Hei, älkää antako lapsianne katsoa sellaista paskasarjaa kuin unelmatarha, voi vittu siinä on hyvä esimerkki huonosta lastenohjelmasta. Ensinnäkin ohjelman hahmot ei puhu kunnolla, vaan pälisee jotain siansaksaa. Toiseksi, siinä ei ole mitään opettavaista, en ainakaan ite ole huomannut. Kolmanneksi, sarja aliarvioi lasten älykkyyden totaalisesti. Mihin ovat kadonneet vanhat hyvät opettavaiset lastenohjelmat. Kehtaakin sub juniori näyttää tällaista sairasta sontaa, ei hyvää päivää sentään. Suojelkaa lapsianne tältä sonnalta. Toki on niitä muitakin yhtä sairaita kuten teletapit, himpulat ynnä muut.
Sietäisi hävetä juniorin.
4
302
Vastaukset
- jermunem
Jo kielenkäytöstäsi paljastat itsesi trolliksi. ;)
- Tädit Uudeltamaalta
Jonna( M ) K...nen (syntynyt toukokuussa vuonna 1983) asut V-koskella, sukulaiset hakevat sinua, jos haluat ota yhteyttä.
Helppoa kuin heinänteko, minkä takia mun ei tarvitse antaa mun mukuloiden katsoa kyseistä sarjaa. :D Tässä syyt:
1) Ei omia lapsia
2) Miulla ei näy Juniori
Kaiken lisäks viimeksi mainitun syyn takia en ole koskaan kattonutkaan yhtäkään jaksoa Unelmatarhasta, mitä nyt olen siitä mainoksia nähnyt. Eikä tarvitse kärsiä lastenohjemista vielä pitkään aikaan, kunnes hankin omia lapsia. :)- Anonyymi
Teletappien rip-off 2008-14.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784