Kiva naislekuri

Vapaamies

Menin vuosia sitten lääkäriin vatsakipujen takia, lääkäri oli nuori nainen. tunnusteli paljasta vatsaa, koittaen löytää kipukohtaa. Mitä alempaa hän palpoi, alavatsasta löytyi kipeä kohta. Hän tunnusteli vielä alempaa, kunnes tuli jo alushousut eteen. Hän totesi että ota housut pois, ja alkoi jo tunnustella nivusia, mulla seisoi ihan kovana ja nolotti. Lopuksi hän pyysi levittämään jalkoja että tutkii vielä kivekset. Levitin jalkani ja hän alkoi pyöritellä kiveksiä vuorotellen, minulla oli jo laukeaminen lähellä. Kun otti kiinni seisovasta kullistani, että pääsee paremmin kiveksiin käsiksi, minulta lensi täysi lasti spermaa, osa lääkärin päälle. puhalsin ja totesin että kylläpä helpotti. Lääkäri hymyili ja sanoi että on tainnut olla pitkä tauko, johon totesin että on ollut. Hymyillen nainen totesi että täytyy hakea uusi puhdas takki päälle. Haluankin aina alapäätutkimuksiin naislääkärille.

10

16660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot nolo kun kerroit

tämä myötähäpeän tunne ...

• tää

on selvä provo

• Onelinen kves

Minä menin kiveskipujen takia mieslääkärille. Hän väänsi minua lujaa nokasta jolloin minulla rämähti ruikulipaskat housuun. Lääkäri sanoi minulle että haeppas nyt puhtaat kalsarit päälle. Minä puhalsin vielä toisen satsin ja sanoin että kylläpä helpotti. Sitten puhalsi jo lääkärikin yrjöt paidalleni ja minä sanoin että täytyypä käydä laittamassa puhdas paita päälle kun on ollut niin pitkä tauko. Haluankin aina paskoa housuihini kiveskipujeni takia, lääkärin vääntäessä minua kärsästä.

• Sperminator

Repesin helvetisti

• bllb

Repesin niin helvetisti

• ghjhhg
        bllb kirjoitti:

Repesin niin helvetisti

sama täällä. Pitkästä aikaa paras juttu mitä oon lukenut :D

• Naurattaa

Purskahdin nauruun kun aloitin lukemisen!!!

• le ku ri

Niinkuin huomaat, kaikki uskoi.

• Kyyyrrrpä

Kyyyrrrpä

• Kun anto

Kun anto vanhemman naislääkärin tutkia munaani niin sain viikon sairista. Kun suostu naimaan sitä tutkimus pöylälla sai parikin viikkoo lomaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109