elikkäs oon 15 vuotias poika ja ollaa tytön kaa halailtu kävelty käsikädes yms. Ni milloin ois sit ensi suudelman aika ja miten mä sen sitte tekisin? Missä kädet, mitä sanon, kysynkö luvan...
miten ensi suudelma/pusu?
21
5733
Vastaukset
Tarviin vastauksii nopeest ... ( :
- Toivottavasti auttaa
Heti kun sen tunnet olevan aika :) Ei sitä aikaa tarvii määritellä sitten kun koet ajan olevan hyvä : ) Tee se missä haluat mutta tytöt tykkää että tekisit sen jossakin romanttisessa paikassa kun olette kahden :) Vaikka kotona tai kun olette ulkona kahdestaan :) Pidä kädet tytön lantiolla tai kiedo tyttösi käsiesi ympärille :) Sun ei tarvii sanoa mitään voit vain kertoa tunteistasi, ja hetki jolloin voit tyttöä suudella niin sen päätät sinä :) Tulet sen huomaamaan milloin hetki on se juuri oikea :)
kiitos ja katse on missä...? ja muiden mielipiteitä kanssa olisi kiva saada!
- Toivottavasti auttaa
Silmissä se sori unohtu tosta ku kiirees kirjoitin :D
- kouvolastaaaa
Toivottavasti auttaa kirjoitti:
Silmissä se sori unohtu tosta ku kiirees kirjoitin :D
juu kiitos molemmille, vähä kyl jännittää mutku molemmat sitä kumminki haluu ni eihä siin sillee mitää ( :
- Ölspark
Kokeile tätä:
Kun olette kahden, katso tyttöäsi silmiin ja silitä hänen kasvojaan ylähuulen vierestä sormesi selkäpuolella. Katse silmissä aina kriittiseen hetkeen (eli suuteluun) asti. :) - OMGG ;(
Mun ja mun poikaystävän pitäis pussata mut pelkään et sössin kaiken ;( en oo varma onko mulla tarpeeks itseluottamust.. Pelkään ettei se enää sit tykkää must.. osaisko joku auttaa??
- neuvoja.
Älä kysy lupaa. Tyttö odottaa, että teet pusuun aloitteen ottamalla tytön pään käsiesi väliin, sulkemalla silmät ja painamalla hitaasti huulesi hänen huulilleen. Sen voit tehdä sitten, kun tyttö selvästi odottaa sitä, vaikkei pyytäisikään.
- OnxSulPo-Q
Tiäksä jannu siä et miäti vaan teet! ana menä vaa, kunno räisyläiskis!
Vai eiks pokkaa pojjalla ole? - Anonyymi
Mitä pitäisi tehdä sillä en tiiä että tykkääkö se tyttö musta itee oon 13 ja se on saman ikäne harrastetaa samaa lajia ja oon vähän väliä huomannu että se kattoo mua ja ku mä vilkasen sitä nii se kääntyy heti pois päin ja vielä että sen isä harrastaa samaa lajia joten en tiiä miten se reagoi siihen joten miten mä kerron sille tytölle että mä oon ihastunu siihen??? Nopee vastaus olis kiva
- Anonyymi
Öö, kertomalla? Sanot vaik snäpis kera hauskan kuvan, tehoo joka kerta eikä luo akward tunnelmaa😂
- Anonyymi
Moi tota mä etin tyttö ystävää niin se vois olla 13 tai sit voisitteko antaa neuvoja
- Anonyymi
okei
- Anonyymi
Oltiin kanssa halailtu ja kävelty käsikädes, ja saatoin tytön kotiinsa, niin siinä hän sitten vain ihan yhtäkkiä kurkotti ja pussasi minua nopeasti ja juoksi sitten lujaa sisälle kotiin naama ihan punaisena...
- Anonyymi
Awwwww!!! Tosi söpöö!! Kerro miten sit jatkui?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Awwwww!!! Tosi söpöö!! Kerro miten sit jatkui?:)
Oltiin yhdessä aika pitkän aikaa vielä, mutta ei se sitten toiminut... :(
- Anonyymi
Laita käsi perseeseen ja pussaaa👍💕
- Anonyymi
Jos joku tänne vieläki tulee kerron nyt oman storytimeni😬 Olin 13 ja tykkäsin yhestä pojasta ihan hirveen paljon ja hengailtii kaksin aika usein. Yhtenä päivänä se tuli meille ja meil oli ofc käty sit oltiin vaa mun huonees ja mä makasin sen pääl ja sit näykittiin toisiimme ja sit yhtäkkii alettii vaa pussailla suoraan kielareita ja sit se kesti siin vitu kauan ja se otti mun paidan pois ja oli menos vähä vakavempii hommii kunnes mun vanhemmat tuli himaa NIIKU MILLÄ TUURIL ja sit oltii siin vaa sillee😐😐 ja sit lähettii vaa vetää meilt pois eli ei ollenkaa akward
- Anonyymi
Kaikille vinkiks ketkä tätä lukee, että sillon ku on se oikee aika. -Niin, ja kyl se viel sielt tulee ;)
Meillä oli jst toi eka pusu ihan tööt ku kumpikaa ei oikei osannu xdd ja siit sitte vähän masennuin mut tos pari viikkoo sitte pussattiin viel uudestaan (oli yk) niin se oli tosi ihanaa ja hihitettiin vaan kun onnistu ekaa kertaa niin hyvi ;)
Harjotus siis tekee mestarin kunhan saa alkukankeuden pois!
Yhessä nyt siis reilu 2kk
Joten älkää E P Ä I L K Ö ittenänne, nuoret!
Nuo asiat tapahtuu usein luonnostaan vaikka tosin akwardisuuksilta ei voi välttyä::D - Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Siis oon hyomenna menossa näkeen mun poikaystävää ja ollaan oltu 6kk nyt ja haluaisin pusssta mutta en tiiä miten ja muuta en uskalla mitä teen
Saanko nopeita vinkkejä?!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875