Hei!
Etsin vuokra-asuntoa Riihimäeltä. Aloitan opiskelut syksyllä, lisäksi käyn töissä, joten vuokran maksussa ei tule olemaan ongelmia. En tupakoi enkä omista lemmikkejä.
Otathan yhteyttä, jos sinulla on siisti vuokrayksiö Riihimäellä ja haluat vuokrata sen luotettavalle vuokralaiselle!
-Maija, makinen.maija@luukku.com
Halutaan vuokrata YKSIÖ RIIHIMÄELTÄ
4
493
Vastaukset
- asunto
minulla olisi vapautumassa 1.8 yksiö 39m2 1h k kph siisti keskustassa
vuokra vakuus 2kk vuokra luottotiedot oltava kunnossa
vuokra 405e vesi15e sähkö kulutuksen mukaan
puh no 0408402501
jarmo ojennus - Koo
Hei
Lokakuun alusta vapautuu Riihimäen keskustassa 27 m2 yksiö, tilavat keittiö ja kylpyhuone.
Kari Kallela, yhteydenotto n:o 0452334838 - MjaP2
Meillä on juuri vapautumassa 25 m2 siisti yksiö n. 1 km keskustasta.
vuokra on 370 € kk, sisältäen yhden hengen vesimaksun. Sähkö mittarin mukaan.
Vuokratakuu 1kk.
Marjatta Marjamäki marjamakimp@gmail.com - vaukrataan
Meillä vapautuu huhtikuun alussa Riihimäen keskustassa Karankadulta parvekkeellinen yksiö 31neliötä
Vuokra 470€ sisältää vesimaksun ja lisäksi 2kk vuokravakuus
Yhteystiedot: Toivo Virmala puh 0456177440
topi.virmala2saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."
Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop154253- 1853412
Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!
No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su102538- 822031
Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko
Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa4111461Kuu kaipaa tähtiään...
mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä2261320Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin
Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.911239Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?
Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t2781193Kerran vielä...
Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta531094