Hei.miksi en saa nettiyhteyttä?minulla on saunalahden liittymä ja siinä nettipalvelu.
Aiempi puhelin oli Huowein Android.Saunalahdella ei löydy automaattista asennusta tuohon ZTE:hen.mistä tökkii.kiitos.tapsa
ZTE TANIA WINDOWS PHONE
10
264
Vastaukset
Puhelimestasi saattaa puuttua Saunalahden asetukset tai sitten datavierailu ei ole päällä.
http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/4155/palveluasetukset-windows-phone-7/- Roaming sallittu
Siihen täytyy laittaa ruksi "roaming" sallittu.
Tuohan johtuu siis siitä, että saunalahti on virtuaalioperaattori elisan verkossa ja osa puhelimista / softista ei tajua että ollaan kotiverkossa vaikka ollaankin ja saattavat antaa roaming-herjan.
Kannattaa kuitenkin olla varovainen jos asuu Suomen reuna alueilla ettei se ota yhteyttä jonkun muun maan verkkoon. - zte user
osvapunen tai roaming osaatteko laittaa zte bladen matkaluverkon päälle minulle ie mene vaikka painan data käytössä?
- jarppatre76
Kysehän on nyt windows puhelimesta eikä androidista. Minulla on myös sama ongelma eli data yhteyttä en saa toimiin jostakin kummallisesta syystä. Data-asetuksia ei tunnu mistään oikein löytyvän mutta jos joku saa käsiinsä niin olisi hyvä kertoa se täällä miten netin saa toimiin.
- jarppatre76
Ja itse itseäni ja muita neuvoen. Löyty asetukset. Eli ei tarvinnut muuttaa muualle kuin "muokkaa yhteysosoitetta ja sieltä yhteysosoite johonka kirjoittaa internet.saunalahti. Eikä tarvinnut laittaa edes verkkovierailua päälle.
- Tsimppa
Suuret kiitokset näistä data-asetus neuvoista. Semmosta vielä kyselisin, että mistä ihmeestä saan multimediaviestit vastaanotettua itselleni? Kun yritän lähettääkin niin lukee, että Mediasisällön lähettäminen ei onnistu. Pyydä matkapuhelinoperaattorisi muokkaamaan asetuksia. Yritä uudelleen. What..?
Onko sinulla MMS asetukset kunnossa?
Joku oli saanut kyseisen ongelman ratkaistua tälleen:
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?t=8528- Tsimppa
Mulla ei varsinaisesti ole MMS asetuksia, mutta kaikki mitä voi olla, on kunnossa. Yritin sitä, mitä oli kyseisessä linkissä neuvottu, mutta ei auttanut. Täytyy varmaan huomenna soittaa saunalahden asiakaspalveluun ja kysyä, osaisko ne auttaa.
- heppe2
lillä ohjelmalla saan siirrettyä windovs xp:stä zte taniaan musiikkia/kuvia
Zune ohjelmalla: http://www.windowsphone.com/fi-FI/how-to/wp7/zune-software
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026