Terve! tässä muutama kesä sitten innostuin kaverini kanssa rc-helikopteresista ja ostin esky hunterin, joka on tollainen perus 2,4ghz nelikanavainen kopteri. No, kesän sillä lentelin kunnes yhtenä päivänä sillä lentäessäni yksi ratas hyppäsi paikoiltaan ja toinen kopterin roottoreista lakkasi pyörimästä ja hunteri iskeytyi maahan ja meni kyllä ihan paskaksi kun jostain 5 metrin korkeudesta suoraan asvaltille. Nyt pari vuotta myöhemmin, olen innostunut koptereista uudestaan ja haluaisin ostaa tuollaisen perus 4 kanavaisen kopterin. Minullanhan on jo ennestään ohjain valmiina ja siksi en haluaisi ostaa sitä ns "aloituspakettia" mihin sisältyy ohjain, simu peli sun muut. Eli siis haluaisin ostaa PELKÄN KOPTERIN olen koittanut netistä etsiä mutten ole löytänyt sivua mistä ostaa pelkkä kopteri eli jos jollakulla olisi tietoa mistä kopterin saisin pelkän kopterin olisin kiitollinen avustanne.
T. tietämätön
Mistä kopteri ilman "ohjainta"?
7
160
Vastaukset
- ...
T-REX STORE,
KOPTERIT.NETISTÄ KANNATTAA KYSYÄ APUA - tietämätön
Muuten hyvä mutta tuolta kun ei saa noita eskyn peruskoptereita...
- Kopteri vai Esky
Sähän kysyit kopteria etkä eskyä !
- tietämätön
No anteeksi :D en varmaan ilmaissut itseäni tarpeeksi selvästi mutta siis SEN PITÄÄ OLLA ESKY!
- RC-harrastelija
Joko ostat koko setin uudelleen tai sitten ostat läjän varaosoa ja korjaat sen tuhoamasi hunterin. Siinä lienee ratkaisut pulmaasi. Samalla kun kasaat varaosita sitä tuhottua opit hieman laitteen tekniikkaa ja ehkä jopa toiminnastakin jotain jolloin seuraava korjaus jo paljon helpompaa...
- tietämätön
No linkkejä joillekkin hyville varaosa-sivuille?
- apua uusavuttomalle
Mistä olet ostanut sen kopterisi ellet sieltä osaa varaosia etsiä? Vai oletko todella niin uusavuton ettet löydä hunterin myyjiä esim. googlella!
Täällä on yleensä mainonta kielletty, mutta katso vaikka seuraavista yrityksistä:
Hobbylinna tai leluja.net jotka tulevat heti tyrkylle googlella "esky hunter" haulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215755Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744761884Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211262Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111223Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64961
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59875Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24874