Menin vuosia sitten lääkäriin vatsakipujen takia, lääkäri oli nuori nainen. tunnusteli paljasta vatsaa, koittaen löytää kipukohtaa. Mitä alempaa hän palpoi, alavatsasta löytyi kipeä kohta. Hän tunnusteli vielä alempaa, kunnes tuli jo alushousut eteen. Hän totesi että ota housut pois, ja alkoi jo tunnustella nivusia, mulla seisoi ihan kovana ja nolotti. Lopuksi hän pyysi levittämään jalkoja että tutkii vielä kivekset. Levitin jalkani ja hän alkoi pyöritellä kiveksiä vuorotellen, minulla oli jo laukeaminen lähellä. Kun otti kiinni seisovasta kullistani, että pääsee paremmin kiveksiin käsiksi, minulta lensi täysi lasti spermaa, osa lääkärin päälle. puhalsin ja totesin että kylläpä helpotti. Lääkäri hymyili ja sanoi että on tainnut olla pitkä tauko, johon totesin että on ollut. Hymyillen nainen totesi että täytyy hakea uusi puhdas takki päälle. Haluankin aina alapäätutkimuksiin naislääkärille.
Kiva naislekuri
10
16986
Vastaukset
- oot nolo kun kerroit
tämä myötähäpeän tunne ...
- tää
on selvä provo
- Onelinen kves
Minä menin kiveskipujen takia mieslääkärille. Hän väänsi minua lujaa nokasta jolloin minulla rämähti ruikulipaskat housuun. Lääkäri sanoi minulle että haeppas nyt puhtaat kalsarit päälle. Minä puhalsin vielä toisen satsin ja sanoin että kylläpä helpotti. Sitten puhalsi jo lääkärikin yrjöt paidalleni ja minä sanoin että täytyypä käydä laittamassa puhdas paita päälle kun on ollut niin pitkä tauko. Haluankin aina paskoa housuihini kiveskipujeni takia, lääkärin vääntäessä minua kärsästä.
- Sperminator
Repesin helvetisti
- bllb
Repesin niin helvetisti
- ghjhhg
bllb kirjoitti:
Repesin niin helvetisti
sama täällä. Pitkästä aikaa paras juttu mitä oon lukenut :D
- Naurattaa
Purskahdin nauruun kun aloitin lukemisen!!!
- le ku ri
Niinkuin huomaat, kaikki uskoi.
- Kyyyrrrpä
Kyyyrrrpä
- Kun anto
Kun anto vanhemman naislääkärin tutkia munaani niin sain viikon sairista. Kun suostu naimaan sitä tutkimus pöylälla sai parikin viikkoo lomaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739