Juuri ilmestynyt peli joka himottaa ostaa mut kun ei kantsi hankkia sikaa säkissä niin kysynkin palstalaisilta jotka ovat kenties päässeet jo kokeilemaan kyseistä peliä että: Millainen se on?
Ferrari Racing Legends
2
174
Vastaukset
- white Testarossa pls
Tämä kyllä kiinnostaisi minuakin, mukana lienee mm. 80-luvun Ferrari Testarossa mikä on oleellinen puute esim. GT5:ssa.
Tämä on juuri ennestään tuntemattomien pelien ongelma, peli-/ajotuntuma ei ole ennestään tuttu, kuitenkin se on oleellisen tärkeässä asemassa peleissä. Pelejä pitäisi saada "koeajaa" kuten autoja ennen ostopäätöstä että saisi hieman tuntumaa millainen pelin fysiikka tms. on.- karvaspettymys
Xbox 360:llä olen pelannut tuota ja oli kyllä aika surkea esitys. Vähän kökkö ja halvalla tedyn oloinen. Kuin olisi jotain kymmennen vuotta vanhaa peliä pelannut. Tämä siis oli vain minun mieleipide, joku voi tykätäkkin. Minä en toista kertaa pelaa tuota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli72867Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78829Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681