Nokia asha 300 vai nokia asha 203?

Quiqqu

Onko näistä kyseisistä puhelimista kokemusta? En osaa päättää ollenkaan, että kumman sitä ottaisi uudeksi puhelimeksi.. Kuitenkin tavallaan samantyyliset molemmat.

Jos on kokemuksia, niin kertokaa :) Olis kiva tietää!
Esim käytettävyys, selkeys yms..

Itse en juurikaan nettiä käytä puhelimella, joten ei ole väliä kummalla helpompi netissä oleskella..,

10

2025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)

300 on paljon parempi,203 puuttuu mm 3g yhteydet lisäks muistia on mitättömästi( sis 10mt)verraten 300:n 140mt sisäiseen muistiin ja 128 ram muistiin ja kamera on vain 2MP 203:ssa,asha 300 tais olla gigantissa tai jossain 69e eli ei paljon enempää kuin 203
      http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4279&idPhone2=4579

• 5230,. (500)
    • Nokia 300 on tosiaan hyvä peruspuhelin.

(Valitettavasti minuun iski paha flunssa, joten en jaksanut tehdä Nokia 500 ja N8 navigointitestiä Joensuu->Tampere matkalla.

• 5230,. (500)

sepä harmi että kesäflunssakin vielä lomalla ,oletkohan ollut liian kylmässä autossa liian pitkään

• Se taisi tarttua yhdeltä vieraaltamme lähtöpaikassa. Olen nyt kumminkin Tampereella ja pitää käytä ainakin Gigantti Megastoressa tuhlaamassa 50 euron lahjakortti.

• Törkeää!

On törkeää, että Asha 300, joka julkaistiin kehitysmaapuhelimena, maksaa kehitysmaissa 30 euroa, mutta Suomessa Gigantti repii siitä tuplahinnan 60 euroa!

• Gigan Antti

Intiassa asha 300 maksaa 100€, mutta siellä ei olekaan giganttia.

• fcdeshgzb ythdfvbxd

Minulle myyjä sanoi Elisakaupassa myyjä, ettei hän miekuiten myy Asha 300, kun sitä kysyin. Sillä siinä on kuulemma paljon ilmennyt ongelmia, että kannattaa hankkia kosketusnäyttö, tai näppäimet, ei molempia samaan.

• fcdeshgzb ythdfvbxd

* Minulle myyjä sanoi Elisakaupassa, ettei hän mieluiten myy Asha 300, kun sitä kysyin. Sillä siinä on kuulemma paljon ilmennyt ongelmia, että kannattaa hankkia kosketusnäyttö, tai näppäimet, ei molempia samaan.

• kokemustaonnnn
        fcdeshgzb ythdfvbxd kirjoitti:

* Minulle myyjä sanoi Elisakaupassa, ettei hän mieluiten myy Asha 300, kun sitä kysyin. Sillä siinä on kuulemma paljon ilmennyt ongelmia, että kannattaa hankkia kosketusnäyttö, tai näppäimet, ei molempia samaan.

Paras vinkki on varmaan pysyä kaukana Nokian puhelimista. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1446
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1425
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      314
      1215
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1117
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      34
      947
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      233
      928
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      888
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      855
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      837
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      814
    Aihe