ostan vanhoja aseita!

ostan vanhoja aseita 1900-1950 hyvä kuntoisina.ei pienet viat kyllä haittaa.
revolverit,haulikot ja kiväärit käyvät ei pistoolit.
Ilmoita

moi

mulla olis haulikko Simson 12 cal ja olettaisin että on 1940-1950 luvulta peräisin. tarpeeton kapistus minulle, vimeksi olen sillä ampunut yli 30 v sitten.
jos kinnostaa niin ota yhteyttä sähköpostilla : lassi.pekonen@suomi24.fi
1 VASTAUS:
minkälainen olis hintahaarukka tälle aseelle? (:
+Lisää kommentti
Brasilian Mauser,erittäin hyväkuntoinen, numerotarkka ase vm.1908
Ilmoita
valmet leiona haulikko mikä olis tälläsen hinta haarukka
Ilmoita
Mites on aloittajan kaupat sujuneet kun ei ole yhteystietoja?
Ilmoita
minulla olisi caribou merkkinen pumppukivääri myynnissä..
Ilmoita
Mulla olis Gordez konepistooli. Che Guevaran entinen. Myyn edullisesti rahapulassani.
2 VASTAUSTA:
Nytkö sie oot jo myymäs,Feijallaha o etuosto oekus,niihä myö sovittiin sillo Sukevalla ku olit venekurssil !
11111jaja kirjoitti:
Nytkö sie oot jo myymäs,Feijallaha o etuosto oekus,niihä myö sovittiin sillo Sukevalla ku olit venekurssil !
Eiku Pelsolla tiisselikurseilla.
+Lisää kommentti
Kiinnostaisko Colt Frontier 45 model 1878... valmistenumero 15. Minulla on kantolupa kyseiselle aseelle, mutta se ei välttämättä lupaa tarvitse, koska se on valmistettu ennen v. 1890.
Ilmoita
Jaakko Ilkan entinen rullarevolveri. Varastorasvat velä piipussa. Ei ollut osannut asetta käyttää. Myyn edullisesti...54000 euroa.
1 VASTAUS:
Taejat olla avohoeto potilas !
+Lisää kommentti
Francottes Arms haulikko 16/85 1 piippu vnum 931. kunto hieno.
Ilmoita
Russian Ak-47s 1950 luvulta jyrsitty runkoinen rihlaukset piipussa hyvät.
Ilmoita
Mulla ois antaa ilmasiksi ariel sharonin desert eagle 50ae kullattuna versiona. Kaupan päälle saat Adolf Hitlerin käytössä olleen lugerin ja vaimoni puoleksi vuodeksi käyttöön.

Tehdäänkö kaupat? f2f syvällä pohjois-savon siimeksessä?
1 VASTAUS:
Nii on tutut jutut Veke ,ei oo muuttunut yhtään .Vieläkö olet Niuvanniemen mielisairaalassa !
+Lisää kommentti
Pienoiskivääri original gego garabiner model 1918 kiinnostaako.
Ilmoita
Moi olis tollanen kivääri 22 kalinp. Vanha. Alfa special karabiner. Olis myynnissä mikä tollasen arvo olis ? Puh 0400 682718 soita jos kiinnostaa..
Ilmoita
Hei !!
kyselisin täällaista asiaa. Isäni kuolinpesästä löytyi vanha venäläinen kaksipiippuinen haulikko jossa piipussa on vuosiluku 1887. Olisin halukas myymään kyseisen aseen mutta tiedä kyseisistä aseita mitään. ´Mihin voisin lähettää esim. kuvia tai mihin voisin tulla näyttämään asetta.

ystävällisin terveisin Jarmo Merikukka
1 VASTAUS:
Missäs päin herra asustelee?
+Lisää kommentti
Minulla myynnissä pienoiskivääri "Tikkakoski" paksulla piipulla, pyöreällä korkkikäsituella ja metallisella olkatuella. Valmistusvuosi tod.näk. ennen v.1930. Hyväkuntoinen.
Ilmoita
Eikö aseita ostavan pitäisi jättää yhteystietonsa sikäli jos joku malttaa aseistaan luopua.
1 VASTAUS:
kannattaa jättää osoite tänne kaikkien asehimoisten varkaiden tutkittavaksi.
+Lisää kommentti
Hitlerillä muuten oli Walther eikä Lugeria. Ja se Hitlerin Walther on Tulzki Orezhoi Zavodin asemuseossa Isäaurinkoisen Tokarevin kanssa vierekkäin!
Ilmoita
Pistooli 7,65 FN työkäytössä ollut, vähän ammuttu (maalitauluun) mukaan rasia panoksia ja kainalokotelo, eläke kun kohta koittaa, kiinnostaako?
1 VASTAUS:
Ilmoitus jätetty 18.7.2012.

Luuletko olevan vielä ajankohtainen?
+Lisää kommentti
Olis hugsvarna haulikko mustaruuti 12/65 läppälukkonen,tuli perintönä,joutas pois. hannu1250@gmail.com
Ilmoita
Jg anschutz 0.22 suojeluskuntien pulttilukkoinen harjoittelu ase. Tarkemmat tiedustelut 0409677770
2 VASTAUSTA:
Ostan heti ja maksan käteisellä 1000 euroa. Soita minulle!
tosiostaja kirjoitti:
Ostan heti ja maksan käteisellä 1000 euroa. Soita minulle!
Et sitten soittanut? No ei se mitään. Luen taas tätä ketjua setsemän vuoden päästä, joten kirjoita taas sitten uudestaan.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

ostan vanhoja aseita!

ostan vanhoja aseita 1900-1950 hyvä kuntoisina.ei pienet viat kyllä haittaa.
revolverit,haulikot ja kiväärit käyvät ei pistoolit.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta