Morjes! Tilasin cs:s netistä (levy). Pistin cd:n koneeseen ja sitten rupesin asentamaan, kun asennus oli valmis, painoin työpöydällä olevaa pikakuvaketta. Peli yhdisti steamiin (tietysti) ja kun menen omiin peleihin steamissa, siellä on kyllä counter strike source, mutta kun muissa peleissä on "play" niin tässä on "purchase" , kun painan siitä se menee steamin kauppaan josta cs pitäisi ostaa, eli ongelmana on siis kuinka saan pelin toimimaan ilman että se pitäisi ostaa steamista, kun olen kumminkin jo pelin ostanut...
Vastaukset 2
- ..................
Sama juttu,itsekkin haluaisin tietää
- pläyer
Ööh en ole varma , mutta se luultavasti kysyy cd-keytä? Laitat sen niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Itse ostin cs:s suoraan steamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162416Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381501Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6431016- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686