Minulla on 2 vuotia syyrialais tyttö hän oli eilen ihan tavallinen ja tänään hänen silmät on melkein kiinni koko ajan ja en ole huomannut että olisi jjuonut mutta on syönyt kurkkua vähän olisikohan se vaaan etttä sillä on ollut liian kuuma ja siksi vaikuttaa vähän levottomalta? voisiko joku ystävällisesti kertoa jotai enen kun tapahtuu jotain mitä en haluaisi!!!:( kiitos jo etukäteen
ÄKKIÄ APUA!
2
85
Vastaukset
- Hammmmmsteri
Onko silmissä rähmää jos ovat kiinni? Joskus silmiin eksyy purua tms. joka ärsyttää silmiä, koeta _hellästi_ putsata lämpöisellä kostutetulla pumpulitukolla.
Hamsterille ei helposti tule kuuma kun elää luonnossakin lämpimissä olosuhteissa mutta terraariota, häkkiä tai varsinkaan lasista akvaarioita ei kannata varmasti pitää niin että aurinko paistaa siihen suoraan kuumana koko päivän.
Hyvä jos on syönyt kurkkua, saa siitä nestettä eikä välttämättä siten tarvitse juoda juomapullosta.
Seuraile syökö hamsterisi normaalisti, ja muuttuuko käytös entisestään paremmaksi tai huonommaksi ja mieti tarvittaessa eläinlääkäriin vientiä mutta seuraile ensin, toivotaan ettei ole mitään hätää. Vaikea netissä tietää tuntematta hamsteria, itse sitä tietää omistajana parhaiten mikä on normaalista poikkeavaa käytöstä.- Hammmmmsteri
Ja kun kyseessä on jo iäkäs hamsteri voi vanheneminen jo tulla myös kysymykseen, pikkuhiljaa voivat tavat muuttua ja nukutaan enemmän ja voi karvassa ja muutenkin olla muutoksia kun ikää on/tulee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5246672Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212506Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 80930
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel95909Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60905- 40780