki..
"Täysi tappaja joidenkin "machotyyppien" käsissä jotka ei ole
muuta koulutusta antaneet kuin remmiä ja ruokaa."
Tämäntyylinen koulutus tekee koirasta kuin koirasta "tappajan"
Normaali koulutuksella koirasta kuin koirasta saadaan ihmisystävällinen ja tottelevainen. - MaFI0
Itellä täysin perhe koira ja varmasti pitää omasta perheestä ja kodista huolta.Meillä 2 lasta, nukkuu vuorotellen kummankin jalkopäässä yöllä .Kyllä ilmottaa jos kuuluu ylimääräisiä ääniä.Suositelen lämpimästi. Jo 2 dobberia kokeneena.Ihmiset vaan ennakkoluuloisia.Paras PERHEKOIRA ,tarvitsee toki liikuntaa.USKOLLINEN OMALLE PERHEELLE!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437