lesbojen suosimat urheilulajit

säbämimmi

missähän lajeissa tai urheilumuodoissa pyörii paljon lesboja :)
itellä ainaski onse mielikuva että salibandys, fudikses, kuntosalilla ja roller derby mihin en oo perehtyny :D
ite pelaan säbää :) enkä ainaskaa säbäs oo hirveen moneen törmänny, ainaskaa et ois tutka huutanu :D
ois vaa kiva tietää missä on eniten :)
yhden joukkuekaverinkaa ollu silmäpeliä mut emmä ainaskaa uskaltas alkaa olee oman joukkuekaverinkaa, muutenki ku oon kaapissa säbäpiireis.

sekä mitä itse harrastatte jos jotain lajia harrastatte :)

57

4836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+9

      Siis mitä, miten et oo törmänny säbässä hirveen moneen? :D Itekin pelaan ja meidän joukkueessa on pari muutakin lesboa. Tuntuu että joka joukkueessa on muutamia lesboja.. ja mitä ylempi sarjataso niin sitä enemmän. että silmät auki vaan, kyllä meikäläisiä löytyy :)

    • 8+11

      kuntosali, kuntonyrkkeily olis tarkoitus aloittaa:)

    • 5+1/2

      Säbä on salibandy?

      Minun käsitykseni on, että naisten jääkiekkojoukkueet ovat varsin lesbovaltaisia. Omia kokemuksia ei joukkuelajeista löydy, mutta jos erilaisia jumppia tykkää kokeilla, niin yhdessä vaiheessa ainakin lihaskuntojumpat joissa kävin vaikuttivat olevan lesbojumppia.

      • 17+7

        "Lesbojumppa" :D Harmi kun tossa Elixias on kaiken maailman jumppia mutta toi puuttuu!!


      • --------------------
        17+7 kirjoitti:

        "Lesbojumppa" :D Harmi kun tossa Elixias on kaiken maailman jumppia mutta toi puuttuu!!

        Lepakko-spinning :D :D


      • Anonyymi
        17+7 kirjoitti:

        "Lesbojumppa" :D Harmi kun tossa Elixias on kaiken maailman jumppia mutta toi puuttuu!!

        Helmareihin hyväsytään vai lespot


    • silmät vaan auki

      Kaikkiallahan niitä pörrää.

      Itse olen kyllä huomannut, että kyllä niitä pörrää tuolla kuntosalilla ja kaiken maailman lihaskuntojumpissa niin ohjaajissa kuin niissä asiakkaissakin, samoin on tanssin (tanssi kuin tanssi) kanssa.

    • säbämimmi

      taisit vaa en keskity hirveemmin sill silmäll kahtelee muita palaajia vaan keskityn omaan tekemiseen eli treenaamiseen ja pelaamiseen :D kyll uskonki et niitä on

      • silmät vaan auki

        Niin minäkin keskityn vaan omaan treenaamiseen ja salilla olen vain itse treenaamisen vuoksi en niinkään, että pitäisi iskeä joku, mutta pakostakin vaan huomaa kuinka esim. salilla niitä pörrää.. Joistakin näkee selkeesti ulospäin, joistain ei ollenkaan, mutta he taas yrittävät ottaa "sellaista" katsekontaktia, mitä ei voi olla huomaamatta =)


      • Anonyymi

        Toivottavasti niitä sekundoja ei ole määräänsä enempää


    • let's playyy

      No salit ovat täynnä lesboja, ainakin täällä etelä-suomen pikkukaupungissa. Toinen laji on koripallo. Itse olen sitä myös harrastanut ja siellä lesboja riitti. Niin katsomossa kuin kentällä.

    • lätkää

      Itse pelaan säbää ja lätkää. Oon kyllä ulkona kaapista joukkueelle, mut en oo muiden ainakaan kuullut olevan julkisesti ulkona. Omia epäilyksiä on muutamien suhteen :D Mut mä nyt ajattelen aina kaikista ensimmäiseksi et tuo on lesbo kunnes toisin todistetaan. Liian usein se todistetaan :( Damnit

    • Espoo:)

      Kuntosalilla käyn ja koripallo kiinnostaisi.

    • 3+7

      Varmaankin pesäpallo, lätkä, säbä, ringette, jalkapallo, koripallo.......

    • Expallonpotkija

      Kun kerta kerrotte että siinä ja tuossa lajissa on niin ja niin paljon lesboja, niin herää kysymys mistä te tunnistatte ne lesbot?

      Ovatko he avoimesti lesboja, tyttöystävät mukana? "Lesbon näköisiä" mielestänne? Tai jotain muuta mistä niin päättelette?

      Ite käyn nykyisin salilla ja juoksen minkä jalka kestää. Salilla on muutama ns.poikatyttö joista vois ajatella olevan meikäläisiä. Poikamaisuus tosin ei kerro seksuaalista suuntautumista varmuudella, koska tunnen monta sellaista tyttöä jotka kuitenkin ovat satavarmasti heteroita.

      • silmät vaan auki

        No, jos vähänkin käy ravintoloissa (siis meikäläisten tapahtumissa) tai selailee Dtm:n sivuja/Facebookkia.. niin siellä on niitä tuttuja naamoja, jotka tunnistaa sitten salilta. Samoin kun pienet on piirit, niin joku voi olla exän exä tai oma exä tai tuttavan tuttu tms.

        Kuten aikaisemmin kirjoitin, niin kyllä tyylistä vaan tuntee (siis rekkikset tai sitten nämä siilitukkaiset, androgyynit..) ja sitten nämä jotka jäävät silmiin tuijottelemaan tai jonkun hyvännäköisen peban perään kuolaavat. No, siis voihan hetskunaisetkin katsoa ihailevasti, että onpas hyvin treenattu peba tms. mutta kyllä sen vaan huomaa jos avoimesti kuolaa hyvin treenattujen naisten perään..

        Fudiksessa, koripallossa ja lätkässä ihan varmasti riittää noita..


      • 11+6

        Joukkuekavereiden kanssa on tekemisissä lähes päivittäin, joten tottakai siinä tulee juteltua vähän kaikesta ja selviää kuka on lesbo ja kuka ei. Turha siinä on kenenkää kaapissa pysytellä kun tietää ettei edes ole porukan ainut.
        Muista joukkueistakin tuntee ihmisiä ennestään, ja antaa tutkan hoitaa loput ;)


      • 14+12

        No tietty tutkalla tunnistaa ; )


      • heterotyttö

        no, tunnistaahan ne, kun ne yrittää iskeä tai uida liiveihin.


    • Tidiiiii

      Kiinnostaisi ihan kysästä, että löytyykö täällä ketään cheerleadingia harrastavaa bisseä/lesseä, vai oonko ainut? :-D

      • miuumauu

        Täällä myös yksi! :)


      • Tidiiiii
        miuumauu kirjoitti:

        Täällä myös yksi! :)

        Njoo, kiva etten yksin ole :D tosin en tiedä meinasitko myös kilpacheerleadingiä, jota ite tarkotin. :)


    • Dancccer

      Balettitanssijat!
      Miettikääs vähän..homoja ympärillä maskuliininina.kuinka tylsäää.

      Kaipaa naisellista huolenpitoa...Voih

      Hennot ja suloiset lepakkotanssijat!Täällä me olemme.
      Saa ottaa huomioon myös meikäläiset .

    • dykeö

      lätkä ja salibandy on aina ollut intohimoni! ja onhan salibandyjoukkueessamme itseni lisäksi muutama lesbo (ainakin kaksi, ovat ulkona kaapista).

    • 6kg

      Mut ainakin löytää Motivuksen puntilta :)

      • Mikkeligym

        Mut löytää kans kuntosalilta. Yks mimmi onkin jo löytänyt;) Terkkuja vaan sille ruskeatukkaiselle nappisilmälle! Saa tulla juttelee, en väännä rautaa niin tosissaan ettenkö ehtisi juttelemaan.


    • "Nappisilmä" Mikkeli

      Huomenna illalla? Ujostuttaa, mutta tuun silti. Jos en saa suutani auki, niin voisitko sä jutella mulle?
      Kyllä mä hei tiesin että olet huomannut mun katseet;)

      • Mikkeligym

        Voisiko olla kysymyksessä oikea henkilö, vai pilaileeko joku?

        Illalla olen salilla, joten yritetään nyt jompikumpi lähestyä toista. Toivottavasti "nappisilmä" ei vain juokse karkuun, jos et sitten täällä oikeasti aloitetta tehnytkään. Jos vielä päivän aikana ehdit täällä käymään, niin tietty helpottais mun epävarmuutta jos vähän kuvailet vaikka mun ulkonäköä. Sais vähän todistetta että olet se keneksi itseäsi väität ;)


    • Penkkiurhe

      Olen aina kuvitellut, että lätkä ja futis on niitä lesbolajeja, mutta parikin henkilöä on nyt kertonut, että pesäpallohan se vasta on lepakkolaji. Sitten vielä tämä huhu, että 2003 mestarijoukkueessa oli vain kaksi heteroa, kuulostaa aika hurjalta.

      • pallosta päähän

        Mä en niinku tajuu mikä siinä on hurjaa? Ehkä siks että oon ite lesbo, ei se kuullosta musta mitenkään "hurjalta".
        Kuullostaako heteroista? Ehkä nekin kuitenkin seuraa vaan sitä pesäpalloo, eikä sitä että kuka on homoseksuaali ja kuka ei!

        Jos mä olisin huippu-urheilija, mä en toisi koskaan mitenkään esille että oon lesbo. Sillä ei ole mitään tekemistä rakastamani lajin kanssa. Jos joku kysyy oonko lesbo ja onko muita joukkueessa, ohitan asian olankohautuksella so what! Mua ei kiinnosta lesbot omassa joukkueessa, eikä muissakaan.


      • 4564u56u

        Pesäpalloilijoissa on enemmistö heteroja.


      • Anonyymi
        pallosta päähän kirjoitti:

        Mä en niinku tajuu mikä siinä on hurjaa? Ehkä siks että oon ite lesbo, ei se kuullosta musta mitenkään "hurjalta".
        Kuullostaako heteroista? Ehkä nekin kuitenkin seuraa vaan sitä pesäpalloo, eikä sitä että kuka on homoseksuaali ja kuka ei!

        Jos mä olisin huippu-urheilija, mä en toisi koskaan mitenkään esille että oon lesbo. Sillä ei ole mitään tekemistä rakastamani lajin kanssa. Jos joku kysyy oonko lesbo ja onko muita joukkueessa, ohitan asian olankohautuksella so what! Mua ei kiinnosta lesbot omassa joukkueessa, eikä muissakaan.

        Nyt kun on jo eulandia

        Olisi hyvä perustaa myös lespolandia

        Ja homolandia

        Kaikki olisivat ty6dytettyjä


    • vapaahiihtäjä

      noi edellä mainitut on aika selkeitä. mut onko tennis jotenki lez, kun avoimesti lebejä huippuja on aika paljon.

      • pallosta päähän

        Jaa ketä tenniksenpelaaja on avoimesti lesbo?

        En tiedä ketään uransa aikana ollutta tai tällä hetkellä huipulla olevaa.


      • !!!!!!!!!!
        pallosta päähän kirjoitti:

        Jaa ketä tenniksenpelaaja on avoimesti lesbo?

        En tiedä ketään uransa aikana ollutta tai tällä hetkellä huipulla olevaa.

        voi per*e. Se on kuka eikä ketä !


      • HildaHauis
        pallosta päähän kirjoitti:

        Jaa ketä tenniksenpelaaja on avoimesti lesbo?

        En tiedä ketään uransa aikana ollutta tai tällä hetkellä huipulla olevaa.

        ainakin Amanda Ace, Michelle Myserve, Yvonne Yourserve, Beatrice Backhand ja Florence Forehand, ehkä myös Samantha Slice, mut se ei ole varmaa tietoa


      • Liisa Lihaskramppi
        HildaHauis kirjoitti:

        ainakin Amanda Ace, Michelle Myserve, Yvonne Yourserve, Beatrice Backhand ja Florence Forehand, ehkä myös Samantha Slice, mut se ei ole varmaa tietoa

        Ei noi oo mitään tunnettuja tenniksenpelaajia.

        Ketä....ooops anteeksi. Kuka noi on? XD


      • tennistäseuraava
        pallosta päähän kirjoitti:

        Jaa ketä tenniksenpelaaja on avoimesti lesbo?

        En tiedä ketään uransa aikana ollutta tai tällä hetkellä huipulla olevaa.

        Martina Navratilova


    • SeparTitta23
      • katse keihääseen

        voi sua separaattorititta,luulet sä et se tissi paljaana siellä seivästä heittää =).


      • Pnatomiinkko123

        Panisin!!

        Ja alan het seuraamaan keihästä.


        minne se meni?


      • Anonyymi
        Pnatomiinkko123 kirjoitti:

        Panisin!!

        Ja alan het seuraamaan keihästä.


        minne se meni?

        Onkos Panis homo, nyt sillä on häkissä seuraa


    • Meiret

      Oli kyllä rumat silikonit tolla keihäänheittäjällä, muuten ihan nätti, toki hymyilläkin voisi joskus.
      Kyllähän tenniksessä noita lesboja on, tällähetkellä ei vaan ihan huippua taida olla. Amelie Mauresmo taitaa olla viimeaikojen kuuluisin, toki hänkin jo lopettanut.

      • Se on niin

        kun alppihiihdossakin, että sponsoroiden takia ne ei ole avoimesti lesboja. Tenniksessäkin on tällähetkellä muutama kaappilesbo. Menneiltä vuosilta tulee mieleen Martina Navratilova, sekin koko uran kaapissa.

        L-koodissa muuten oli se tenniksenpelaaja(joka kuoli syöpään), jonka tarina totuudenmukaisesti kuvas miten huippuurheilijan yksityiselämä on "naimisissa" sponsoreiden kanssa. Ex-alppinisti Anja Pärsön yks hyvä esimerkki.


      • Rippiäitis1

        Sillä mitään silikooneja oo??Hallllooo?


      • Tarkkasilmäinenn
        Rippiäitis1 kirjoitti:

        Sillä mitään silikooneja oo??Hallllooo?

        Ai ei ole silikoneja tällä keihäänheittäjällä? Katoppa uudestaan sitä kuvaa, jossa on rinta paljaana. Jos tuo on luomurinta, syön hatullisen.


    • Olympiaseuraaja

      Kivasti alkoi olympiaurheilun seuranta, naisten jalkapallolla. Ilo silmälle moni ruotsalaispeluri, toki kivannäköisiä tapauksia oli vastapuolellakin :)

    • Tuppukylästä >__>

      Luulisin, että kaikki nää mitä nyt on sanottu (eli fudis, koris, pesis, säbä ymsyms.) Sit on tietenki nyrkkeily, salil käyminen ja ite ainaki harrastan tällä hetkellä karatea. En kyllä ole silmäilly ketää erityisesti, koska otan lajin aika tosissani, eikä samanikäisiä hirveästi löydy (olen siis aika nuorehko). Harrastin ennen fudista, mutta sekin sai jäädä mysteeriksi oliko siellä lessejä, koska itse en ollut silloin edes huomannut kuuluvani meihin..

    • 2+12

      Jalkapallon pelaajista en tiedä mut ainakin katsomon puolella tuntui tänään olevan yks jos toinenkin :)

      • monilajiparas

        Totta turiset! Samoin valmentajien kohdalla kellot kilkattavat taajaan...


    • tatamin tamppaaja

      Itse harrastan painia, ja tiedän naapurikaupungista muutamankin lesbon tätä harrastavan(ihan pariskunnankin). Tässä kun ollaan väkisinkin kosketuksissa toiseen, niin tiedä sitten jos se houkuttelee, vai mikä. Itsellä se ei tosin kyllä ole perimmäisenä syynä lajin aloittamiselle, vaan puhdas intohimo lajia kohtaan.

    • horseboy90

      hahahahahahahahaha eheytykää ja provosoitukaa no ei vaa

    • MissImmortal

      Pimeessä/pimeällä juokseminen. Jotku tanssitki menee.

      • toverit1

        Paini on ihanaa ,ei millään voi selättää.


      • Anonyymi
        toverit1 kirjoitti:

        Paini on ihanaa ,ei millään voi selättää.

        Suunnistaminen on ollut kautta aikain lepakoitten laji


    • sldjvsdlvjlsav

      Pesäpallo, mene mukaan voittojuhliin, jos voit.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe