Menin vuosia sitten lääkäriin vatsakipujen takia, lääkäri oli nuori nainen. tunnusteli paljasta vatsaa, koittaen löytää kipukohtaa. Mitä alempaa hän palpoi, alavatsasta löytyi kipeä kohta. Hän tunnusteli vielä alempaa, kunnes tuli jo alushousut eteen. Hän totesi että ota housut pois, ja alkoi jo tunnustella nivusia, mulla seisoi ihan kovana ja nolotti. Lopuksi hän pyysi levittämään jalkoja että tutkii vielä kivekset. Levitin jalkani ja hän alkoi pyöritellä kiveksiä vuorotellen, minulla oli jo laukeaminen lähellä. Kun otti kiinni seisovasta kullistani, että pääsee paremmin kiveksiin käsiksi, minulta lensi täysi lasti spermaa, osa lääkärin päälle. puhalsin ja totesin että kylläpä helpotti. Lääkäri hymyili ja sanoi että on tainnut olla pitkä tauko, johon totesin että on ollut. Hymyillen nainen totesi että täytyy hakea uusi puhdas takki päälle. Haluankin aina alapäätutkimuksiin naislääkärille.
Kiva naislekuri
10
17005
Vastaukset
- oot nolo kun kerroit
tämä myötähäpeän tunne ...
- tää
on selvä provo
- Onelinen kves
Minä menin kiveskipujen takia mieslääkärille. Hän väänsi minua lujaa nokasta jolloin minulla rämähti ruikulipaskat housuun. Lääkäri sanoi minulle että haeppas nyt puhtaat kalsarit päälle. Minä puhalsin vielä toisen satsin ja sanoin että kylläpä helpotti. Sitten puhalsi jo lääkärikin yrjöt paidalleni ja minä sanoin että täytyypä käydä laittamassa puhdas paita päälle kun on ollut niin pitkä tauko. Haluankin aina paskoa housuihini kiveskipujeni takia, lääkärin vääntäessä minua kärsästä.
- Sperminator
Repesin helvetisti
- bllb
Repesin niin helvetisti
- ghjhhg
bllb kirjoitti:
Repesin niin helvetisti
sama täällä. Pitkästä aikaa paras juttu mitä oon lukenut :D
- Naurattaa
Purskahdin nauruun kun aloitin lukemisen!!!
- le ku ri
Niinkuin huomaat, kaikki uskoi.
- Kyyyrrrpä
Kyyyrrrpä
- Kun anto
Kun anto vanhemman naislääkärin tutkia munaani niin sain viikon sairista. Kun suostu naimaan sitä tutkimus pöylälla sai parikin viikkoo lomaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175073Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012301- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171650"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551256Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu114919Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654