Juuri ilmestynyt peli joka himottaa ostaa mut kun ei kantsi hankkia sikaa säkissä niin kysynkin palstalaisilta jotka ovat kenties päässeet jo kokeilemaan kyseistä peliä että: Millainen se on?
Ferrari Racing Legends
2
141
Vastaukset
- white Testarossa pls
Tämä kyllä kiinnostaisi minuakin, mukana lienee mm. 80-luvun Ferrari Testarossa mikä on oleellinen puute esim. GT5:ssa.
Tämä on juuri ennestään tuntemattomien pelien ongelma, peli-/ajotuntuma ei ole ennestään tuttu, kuitenkin se on oleellisen tärkeässä asemassa peleissä. Pelejä pitäisi saada "koeajaa" kuten autoja ennen ostopäätöstä että saisi hieman tuntumaa millainen pelin fysiikka tms. on.- karvaspettymys
Xbox 360:llä olen pelannut tuota ja oli kyllä aika surkea esitys. Vähän kökkö ja halvalla tedyn oloinen. Kuin olisi jotain kymmennen vuotta vanhaa peliä pelannut. Tämä siis oli vain minun mieleipide, joku voi tykätäkkin. Minä en toista kertaa pelaa tuota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21112000- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785319- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514543Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 582059