ostan vanhoja aseita!

RATHER3OOO

ostan vanhoja aseita 1900-1950 hyvä kuntoisina.ei pienet viat kyllä haittaa.
revolverit,haulikot ja kiväärit käyvät ei pistoolit.

30

2550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi

      mulla olis haulikko Simson 12 cal ja olettaisin että on 1940-1950 luvulta peräisin. tarpeeton kapistus minulle, vimeksi olen sillä ampunut yli 30 v sitten.
      jos kinnostaa niin ota yhteyttä sähköpostilla : [email protected]

      • mikkertton

        minkälainen olis hintahaarukka tälle aseelle? (:


    • hirvestaja

      Brasilian Mauser,erittäin hyväkuntoinen, numerotarkka ase vm.1908

    • jtjg

      valmet leiona haulikko mikä olis tälläsen hinta haarukka

    • Velihopiapää

      Mites on aloittajan kaupat sujuneet kun ei ole yhteystietoja?

    • mikkertton

      minulla olisi caribou merkkinen pumppukivääri myynnissä..

    • Jussi Moilanen

      Mulla olis Gordez konepistooli. Che Guevaran entinen. Myyn edullisesti rahapulassani.

      • 11111jaja

        Nytkö sie oot jo myymäs,Feijallaha o etuosto oekus,niihä myö sovittiin sillo Sukevalla ku olit venekurssil !


      • sinäminäjaveijo
        11111jaja kirjoitti:

        Nytkö sie oot jo myymäs,Feijallaha o etuosto oekus,niihä myö sovittiin sillo Sukevalla ku olit venekurssil !

        Eiku Pelsolla tiisselikurseilla.


    • Grazy Mind

      Kiinnostaisko Colt Frontier 45 model 1878... valmistenumero 15. Minulla on kantolupa kyseiselle aseelle, mutta se ei välttämättä lupaa tarvitse, koska se on valmistettu ennen v. 1890.

    • historiantuntija

      Jaakko Ilkan entinen rullarevolveri. Varastorasvat velä piipussa. Ei ollut osannut asetta käyttää. Myyn edullisesti...54000 euroa.

      • 222222da

        Taejat olla avohoeto potilas !


    • camel7

      Francottes Arms haulikko 16/85 1 piippu vnum 931. kunto hieno.

    • ryssä

      Russian Ak-47s 1950 luvulta jyrsitty runkoinen rihlaukset piipussa hyvät.

    • Suattaapiollamiäs

      Mulla ois antaa ilmasiksi ariel sharonin desert eagle 50ae kullattuna versiona. Kaupan päälle saat Adolf Hitlerin käytössä olleen lugerin ja vaimoni puoleksi vuodeksi käyttöön.

      Tehdäänkö kaupat? f2f syvällä pohjois-savon siimeksessä?

      • 323232

        Nii on tutut jutut Veke ,ei oo muuttunut yhtään .Vieläkö olet Niuvanniemen mielisairaalassa !


    • osta pois

      Pienoiskivääri original gego garabiner model 1918 kiinnostaako.

    • Taisto1

      Moi olis tollanen kivääri 22 kalinp. Vanha. Alfa special karabiner. Olis myynnissä mikä tollasen arvo olis ? Puh 0400 682718 soita jos kiinnostaa..

    • jamreero

      Hei !!
      kyselisin täällaista asiaa. Isäni kuolinpesästä löytyi vanha venäläinen kaksipiippuinen haulikko jossa piipussa on vuosiluku 1887. Olisin halukas myymään kyseisen aseen mutta tiedä kyseisistä aseita mitään. ´Mihin voisin lähettää esim. kuvia tai mihin voisin tulla näyttämään asetta.

      ystävällisin terveisin Jarmo Merikukka

      • mooni

        Missäs päin herra asustelee?


    • Skogdans

      Minulla myynnissä pienoiskivääri "Tikkakoski" paksulla piipulla, pyöreällä korkkikäsituella ja metallisella olkatuella. Valmistusvuosi tod.näk. ennen v.1930. Hyväkuntoinen.

    • Tämäsiisaloittajalle

      Eikö aseita ostavan pitäisi jättää yhteystietonsa sikäli jos joku malttaa aseistaan luopua.

      • Tokihan_se

        kannattaa jättää osoite tänne kaikkien asehimoisten varkaiden tutkittavaksi.


    • asehemmo

      Hitlerillä muuten oli Walther eikä Lugeria. Ja se Hitlerin Walther on Tulzki Orezhoi Zavodin asemuseossa Isäaurinkoisen Tokarevin kanssa vierekkäin!

    • Vartijaveteraani

      Pistooli 7,65 FN työkäytössä ollut, vähän ammuttu (maalitauluun) mukaan rasia panoksia ja kainalokotelo, eläke kun kohta koittaa, kiinnostaako?

      • eiääliö

        Ilmoitus jätetty 18.7.2012.

        Luuletko olevan vielä ajankohtainen?


    • Hanski23

      Olis hugsvarna haulikko mustaruuti 12/65 läppälukkonen,tuli perintönä,joutas pois. [email protected]

    • Sakke1292

      Jg anschutz 0.22 suojeluskuntien pulttilukkoinen harjoittelu ase. Tarkemmat tiedustelut 0409677770

      • tosiostaja

        Ostan heti ja maksan käteisellä 1000 euroa. Soita minulle!


      • tosiostaja
        tosiostaja kirjoitti:

        Ostan heti ja maksan käteisellä 1000 euroa. Soita minulle!

        Et sitten soittanut? No ei se mitään. Luen taas tätä ketjua setsemän vuoden päästä, joten kirjoita taas sitten uudestaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1736
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1357
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1262
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1225
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1126
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1101
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      924
    Aihe