miten ensi suudelma/pusu?

eka suudelma

elikkäs oon 15 vuotias poika ja ollaa tytön kaa halailtu kävelty käsikädes yms. Ni milloin ois sit ensi suudelman aika ja miten mä sen sitte tekisin? Missä kädet, mitä sanon, kysynkö luvan...

21

5078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarviin vastauksii nopeest ... ( :

    • Toivottavasti auttaa

      Heti kun sen tunnet olevan aika :) Ei sitä aikaa tarvii määritellä sitten kun koet ajan olevan hyvä : ) Tee se missä haluat mutta tytöt tykkää että tekisit sen jossakin romanttisessa paikassa kun olette kahden :) Vaikka kotona tai kun olette ulkona kahdestaan :) Pidä kädet tytön lantiolla tai kiedo tyttösi käsiesi ympärille :) Sun ei tarvii sanoa mitään voit vain kertoa tunteistasi, ja hetki jolloin voit tyttöä suudella niin sen päätät sinä :) Tulet sen huomaamaan milloin hetki on se juuri oikea :)

    • kiitos ja katse on missä...? ja muiden mielipiteitä kanssa olisi kiva saada!

      • Toivottavasti auttaa

        Silmissä se sori unohtu tosta ku kiirees kirjoitin :D


      • kouvolastaaaa
        Toivottavasti auttaa kirjoitti:

        Silmissä se sori unohtu tosta ku kiirees kirjoitin :D

        juu kiitos molemmille, vähä kyl jännittää mutku molemmat sitä kumminki haluu ni eihä siin sillee mitää ( :


    • Ölspark

      Kokeile tätä:

      Kun olette kahden, katso tyttöäsi silmiin ja silitä hänen kasvojaan ylähuulen vierestä sormesi selkäpuolella. Katse silmissä aina kriittiseen hetkeen (eli suuteluun) asti. :)

    • OMGG ;(

      Mun ja mun poikaystävän pitäis pussata mut pelkään et sössin kaiken ;( en oo varma onko mulla tarpeeks itseluottamust.. Pelkään ettei se enää sit tykkää must.. osaisko joku auttaa??

    • neuvoja.

      Älä kysy lupaa. Tyttö odottaa, että teet pusuun aloitteen ottamalla tytön pään käsiesi väliin, sulkemalla silmät ja painamalla hitaasti huulesi hänen huulilleen. Sen voit tehdä sitten, kun tyttö selvästi odottaa sitä, vaikkei pyytäisikään.

    • OnxSulPo-Q

      Tiäksä jannu siä et miäti vaan teet! ana menä vaa, kunno räisyläiskis!

      Vai eiks pokkaa pojjalla ole?

    • Anonyymi

      Mitä pitäisi tehdä sillä en tiiä että tykkääkö se tyttö musta itee oon 13 ja se on saman ikäne harrastetaa samaa lajia ja oon vähän väliä huomannu että se kattoo mua ja ku mä vilkasen sitä nii se kääntyy heti pois päin ja vielä että sen isä harrastaa samaa lajia joten en tiiä miten se reagoi siihen joten miten mä kerron sille tytölle että mä oon ihastunu siihen??? Nopee vastaus olis kiva

      • Anonyymi

        Öö, kertomalla? Sanot vaik snäpis kera hauskan kuvan, tehoo joka kerta eikä luo akward tunnelmaa😂


    • Anonyymi

      Moi tota mä etin tyttö ystävää niin se vois olla 13 tai sit voisitteko antaa neuvoja

      • Anonyymi

        okei


    • Anonyymi

      Oltiin kanssa halailtu ja kävelty käsikädes, ja saatoin tytön kotiinsa, niin siinä hän sitten vain ihan yhtäkkiä kurkotti ja pussasi minua nopeasti ja juoksi sitten lujaa sisälle kotiin naama ihan punaisena...

      • Anonyymi

        Awwwww!!! Tosi söpöö!! Kerro miten sit jatkui?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Awwwww!!! Tosi söpöö!! Kerro miten sit jatkui?:)

        Oltiin yhdessä aika pitkän aikaa vielä, mutta ei se sitten toiminut... :(


    • Anonyymi

      Laita käsi perseeseen ja pussaaa👍💕

    • Anonyymi

      Jos joku tänne vieläki tulee kerron nyt oman storytimeni😬 Olin 13 ja tykkäsin yhestä pojasta ihan hirveen paljon ja hengailtii kaksin aika usein. Yhtenä päivänä se tuli meille ja meil oli ofc käty sit oltiin vaa mun huonees ja mä makasin sen pääl ja sit näykittiin toisiimme ja sit yhtäkkii alettii vaa pussailla suoraan kielareita ja sit se kesti siin vitu kauan ja se otti mun paidan pois ja oli menos vähä vakavempii hommii kunnes mun vanhemmat tuli himaa NIIKU MILLÄ TUURIL ja sit oltii siin vaa sillee😐😐 ja sit lähettii vaa vetää meilt pois eli ei ollenkaa akward

    • Anonyymi

      Kaikille vinkiks ketkä tätä lukee, että sillon ku on se oikee aika. -Niin, ja kyl se viel sielt tulee ;)
      Meillä oli jst toi eka pusu ihan tööt ku kumpikaa ei oikei osannu xdd ja siit sitte vähän masennuin mut tos pari viikkoo sitte pussattiin viel uudestaan (oli yk) niin se oli tosi ihanaa ja hihitettiin vaan kun onnistu ekaa kertaa niin hyvi ;)
      Harjotus siis tekee mestarin kunhan saa alkukankeuden pois!
      Yhessä nyt siis reilu 2kk
      Joten älkää E P Ä I L K Ö ittenänne, nuoret!
      Nuo asiat tapahtuu usein luonnostaan vaikka tosin akwardisuuksilta ei voi välttyä::D

    • Anonyymi

      En tiedä

    • Anonyymi

      Siis oon hyomenna menossa näkeen mun poikaystävää ja ollaan oltu 6kk nyt ja haluaisin pusssta mutta en tiiä miten ja muuta en uskalla mitä teen

      Saanko nopeita vinkkejä?!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe