Osaako joku antaa vinkkiä, miksi 6v labbis on alkanut yhtä äkkiä "naksuttamaan" alaleukaa". Vaivaa on vähän vaikea kuvailla.
Labbis loksuttaa leukoja
5
262
Vastaukset
- 14
Vaikea sanoa, eläinlääkärille koira - tutkitaan siellä.
- Labio
Tapa se!
- ohhoh jeejee
tapa sinä labio ittes
- labukat lonksuttaa
mun labbis aloitti jo pienenä leukansa lonksuttamisen mut elipä tuo 12v lonksautellen leukojaan, ei vaarallista. Se joskus lenkillä ollessamme jos pysähdyin jutteleen jonkun kaa kävi maahan ja alkoi kuorsaan, mut heti heräsi ku tarpeeks herättelin, aivan mainio koira mut kuorsas ja piereskeli! mut sul jo 6v tarkkaile syökö se normaalisti ja kiskooko köyttä yms.
- kunnon ruokaa
Jos koira piereskelee niin sen ruokavaliossa on jotain vialla.
Koira on lihansyöjä, suosikaa mahdollisimman lihapitoista kuivamuonaa. Vehnä ja viljamössöt pitäisi kieltää. Esim. kana-riisi pohjaiset nappulat on aika hyviä.
Hinnakkaampaa ruokaa riittää yleensä pienempi annoskin, eli hinnan ero tulee jo siinä takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490