Hei, älkää antako lapsianne katsoa sellaista paskasarjaa kuin unelmatarha, voi vittu siinä on hyvä esimerkki huonosta lastenohjelmasta. Ensinnäkin ohjelman hahmot ei puhu kunnolla, vaan pälisee jotain siansaksaa. Toiseksi, siinä ei ole mitään opettavaista, en ainakaan ite ole huomannut. Kolmanneksi, sarja aliarvioi lasten älykkyyden totaalisesti. Mihin ovat kadonneet vanhat hyvät opettavaiset lastenohjelmat. Kehtaakin sub juniori näyttää tällaista sairasta sontaa, ei hyvää päivää sentään. Suojelkaa lapsianne tältä sonnalta. Toki on niitä muitakin yhtä sairaita kuten teletapit, himpulat ynnä muut.
Vastaukset 4
- jermunem
Jo kielenkäytöstäsi paljastat itsesi trolliksi. ;)
- Tädit Uudeltamaalta
Jonna( M ) K...nen (syntynyt toukokuussa vuonna 1983) asut V-koskella, sukulaiset hakevat sinua, jos haluat ota yhteyttä.
Helppoa kuin heinänteko, minkä takia mun ei tarvitse antaa mun mukuloiden katsoa kyseistä sarjaa. :D Tässä syyt:
1) Ei omia lapsia
2) Miulla ei näy Juniori
Kaiken lisäks viimeksi mainitun syyn takia en ole koskaan kattonutkaan yhtäkään jaksoa Unelmatarhasta, mitä nyt olen siitä mainoksia nähnyt. Eikä tarvitse kärsiä lastenohjemista vielä pitkään aikaan, kunnes hankin omia lapsia. :)- Anonyymi
Teletappien rip-off 2008-14.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466