Facebook tili väliaikaisesti lukittu

voi höh

Tällainen ilmoitus pätkähti taululle, kun yritin sisään kirjautua: "Tarkista äskettäinen sisäänkirjautuminen. Joku yritti äskettäin kirjautua sisään käyttäjätilillesi tunnistamattomasta laitteesta tai mobiililaitteesta. Koska olet ottanut käyttöön sisäänkirjautumisen hyväksynnät, käyttäjätilisi on väliaikaisesti lukittu. Suorita seuraavat vaiheet, jotta saat käyttäjätilisi uudelleen käyttöösi."

->klikkaan "jatka"
->Tulee teksti "Palvelinvirhe. Verkkosivusto havaitsi virheen haettaessa osoitetta https://www.facebook.com/checkpoint/. Se voi olla pois käytöstä ylläpitotoimien vuoksi tai virheellisesti määritetty. Seuraavassa on joitakin ehdotuksia:
Päivitä tämä sivu myöhemmin. HTTP-virhe 500 (Internal Server Error): Palvelin kohtasi odottamattoman tilan yrittäessään toteuttaa pyyntöä."

Tätä on jatkunut jo toista vuorokautta. Laitoin viestiä johonkin facebook teamin osoitteeseen, mutta sieltä tulee vaan automaattivastausta. Pyysin uuden salasanankin mutta eipä sekään muuttanut mitään.

Neuvoja?

53

15722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lypsylehmä

      sama ongelma mullakin tällä hetkellä.

      • tympääntynyt

        sama ongelma minullakin ollut jo kaksipäivää


      • Anonyymi

        Vihakirjoittajan kohtalo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihakirjoittajan kohtalo!

        Saimaan apina pitäisi tääläkin bannata.


      • Anonyymi

        Mitäs kirjoittelet sinne samallailla kuin tänne, en yhtään ihmettele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kirjoittelet sinne samallailla kuin tänne, en yhtään ihmettele.

        Nuivanpotilaat......


    • ap. höh

      Laitahan viestiä tänne jos saat ongelman jotenkin korjattua tai se korjautuu itsekseen. En viitsisi ihan heti uutta profiilia alkaa luomaan, jos tilanne vaikka jotenkin muuttuisi.

      • Joku Joku77

        Turhaan uutta profiilia ton takia tekee. Ja todennäköisesti Facebook on juminu ja oot palannu etusivulle jne... siis jättänyt nimeämättä laitteen josta kirjaannut, näin itse olen saanut ton ilmoituksen.


    • gudatus

      Sama juttu täällä. Tulee palvelin virhe

    • Joku Joku77

      Niin olethan poistanut selaimesta kaikki historiatiedot ja yrittänyt niin?
      Olethan kokeillut esim http://en-gb.facebook.com (idea on saada Facebookilta vastaamaan toinen palvelin, mikäli jumi koskee vain tiettyjä palvelimia)?

      Jos niin kannattaa ootella, eikä mitään uusien salasanojen jne... pyytelyä. Kyse on palvelin virheestä error 500, sille kävijä ei voi mitään tehdä.

    • ap. höh

      Historia poistettu, cc-cleaner ajettu ja yritin myös tuon toisen sivun kautta, ei apua =/. Laitoin kuvakaappaukset face teamille noista virhesivuista, mutta epäilempä, että niitä siellä kukaan lukee. Ja sähköpostiin mulla kyllä tulee kaikki face -ilmoitukset, joille olen luvan antanut.

    • ap. höh

      Toimii!! Päästi seuraavalle sivulle ja pyysi vain tunnistamaan paikan, jossa tietokone, jolta sisäänkirjaus tehty on. Mietintämyssyssä on nyt pitäisikö poistaa koko koneen tunnistus -toiminto!?

    • Hui!

      Mulle tulee noita ilmotuksia et joku yritti kirjautua facebook-tililleni amerikasta! Paikka on aina sama ja joudun vaihtamaan salasanaani sen takia. Sanotaanko vaikka että pelottavaa.

      • Suomi-veneet

        Facebook tili ollut lukittuna jo kaksi viikkoa. Salasana vaihdettu, kun tietenkin kirjautuessa tulee se ilmoitus että tilille on yritetty kirjautua tuntemattomasta osoitteesta. Pyytävät .jpeg kopiota passista tai ajokortista, että voivat varmistua henkilöllisyydestä. Kysymyksessä yrityksen tili, joten mitään passia tai ajokorttia ei ole.. Tunnistaudupa siinä sitten...
        Olen lähettänyt kaikki mahdolliset tiedot tuesta tulevaan sähköpostiin jossa noita pyytävät paluupostina, mutta mitään vastausta ei tule..??
        Onko vinkkejä..??


      • Rane
        Suomi-veneet kirjoitti:

        Facebook tili ollut lukittuna jo kaksi viikkoa. Salasana vaihdettu, kun tietenkin kirjautuessa tulee se ilmoitus että tilille on yritetty kirjautua tuntemattomasta osoitteesta. Pyytävät .jpeg kopiota passista tai ajokortista, että voivat varmistua henkilöllisyydestä. Kysymyksessä yrityksen tili, joten mitään passia tai ajokorttia ei ole.. Tunnistaudupa siinä sitten...
        Olen lähettänyt kaikki mahdolliset tiedot tuesta tulevaan sähköpostiin jossa noita pyytävät paluupostina, mutta mitään vastausta ei tule..??
        Onko vinkkejä..??

        Ei ole vinkkejä mutta voisit tehdä asiasta julkisemman jotta kaikki näkis miten surkea viritys Facebook on ja tajuaisivat pysyä siitä erossa.


    • heleppoo

      Perusta feikki profiili

      • Suomi-veneet

        Tein asiasta sen verran julkisen, että laitoin tiedotteen firman kotisivuille Facen lukittumisesta, Suomi, Englanti ja Venäjä sivuille. Sitten lähetin kotisivusta kuvaruutu kaappauksen Facen tukeen, jossa tuo ilmoitus lukituksesta näkyy. Saa nähdä mitä vaikutusta tuolla on.
        Tuo feikki profiili on käynyt monesti jo mielessä, mutta odottelen vielä..


      • Suomi-veneet
        Suomi-veneet kirjoitti:

        Tein asiasta sen verran julkisen, että laitoin tiedotteen firman kotisivuille Facen lukittumisesta, Suomi, Englanti ja Venäjä sivuille. Sitten lähetin kotisivusta kuvaruutu kaappauksen Facen tukeen, jossa tuo ilmoitus lukituksesta näkyy. Saa nähdä mitä vaikutusta tuolla on.
        Tuo feikki profiili on käynyt monesti jo mielessä, mutta odottelen vielä..

        Tuosta feikki profiilista vielä, että meinaatko että sen kautta saisi yhteyden Faceen.? En itse muuta käyttöä sille keksi..
        Se vaan arveluttaa että onko feikki profiilista jatkossa harmia firmalle.?

        Tuota julkisuuttakin olen miettinyt monta kertaa, että kuinka sen saisi tehokkaasti toteutettua, eli mikä olisi sopiva kanava.?
        Fcebookiahan on käytetty (ainakin meillä) tuotteista ja yrityksestä kertomaan ja huonoa julkisuutta ei kaivata...


      • Rane
        Suomi-veneet kirjoitti:

        Tuosta feikki profiilista vielä, että meinaatko että sen kautta saisi yhteyden Faceen.? En itse muuta käyttöä sille keksi..
        Se vaan arveluttaa että onko feikki profiilista jatkossa harmia firmalle.?

        Tuota julkisuuttakin olen miettinyt monta kertaa, että kuinka sen saisi tehokkaasti toteutettua, eli mikä olisi sopiva kanava.?
        Fcebookiahan on käytetty (ainakin meillä) tuotteista ja yrityksestä kertomaan ja huonoa julkisuutta ei kaivata...

        Onko oikeastaan huonoa julkisuutta silloin kun yritys ei itse syyllisty mihinkään moraalisesti arveluttavaan jotta kukkikset hermostuu? Mä ainakin sain nyt firman josta saattaisin ostaa paatin kun muutan eläkepäivillä takaisin kotipaikkakunnalle järven rannalle asumaan.


      • Suomi-veneet
        Rane kirjoitti:

        Onko oikeastaan huonoa julkisuutta silloin kun yritys ei itse syyllisty mihinkään moraalisesti arveluttavaan jotta kukkikset hermostuu? Mä ainakin sain nyt firman josta saattaisin ostaa paatin kun muutan eläkepäivillä takaisin kotipaikkakunnalle järven rannalle asumaan.

        Niin, toivottavasti ei ole huonoa julkisuutta edes se että täällä asiaa käsittelen. Moni voi tukita mainostamiseksi, mutta ongelma vaan nyt on ihan todellinen, ja joskus täältäkin saattaa saada hyviä vinkkejä..

        Joka tapauksessa Facebook tilimme tuntuu pysyvän tiukasti lukittuna, vaikka sinne tykkäyksiäkin on tullut. Ja Support meiliin olen lähettänyt kymmeniä vastauksia..
        Facebookille tämä tuskin hyvää julkisuutta tuo kun palstoilla asioita käsitellään, ja todellakin koetan saada tämän asian Facebook Suomelle edes jotenkin tietoon, mutta sinnekään ei saa yhteyttä kuin Facebookin kautta...:) On saamari systeemit..!!


      • 8-pallox
        Suomi-veneet kirjoitti:

        Niin, toivottavasti ei ole huonoa julkisuutta edes se että täällä asiaa käsittelen. Moni voi tukita mainostamiseksi, mutta ongelma vaan nyt on ihan todellinen, ja joskus täältäkin saattaa saada hyviä vinkkejä..

        Joka tapauksessa Facebook tilimme tuntuu pysyvän tiukasti lukittuna, vaikka sinne tykkäyksiäkin on tullut. Ja Support meiliin olen lähettänyt kymmeniä vastauksia..
        Facebookille tämä tuskin hyvää julkisuutta tuo kun palstoilla asioita käsitellään, ja todellakin koetan saada tämän asian Facebook Suomelle edes jotenkin tietoon, mutta sinnekään ei saa yhteyttä kuin Facebookin kautta...:) On saamari systeemit..!!

        Itse en asioisi firman kanssa johon saa yhteyden ainoastaan facebookin kautta.


      • Suomi-veneet
        8-pallox kirjoitti:

        Itse en asioisi firman kanssa johon saa yhteyden ainoastaan facebookin kautta.

        Onneksi meihin saa yhteyden muutoinkin.
        Nimittäin Facebook tili pysyy tiukasti "Väliaikaisesti" lukittuna.

        Asiaa on yritetty selvittää jo Suomen Yrittäjien lakimiesten, ja paikallisen yrittäjäjärjestön avustuksellakin, mutta vielä ei ole mitään ratkaisevaa tapahtunut.

        Ongelmana on kun ei ole löytynyt yhtään kanavaa joka kautta FB:iin saisi yhteyden.
        Varmaan laitan kohta Californiaan heille postilokeroon kirjeen ja menen vahtimaan kun joku käy siellä postilokerolla.
        FB:lle ei nimittäin ole edes katuosoitetta...:)

        FB:lle pitää laittaa perään FBI tai CIA, tai peräti NSA.
        Kyllä näille jenkeille lyhenteitä löytyy..!! Vaan ei sähköpostiosoitetta. Toimivaa..


    • FacebookJaLogiikka

      Eli itsellä sama ongelma.. ihan ekana kun laittaa oikean salasanan kysytään heti sen jälkeen lähetetäänkö tilin vahvistamis koodi tilin sähköpostiin.. koodi kun on kaivettu sähköpostista ja syötetty vaaditaankin jo henkilötodistusta.. ja tähän jää tämäkin kun tilin nimi liittyy tiettyyn peliin eikä sen kaltaista henkilötodista ainakaan täältä päin maapalloa löydä :D

    • Osaamaton

      mulla tullu sama ongelma. Pitäisi henkkareilla tunnistautua ja sitten spostiin pitäisi tulla lisätietoja mutta eipä tule ja nyt en pääse kirjautumaan kun on lukittu..... miten saan tilini takaisin??

      • mr_data

        Kuka helvetti lähettäisi sähköpostilla kuvan passistaan tai henkilökortista jollekin fasistibookille? Niissä on luottamuksellista tietoa eli sos.turvatunnus, jota voi väärinkäyttää, eikä ole mitään takeita mihin tiedot päätyvät. Miksi vitussa muutenkaan pitäisi todistella henkilöllisyyttä jollekin facebookille? Kun samannimisiä ihmisiä on paljon, niin miten siellä voidaan varmistua että kyseessä on oikea henkilö?


    • rikolliset_rasistit

      Tili lukitaan jos suoltaa rasistista vihapuhetta, vihapuhe on rikos.

      • eiköhänse

        ole viidessä vuodessa selvinnyt


    • Naamanörtti

      Mun tililtä oli juuri tänään joku hakkeri lähettänyt spämmiä, josta mä en ollut tietoinen. Sain erään ryhmän kautta viestin spämmistä ja poistin äkkiä ko. viestin. Sitten tuli FB:stä infoa, että mun tili on lukittu. Lukuisista salasanan vaihdoista huolimatta en saa sivujani auki, eikä mistään löydy FB-osoitetta, josta saisi apua.

      • Anonyymi

        Tili lukittiin, kun kirjauduin siihen uudella puhelimella. Pyysivät lähettämään kasvokuvan, lähetin, asia ei ole edistynyt. Kauanko avaaminen yleensä kestää? Mitä olisi pitänyt tehdä ennen kuin kirjauduin puhelimella? Miten? Pelkään että onko kyseessä sittenkin kaappaus, mutta miten sen voi tarkistaa kun ei pääse facebookiin?


      • Anonyymi

        Olen niin helvetin onnellinen kun en ikinä käytä facebookkia enkä tule käyttämään.


    • Anonyymi

      Minun käyttäjätili lukittiin lähes heti, kun kirjauduin pari viikko sitten neljän vuoden tauon jälkeen. Minkään kuvan lähettäminen ei ole auttanut, tule vain viesti ettei henkilöllisyyttä voida vahvistaa. Varsin omituista on se, että olin pyytänyt facebookia poistamaan tilini pysyvästi neljä vuotta sitten. Olivat kuitenkin säilyttäneet kaikki tietoni. Ei tarvinut kuin vaihtaa salasana ja dadaa. Kaikki oli tallessa. Outoa on myös se, että kaverit voivat kirjoittaa lukitun tilin seinälle, mutta käyttäjätilin omistaja ei voi kirjautua tiliinsä.

      • Anonyymi

        Kyllä niin. Samaa mieltä


    • Anonyymi

      hyvä juttu

    • Anonyymi

      hyvä juttu

    • Anonyymi

      hyvä juttu

    • Anonyymi

      Mikä Iphonee on tullut kun se jatkuvasti ilmoittaa, että Facebookin käyttäjätilisi on väliaikaisesti lukittu. Tass uusi salasana. Tämä tapahtuu aina kun ei muista loggautua ulos ja istunto ilmoittaa, että se on vanhentumut.

    • Anonyymi

      Viestejä tulee tilille, mutta en pääse niitälukemaan. Tili on väliaikaisesti suljettu. Kun annoin tietoja syntyajat ovat muka väärät.

      • Anonyymi

        Minä olen yrittänyt päästä tililleni viikon ajan ja lähettänyt kaikki muut tietoni paitsi en sosiaaliturvatunnustani. EI PIDÄ KOSKAAN LÄHETTÄÄ NIITÄ TIETOJA FB:lle! Kaikki me tiedämme entuudestaan sen, että näille tileille pääse KUKA TAHANSA! Miksi meidän pitäisi luottaa "YRITYKEEN" joka itse toimii täysin KASVOTTOMASTI!!! PS. FB:n ilmoittama puhelinnumero ei ole KÄYTÖSSÄ ilmoitetaan sinne SOITTAESSA😬. Grrrrr😠😠😠...


    • Anonyymi

      Facebooktilini on lukittu 1.5. Mikä neuvoksi? Vaikka ohjeiden mukaan näpyttelen,on ja pysyy lukittuna!!

      • Anonyymi

        Minulla ollut lukittuna 27.4.21 asti, eli lähes kohta kuukauden. Kukaan ei vastaa, vaikka olen lähettänyt ajokortista kuvan (loppu osa peitettynä). Odotan kuitenkin toiveikkaana, sillä tilini meni hakkeroinnin johdosta lukituksi maaliskuussa 2021 ja silloin facebook vastasi minulle 3 viikon kuluessa ja sain tilini auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut lukittuna 27.4.21 asti, eli lähes kohta kuukauden. Kukaan ei vastaa, vaikka olen lähettänyt ajokortista kuvan (loppu osa peitettynä). Odotan kuitenkin toiveikkaana, sillä tilini meni hakkeroinnin johdosta lukituksi maaliskuussa 2021 ja silloin facebook vastasi minulle 3 viikon kuluessa ja sain tilini auki.

        Mulla meni kanssa tili lukkoon, kun suojasin tilin. Luulin, että luvattomasti joku kirjautunut. Lähetin kans kuvan ajokortista, peitin loppuosan. Toivottavasti vastaavat joskus ja avaavat tilin🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla meni kanssa tili lukkoon, kun suojasin tilin. Luulin, että luvattomasti joku kirjautunut. Lähetin kans kuvan ajokortista, peitin loppuosan. Toivottavasti vastaavat joskus ja avaavat tilin🤔

        Takasi Niuvaan hoitoon, jos ei osaa olla ihmisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla meni kanssa tili lukkoon, kun suojasin tilin. Luulin, että luvattomasti joku kirjautunut. Lähetin kans kuvan ajokortista, peitin loppuosan. Toivottavasti vastaavat joskus ja avaavat tilin🤔

        Miten sun kävi , aukesko tili ? Ite yrittänyt palauttaa useamman kerran mut aina menee lukkoon ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takasi Niuvaan hoitoon, jos ei osaa olla ihmisiksi.

        Siltä jäi aivot niuvaan!


    • Anonyymi

      Se on hän-->🤣<--hän se on

    • Anonyymi

      ainut varma tapa päästä eroon on kuolla.Omaiset voivat pyytää tilin poistoa,jos löytävät paikan mistä sitä voi pyytää ja vielä tekevätkin.Tilini on ollut suljettuna koko vuoden.Ensin tuli tieto hakkeroinnista ja myöhemmin epäilyttävästä toiminnasta.Syytä epäillä,että niiden ohjelmatkaan ei ole ok.Suomen facebookin tukipaikan ilmoittamat puhlinnumerot eivät ole käytössä. Aiemmin tukipaikkana suomessa oli Aspan tytöt. Olin sinne yhteydessä,ei vastausta.Facebookin linkin papereiden lähettämiseksi esti tietoturva. Lähetin postissa kopion passista Irlantiin . Pyysin avaamaan tilin ,jolloin voi itse poistaa ja jopa poistamaan. Mitään ei ole tapahtunut Onkohan se tehty ihan piruuttaan niin hankalaksi,ettei suljettua tiliä voi poistaa,ettei tule käyttäjäkatoa. Facebookin tietoturva on kuulemma tosi heikko. Laitoin traficomiinkin s-postia.oli ainut ,josta tuli vastaus ja sama facebook.com/help,josta ei tosiasiassa saa apua eikä yhteyttä. Laitoin helpiin kopion vihkitodistuksesta ja tuli vastaus etteivät voi avata tiliä niillä tiedoilla Tuli uusi lista,josta vihkitodistuksen kopio oli poistettu. En luota Facebookiin pätkääkään ja siihen mihin tiedot päätyy. Jos joku keksii parempaa olisin tyytyväinen,jos saisin lopetettua koko tilin-ei koskaan enää facebookia

    • Anonyymi

      kirjauduin kerran omalla s-postiosoitteella Facebookiin ja päädyin minulle täysin oudon henkilön tilille. Sukunimi oli sama,mutta eri sukupuolta.
      Ei ne facen linkit ja ohjeet toimi ollenkaan. Ihmettelen,että Eu-suomessa saa toimia koko firma.

    • Anonyymi

      Facebook-tilini oli hakkeroitu tammikuussa ja ollut suljettuna koko vuoden.Facebookin tuesta (security) en ole saanut mitään apua. Haluasin koko rilin poiatewttavaksi olen lopen kyllästynyt koko facebookiin.Mainoksia tulee koko ajan.Kun tili on suljettuna niin itse ei pääse lopettamaan. Facebookin suomen tukipisteet(Aspan tytöt keväällä eivät vaivautuneet edes vastaamaan. Porissa sijaitsevan tukipaikan puh.-nrot ja s-postioaoite ei ole käytössä,EI SIIS SAA YHTEYTTÄ(muuten vetävä mainos).
      Kävin tänään tyttärellä.hön kirjautui tililleni ja vaihtoi salasanan.Koodi tuli minulle. Avautui kohta,josta ilin sai poistettua. Kannattaisi kokkeilla onnistuuko palutus,jollain ei itse käyttämällä laittelleelll(TIETOKONE,PUHELIN)
      SAAS NÄHDÄ POISTUIKO TILI?
      TULIKO ILOITTUA LIIAN NOPEASTI

    • Anonyymi

      Poistakaa facebook kaikkialta on kokonainen haitake ihmiskunnalle.

      • Anonyymi

        Poista itsesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poista itsesi!

        äkkiähän siutkin on poistettu!!!


    • Anonyymi

      Menit sitten vihapuheinesi riuhuun sinne!

    • Anonyymi

      Syrskin idea Zelenskiltä: "Itsemurharintama ja Dneprin viimeinen raja"
      Zelenski haluaa pysäyttää ja laskea verta Venäjän armeijan Dneprillä

      On vaikea myydä joukoille. Zelenskyi komentaa joukkoitsemurhan. Tottelisitko itse?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe