Terve, Saako Vetnamin valuuttaa vahdettua suomesta, kun ei ainakaan forexin sivuilta löydy?
Valuutta.
7
552
Vastaukset
- kaukokaipuu_
Mulla on kanssa valuutanvaihto-ongelmat käynnissä, sunnuntaina olisi lähtö ja pitäisi saada käteistä niin Malesiaan, Vietnamiin kuin Hong Kongiinkin... Lentokenttien vaihtopisteet?
- tansonnhatista rahaa
Vietnamissa lentokentällä voi vaihtaa euroja donggeiksi. Kurssi ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta ei ero ole kovin suuri.
Vietnamin rahaa ei kai vieläkään saa viedä luvallisesti maasta pois, joten vaihto ei siksi onnistu ennen kuin saapuu maahan. - D1.
Ota pieniä dollarin seteleitä, niillä pääset taksilla hotelliin. Riippuu mihin aikaan olet liikkeellä, mutta yleensä hotelleissa saat dollarit/eurot dongeiksi niin, että pärjäät seuraavaan aamuun. En muista ovatko kenttien rahanvaihtopisteet öisin auki.
- Zimba06
Vietnamin dongeja ei vaihdeta Suomessa, koska valuuttaa ei saa viedä/tuoda Vietnamin rajojen ulkopuolelle. Vaihda dollareita (Huom! pieniä seteleitä 10-50 dolalrin seteleitä), jotka sitten vaihdat paikan päällä dongeiksi. Dollarit käy myös Vietnamissa maksuvälineenä, mutta dongeilla maksaminen on edullisempaa. Maahan tullessasi pääset siis alkuun dollareilla, kunnes löydät sopivan valuutanvaihtopisteen. Automaateista voi myös nostaa paikallista valuuttaa, mutta jokainen nosto maksaa pankista riippuen 5-10 eur.
- D1.
Sorry, mutta ei ole mitään järkeä vaihtaa euroja dollareiksi. Ainoastaan pieni alkukassa taaloina riittää.
- Zimba06
Tarkoitinkin alkukassaa, sorry maalaisuuteni.
- vietnamissa2012
Jos saapuu maahan lentäen, on jokaisella lentokentällä valuutanvaihtopisteet.
Alkukassaa en tarvinnut sille lyhyelle välille kun kävelin koneesta turvatarkastusten jne. kautta rahanvaihtokassalle (joissa ei ollut jonoa).
Ainahan sitä voi varautua vaikka mihin. Tarpeetonta se olisi kuitenkin lentokoneella maahan saapuvalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904