KUIVAT ON JUTUT NYKYÄÄN 70+ palstalla !

Kuinka jaksatte ?

Olemmeko tulleet vanhaksi ?
Mikä meitä vaivaa ?
Mua vaivaa suru ja vanhuus !
Tämä vaihe elämässä on vaikeinta aikaa,
ennen oli joka ikävaihe ihanaa ja hyväksyttävää, mutta tämä 70 on vaikienta mitä ikinä olen kokenu,
Elämä on lopussa, ei ole tulevaisuutta.

27

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka jaksat?

Kuivat ja nuivat, varsinkin kuin vai yksi niitä tänne suoltaa.
      Muut katsovat syrjästä, kuinka paljon hän aikookin yrjäistä.

Elämä jatkuu viimeiseen henkäykseen.
      Kelle se millonkiin lie,
      sen kertoo vain tuulen tie.

• ????????

Josko kirjoittaist ALOITUKSESI PIENEMMILLÄ FONTEILLA, et olisi niin ilmeinen?

• morkkis päällä,,,

Hyvä kun joku vaivaivautu vastaamaan jotaki, parempi tyhjänpäiväisyyskin kuin täysi hiljaisuus,
      tiesitkö, puhumattomuus on maailman julmin muoto jos halutaan aiheuttaa psyykkistä tuskaa toiselle, niin opettele mykkäkoulun säänöt,
      siitä on meikäläisellä hyvät kokemukset pitkän avioliiton aikana,,
      siis kiitos kun vastasit, olitte ihmisiä ihmiselle,, vaikka piikin muodossa,,,

• ?

PAINU KUIVAAMAAN niitä ihan minne haluat.

Jokaiselle kolmelle ikäryhmälle ryit.

TUNTUUKO HYVÄLTÄ?

• yön helmassa

Minä en ainakaan koe itseäni vanhaksi, etteikö olisi tulevaisuutta? Joka aamu on uusi päivä ihan omassa vallassasi, tämäkin hetki tuntuu ihan kivalta. Jotkut valvoo, kuka miettii mitäkin :D Itse nukahdin iltapäivällä hetkeksi, eikä nyt ole niin unen tarvetta heti.

Yö on sametin pehmeä ja lämmin, luonto rehoittaa vehreyttään, mikäs nyt on eläessä. Rakkauskin lämmittää rintaa ja hymyilyttää vain.

• yx-meistä

" yön helmassa "

olet onnellinen ihminen, luot onnea tänne palstallekki, kiitos siitä,

osaat vielä rakastaa, tai sinua rakastetaan, se on harvinaista herkkua monelle vanhukselle,

mulla suru painaa monelta kantilta,
        oli mukava lukea onnellinen viesti,

jospa aurinko joskus vielä paistaa risukasaanki ,
        aina ei jaksa enään uskoa,,

• yx-meistä kirjoitti:

" yön helmassa "

olet onnellinen ihminen, luot onnea tänne palstallekki, kiitos siitä,

osaat vielä rakastaa, tai sinua rakastetaan, se on harvinaista herkkua monelle vanhukselle,

mulla suru painaa monelta kantilta,
        oli mukava lukea onnellinen viesti,

jospa aurinko joskus vielä paistaa risukasaanki ,
        aina ei jaksa enään uskoa,,

"Päivä on armoton
        yön syli hellä on"

Näin Harry Belafonte laulaa klassikoksi kiirineellä nauhallaan. Venezuela! Hieno nimi meiltä katsoen hyvin eksoottiseen maahan.

Uni maittaa - työnteko on kuin tervaa, mutta olkoon. Aikanaan piti mennä nukkumaan herätyskellon kaa. En uskonut, että tulisi aika, ettei kelloo enää tarvittis.

• Laritsa M

Kirjoitat 70 plus palstalle, joten olet vähintäin 70 vuotias. Eihän se ole ollenkaan huono tulos. Jos olet sen verran terve, että pystyt istumaan terassilla, niin tee se.

Elämä jatkuu niin kauan kunnes se päättyy. Tsemppiä.

• yx, sama ,,

Kiitos Laritsa,

teen parhaani, sinäkin toit ilonpisaran palstalle,

sori kun täällä valitan murheitani,

• aikansa kutakin

Ystävä 90 soitti ja sain herätä tähänkin aamuun, kuka se sitten on vanha

• lisää säpinää!!

Eikö nyt edes uusia kihlaus ilmotuksia, onko romanatiikka kuollut ?????

• Sulaa laavaa

Jos nyt sitten säpinällä tarkoitat jotain asiapitoista, vika riitaa ??
      Taidat olla epävarma mitä sinun pitäisi saada nenäsi alle luettavaksi..

Kas tässä säpinää menee muutama päivä

http://runeberg.org/kalevala/

• "yritetää yhdessä -

vielä "

tehän olette ihania, tänään kaikki fiksut liikkeellä,

koitanpa parastani , pakaan laukun ja lähden vaikka uimaan,

• .

Minkäpä sille muut voivat, jos niin tunnet.

• Kiitos linkist'ä , kerrankin jotain kivaa -- Vaikka onhan minulla kolme eri Kalevalaa --hienoja kuvitettujakin --ja yksi joka on painettu 1933 Suomalaisuuden seuran toinen painos .Esimmäisestä runosta ensimäinen säkeistö sopii meille

Mieleni minun tekevi ,aivoni ajattelevi,
      lähteäni laulamahan saa"ani sanelemahan, jne .

Säkeistöjä on lukematonmäärä toistakymmentä ainakin.
      Kalevala on se Suomalaisuuden Toteemi, siinä henkiimeidän kulttuuri aikojen alusta tähänpäivään . Onneksi ei olla muututtu miksikään -- kun ollaan oltu eristyksissä muista kansoista . ja noi ruotsalaisetkin on ihan erimaata.
      Nooo Slaavilaisuutta pikkusen on , mikä on vaan hyvä .

Otin linkin se on hyvä ottaa sillontällön luettavaksi.

• Jopelkuneiviittiny

Sosiaalisia tarpeita on varmaan kaikilla.
      Tämä on kiva tapa kommunikoida ja saa "höpöttää" mitä vaan, eikä jää kiinni puheistaan. Eikä tarvise jälkeen päin kulkea katse maahan luotuna häpeissään, kun sekin tuli sanotua.

Toista se on tuolla äijätapahtumissa, joissa naamakkain istutaan.
      Jotkut ovat tuppisuina, vaikka varmaan tekisi mieli ilmaista itseään, mutta ei oikein kehtaa.
      Toiset taas höpöttää, niin kuin minäkin, ottaen osaa kaikkeen keskusteluun, vaikka ei kenties asioista mitään tiedäkään.
      Jälkeen päin sitä sitten tuumii, että mitähän ne minustakin ajattelee?

• onneksi aurinko --

paistaa,,,

Jotkut vahukset on terveitä, tai ainakaan eivät tunne kipuja, vaikka ovat sydän vikasia,,,

meikä on sydänvikanen, mutta kamalat kivut on lihaksissa ja nivelissä, mikä kumma mua vaivaa,,

• tul mielee

Syöttääkö ne sinulle kolesterolilääkkeitä?

• kipuileva ,,,

kyllä vain syön kolestrooli lääkettä 40 mg siis aika voimaksata, koska on sepelvaltimo tauti ja ohitusleikkaus tehty seitsemän vuotta sitte,,

olen yrittäny sitä vähentää lääkärin avulla mutta ei onnistu , koska tulee sydän oireita,,

• 37vuonna

Kun lopetin kolesteroolilääkkeen (10 mg) syönnin, niin krampit loppu ja yöllä ei tarvii kusella käydä.
      Jaa että kuolenko?
      Ihan varmasti, ennemmin tai myöhemmin.

• hohoijaa ku jaksaisi

ilmeisesti 10 mg on niin mieto että se voi lopettaa ilman suurempia haitta oireita,
        mutta 40 mg taitaa olla melkosta myrkkyä, yritin pienetää ensin 20 mg, mutta tuli sydän kipua ja hankalaa oloa rintakehään,
        sitten lääkäri anto 10 mg ja lisäksi jonun muun rasvasyöpön, sama juttu jos ei vielä pahempia oireita, joten oli palattava 40 mg
        väitetään ettei kenekää tarvitse kärsiä kivuista nykyaikana, ei pidä paikkaansa, elämä on yhtä kärsimystä,
        ikävä kyllä,,

• 37vuonna
        hohoijaa ku jaksaisi kirjoitti:

ilmeisesti 10 mg on niin mieto että se voi lopettaa ilman suurempia haitta oireita,
        mutta 40 mg taitaa olla melkosta myrkkyä, yritin pienetää ensin 20 mg, mutta tuli sydän kipua ja hankalaa oloa rintakehään,
        sitten lääkäri anto 10 mg ja lisäksi jonun muun rasvasyöpön, sama juttu jos ei vielä pahempia oireita, joten oli palattava 40 mg
        väitetään ettei kenekää tarvitse kärsiä kivuista nykyaikana, ei pidä paikkaansa, elämä on yhtä kärsimystä,
        ikävä kyllä,,

Vaihtoehtolääkärit sanovat, että kolesteroolilääkkeitä syötetään ihan liikaa. Ne voisi korvata kasvispitoisemmalla ravinnolla.
        Elefanteilla ei kuulema ole pelkoa sydämmen rasvottumisesta.
        Mutta kyllähän nekin, tiemmä, joskus kuolee.

• natsi minäkin.

Ainoa asia josta valitan, on
      seitenkymppisten rasismi.

• Uhhuhh

mikä inhottava palsta.

• irti meistä muista

Ketju tarkoittanet !!! Muuta en hyväksy.

• ----------

kuka on rasisti, tällä ketjulla ei kukaan,

jokainen pulisee omista vaivoistaan , se helpottaa hieman huonoa olo,
      vanhan ihmisen olo ei aina ole helppoa saisausten keskellä.

• hevat

Olen onnellinen, kun jaksoitte näin ihanan ja jäkevän kirjoituksen sepustaa.

Monta kertaa, kun tulee lukemaan ei viitsi ketjua jatkaa .Nyt tuli pakonomainen tunne ,kirjoita jotain.Tällä hetkellä meillä on hyvä hetki,kun emme kiukuttelu.

Parhaimman mielen saa ,kun on hyviä kirjoituksia toinen ei aina jaksa ,ehkä lukemaan vielä keskittyä.Kirjoittaminen vaatii jäsentelyä,mutta nyt ne oli valmiiksi
      suunniteltu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3130
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      123
      1349
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      91
      1234
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1092
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      53
      1062
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      64
      987
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      862
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe